Norsk
Blog
Mer sosialt dårlig selskap

Mer sosialt dårlig selskap

Skrevet av Kristian den 14 mai 2010 klokken 18:49

Etter å ha spilt Battlefield: Bad Company 2 i hundre tusen timer, innrømmer jeg at spillet har vokst på meg. Takket være et dynamisk belønningssystem som oppmuntrer til samarbeid, og muligheten til å gjenopplives ved siden av en kamerat har spillet nå satt en ny standard for samarbeid i et online-spill.

I tillegg til at man aldri lenger er trygg bak en murvegg, gjør også poengsystemet sitt for at selv den mest egosentriske snørrungen reparerer allierte kjøretøy, oppdager fiender og bruker hjertestarteren for det den er verdt. Man får altså poeng for det meste som hjelper laget å vinne. Filosofien er like enkel som den er genial, og dette gjør til og med det allmektige Modern Warefare 2 utdatert.

Jeg tror den kommende spillmodusen kommer til å tilføre et mer sosialt element i spillet med skravling og moro sammen venner.

God helg!

HQ