Norsk
Blog
Topp 5 skuffelser så langt (2012)

Topp 5 skuffelser så langt (2012)

Skrevet av Kristian den 25 juli 2012 klokken 13:13

(1) FIFA Street (EA Sports)
Jeg hadde virkelig forventninger til FIFA Street. Storebroren FIFA 12 var bunnsolid, så det var bare rett og rimelig å tro at EA kunne levere den samme kvaliteten i mer lettbeint og leken løkkefotball. Men det klarte de overhodet ikke. FIFA Street endte opp som en buggfest av dimensjoner, et sleivspark retning cornerflagget.

(2) Resident Evil: Raccoon City (Capcom)
Bland sammen en klype Left 4 Dead, en dæsj Resident Evil og fire skjeer med co-op, og resultatet burde smake godt. I alle fall på papiret. Realiteten er riktig nok en helt annen. Raccoon City endte opp som noe av det mest katastrofale jeg har smakt på lang, lang tid. Æsj!

(3) Sorcery (SCE Santa Monica Studio)
Det ble vist frem som den mest spennende Move-tittelen allerede før bevegelseskontrollene fant veien til butikkhyllene. Sorcery skulle vise alle hva Move var i stand til. Det viste seg å være svært lite.

(4) Kinect Star Wars (Terminal Reality)
Ikke bare Sonys bevegelseskontroller byr på lite spennende gameplay. Kinect Star Wars skulle i likhet med Sorcery/Move vise Kinect-sensorens presisjon og muligheter. Resultatet ble nok en tafatt, uengasjerende, upresis og lite morsom opplevelse. Mindre bevegelsestull til neste år, takk.

(5) Twisted Metal (Eat Sleep Play)
Med populære titler som Twisted Metal og God of War på CVen, ble det vanskelig å overse David Jaffes revitalisering av Twisted Metal-serien. Etter utallige utsettelser dukket spillet endelig opp, som en utdatert dinosaur. Spillet burde aldri blitt lansert.

HQ