Steam Problemer 
Antall innlegg: 6![]() ![]() ![]() | Steam starter ikke seg selv opp lenge,og når jeg trykker på Steam ICON og det laster kommer det opp at steam ikke kan connecte seg og at jeg kan ha internett problemer,dette er ikke tilfellet....+ jeg får heller ikke startet Steam i offline modus Mvh Truls-Petter PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Veldig rart, prøvd og reinstallere steam, eller slettet clientregistry.blob settings eller noe sånt, burde løse problemet Eller så er det problemer med serverene demmers. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Hadde dette problemet i går. Reinstallerte og så funka alt perfekt igjen. Fudge Yeah! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | hmm fãr prøve det senere =) takk for tipsa PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O | |
| ||
| Kjetilll | hei. har fargeproblemer på cs. fikk det når jeg re-innstallerte det. fargeproblemene vises ikke bare i spillet men på skrivebordet og. alt blir bra når jeg avinnstalerer alt med steam å gjøre. hva skal jeg gjøre? Lagt til 2008-11-14 16:47: håper noen kan hjelpe Lagt til 2008-11-14 17:14: vær så snill å skriv hvis dere vet hva jeg skal gjøre...får det nemlig ikke til | |
| ||
| Ernst_ø | Sammen skitten fikk jeg når telehor kappa linje min pga virusfare. Kunne være på nettet, bare ikke laste ned og sende mail. | |
| ||