Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Post dine PC-specs


Siterer Kakashi sensei:
Har vannkjøling, men husker ikke navnet akkurat nå. Men noe sånt


Det der er ikke vannkjøling. Det er leke-vannkjøling. Jeg snakker om en ordentlig custom loop du bygger helt på egenhånd.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer Kakashi sensei:Har vannkjøling, men husker ikke navnet akkurat nå. Men noe sånt

Det der er ikke vannkjøling. Det er leke-vannkjøling. Jeg snakker om en ordentlig custom loop du bygger helt på egenhånd.


Vel, så datanerd er jeg ikke! Men selsvasgt vært kult å få til noe sånt i fremtiden.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Kabinett: CM 690 II
Hovedkort: Asus M4A89GTD Pro/USB 3
Strømforsyning: Silver Power 620W
RAM: 16GB Corsair Vengeance
SSD/HDD: Corsair 120GB/WD 1TB
Prosessor: AMD Phenom II x6 1100T 3.3 GHz/3.7 GHz i turbo
Grafikkort: Sapphire Radeon HD 7970 GHz Edition

Har lyst på Intel prosessor, men penger strekker nok ikke til for øyeblikket. Andre deler må nok også byttes ut med den.
  • 0
Har ikke oversikten over alt og heller ikke store detaljer, men here you go:

Kabinett: Cooler Master HAF X Nvidia Edition - SLI ready
Strømforsyning: Husker ikke merket, men tror den er på 1200W, den var over 1000W iallfall.
Hovedkort: Vet ikke.
RAM: 12 GB RAM (er plass til 4 GB mer, men trenger ikke 16 akkurat nå).
SSD/HDD: 2 interne SSDer der den ene er på 90 GB og den andre på 60 GB, 1 intern HDD på 2 TB og 1 ekstern HDD på 2 TB.
Prosessor: Intel Core i7-2600 3,4 GHZ
Skjermkort: Nvidia GeForce GTX 690
  • 0
Du har en utrolig overpowered strømsforsyning til det oppsettet, fantomena.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
CPU - Intel i5 2500K @4.0 GHz
GPU - Zotax GTX 570
Mobo - Asus P8Z68-V
CPU cooler - Corsair H60
RAM - 2x4GB Corsair Vengeance + 2x2GB Corsair Dominator (12GB tilsammen)
Lydkort - Asus Xonar DGX
SSD - Samsung 256GBx2
HDD - Samsung F3 1TB
Case - NZXT Switch 810 (svart)
PSU - Corsair HX650
Viftekontroller - Scythe Kaze Master Pro
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Du har en utrolig overpowered strømsforsyning til det oppsettet, fantomena.


Var MPX som linket meg til den strømforsyningen når jeg spurte hvilken strømforsyning som er anbefalt for skjermkortet.
  • 0
Siterer fantomena:
Var MPX som linket meg til den strømforsyningen når jeg spurte hvilken strømforsyning som er anbefalt for skjermkortet.


Du må aldri stole på anbefalningen til butikken som selger deg strømforsyningen. De vil selvsagt selge deg en så kraftig og dyr en som mulig. Den forsyningen der er mer enn nok til å kjøre to GTX 690-kort.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer fantomena:Var MPX som linket meg til den strømforsyningen når jeg spurte hvilken strømforsyning som er anbefalt for skjermkortet.

Du må aldri stole på anbefalningen til butikken som selger deg strømforsyningen. De vil selvsagt selge deg en så kraftig og dyr en som mulig. Den forsyningen der er mer enn nok til å kjøre to GTX 690-kort.


Oi, det visste jeg ikke, har tross alt aldri hatt nok kunnskaper rundt data komponenter.
  • 0
Siterer fantomena:
Oi, det visste jeg ikke, har tross alt aldri hatt nok kunnskaper rundt data komponenter.


Du har iallfall mulighet til å oppgradere maskinen din uten å tenke på begrensninger fra strømforsyningen, for å si det sånn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg har bare laptop jeg.. Men funker greit nok den til mitt spillebruk, resten tar jeg på 360'en
Er i hovedsak kjøpt med tanke på skole, og bruk av programmer som Photoshop, Unity 3D, Unreal UDK og Corona SDK.

Prosessor
Intel Core i7-3610QM
Minne
8 GB DDR3 RAM, 1600 MHz
Harddisk
/50 GB
Skjermkort
Nvidia GeForce GT 650M 2 GB
Brikkesett
Mobile Intel HM76 Express
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Lånte ditt oppsett jeg, Tyranus:

CPU - Intel i5 2500K 3,3 GHz med turbo.
GPU - N580GTX Lightning Xtreme Edition
Mobo - Asus P8Z68-V
CPU-kjøler - CM HYPER 212 EVO
RAM - 2x4GB Corsair Vengeance
SSD - Samsung 830 128GB og en Kingston V+200 120GB
HDD - Western Digital 1TB, og en fra Samsung (1TB ), som jeg ikke husker hva heter
Case - CM Storm Trooper
PSU - XFX XXX Edition 750W
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
CPU AMD FX-6100 CPU,
GPU XFX 7850 2GB Core Edition GPU
Mobo ASUS M5A97 MOBO
RAM Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB RAM
HDD Seagate Barracuda 1TB HDD
Case In-Win Mana 136 Black Case
PSU Corsair CX 500W PSU

Alt for bare 5800,- med Bioshock Infinite og Tomb Raider promo.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!