Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Fjerne virus?


Ja, Spy!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Trenger ikke krangle når alle veit at SuperAntiSpyware er best
-Jørn Hammerø-
  • 0
SuperantiSpyware er ikke best, det blir tatt som virus av mange andre virus programmer så er litt skeptisk til det ettersom det er flere som før visrus av det
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Alle virusprogrammer blir tatt som virus av andre virusprogrammer da. Selv har jeg McAfee og jeg går og gruer meg til tiden går ut. Det er helt fantastisk.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Da stikker du heller over til Nod 32 DUDE!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Never! Da blir det nok AVG på meg ja!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
AVG omg Nod 32 er et av de beste anti virusene ever. Vunnet mest priser
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Nå kommer det en bølge av antivirus program fan boys..

Lagt til 2008-12-11 16:52:
avast! er best..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Her MÅ trådstarter ha funnet det han trenger for å kunne fikse problemet sitt.. Og OMG for en avsporing om hva som er best!! ;-)