Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjappe spørsmål om hardware [Q&A]


hehe, jeg har en 21" med 2ms . Sykt skjerm for å si det sånt. Så veit du om et GFX som tar Far cry 2 på fult ? Min Geforce 7600 Gt tar det på medium og very high på tree, fysisk også den siste tingen på den menuen der xD uten lag
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Hvorfor kan jeg ikke laste ned den nye DirectX fra november? Står bare "Error. Try again later or check your internet-connection" når jeg skal innstalere. Er ikke noe feil med internetten her, så, noen andre som har samme problem eller?
  • 0
Try again later?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Try again later?


Prøvde i går og nå i dag. Folk må ha fått det til siden den liger på top downloads. i dunno..
  • 0
Andzel, er du på et budskjett? Ellers er det jo bare å kline til med GTX 280. Foresten, 9800GTX ville jeg sagt var best for deg. Klarer Far Cry 2 på max

Sykt mye for penga det der 9800GTX kortet.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Er ikke DirectX noe du må kjøpe som Hardware Master_Bandit?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Er ikke DirectX noe du må kjøpe som Hardware Master_Bandit?


ey? Hva mener du? directX er en samling av API's for å håndtere oppgaver som blir forholdt til multimedia. Spesielt programmer, spill og video. Man laster det ned gratis, men i mitt tilfelle så kan ikke DirectX "initialisere". Får bare opp melding på at jeg burde prøve igjen senere eller at jeg burde sjekke nett-tilgangen min
  • 0
Lastet ned lef4dead-demoen, men når jeg starter spillet blir skjermen blå og det står bare "unsupported". Det vil si at skjermoppløsningen er helt feil. Hvordan fikser jeg dette uten å skru på spillet?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer -sebastian-:
Andzel, er du på et budskjett? Ellers er det jo bare å kline til med GTX 280. Foresten, 9800GTX ville jeg sagt var best for deg. Klarer Far Cry 2 på max

Sykt mye for penga det der 9800GTX kortet.



Hvem kort hinter du til når du nevner 9800 GTX. Er mang eder Sorry at jeg nooob,
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg har hatt problemer med min stasjonære en stund nå. CPU er i 100% uten at jeg gjør noe.. Jeg har åpnet pc'en å ser ikke noe galt der. sjekket bios har jeg også gjort. Jeg bare ikke hva som er galt. Vet noen hva det kan være? Har noen hatt samme problem?

Føler jeg har prøvd alt og vurderer å kjøpe nye deler som ny prosessor og nytt grafikkort.
  • 0
Sjekket for virus?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
noen som husker navnet på den sida som sjekker hvor bra pcen drar spill? har fått helt hjerneteppe på det
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
systemrequirementslab.com aka canIrunit.com.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
aka srtest.com
  • 0
Siterer Andzel:
Sjekket for virus?

Ja, jeg har sjekket for virus. Jeg har også reinnstalert den sånn ca 4-5 ganger..
  • 0
Min ASUS 24" takler 1920x1200. Setter jeg ned til 1680x1050 blir bildet forvrengt og fargene blir "bløte" og flyter over i hverandre. Men det gjelder kun i windows desktop. I spill fungerer det helt fint å sette ned oppløsning for å få bedre FPS eller bruke mer aa. I mange tilfeller kan det bli bedre med 1024x768 og 4aa, enn 1280x1024 med null aa..
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Siterer Pondus81:
Min ASUS 24" takler 1920x1200. Setter jeg ned til 1680x1050 blir bildet forvrengt og fargene blir "bløte" og flyter over i hverandre. Men det gjelder kun i windows desktop. I spill fungerer det helt fint å sette ned oppløsning for å få bedre FPS eller bruke mer aa. I mange tilfeller kan det bli bedre med 1024x768 og 4aa, enn 1280x1024 med null aa..


Javel. Jeg har også fått meg 24", perfekt størrelse! COD5 er en fryd å spille på 1920x1200 og 4x AA, alle effekter på max

Siterer Andzel:
Hvilket kort hinter du til når du nevner 9800 GTX?


Her er det bare å velge, men personlig ville jeg anbefalt deg enten EVGA eller XFX. Asus er også veldig bra.

XFX:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365393

Asus:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=380803

EVGA:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=361813
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Strategist:
systemrequirementslab.com aka canIrunit.com.



tusen takk
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ja, da er snart julen inne og hva er bedre enn å kjøpe seg dyre gaver til seg selv!
Nå snakker jeg om ett nytt skjermkort og pengene er ikke viktig nå, men ytelse. Siden jeg skal kjøpe ett nytt skjermkort så må det kunne holde lenge og ta Crysis (Grafikk-hora av ett spill) på fullt med en akseptabel oppløsning på 1024x768 eller mer og 16Q AA.
Så sa spør jeg dere. Hvilket skjermkort?
Gjerne kom med flere forslag, men vil gjerne det skal være fra komplett.no siden jeg er medlem der

Lagt til: Når det står "støttende API: DirectX 10", er det BARE directX10 den støtter da eller? Har ikke vista skjønner du så jeg har ikke directX 10 muligheter.
  • 0
280 kortet er vel i alle fall ett av de beste, om ikke det beste.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Caveman, nå har du heldigvis fått fikset problemet ditt da..
Jeg ville bare opplyse om at vi hadde en pc (ibm) som ikke funket til spilling. Det var en stund det gjorde det da vi først fikk den, men etter en tid begynte den å restarte hver eneste gang vi spilte, med ugjevne 'restart tider'.. seriøst irriterende. Forsøkte å skifte ut skjermkort og div; hjalp ikke. Det endte med at den ble stående og støve.. til nylig da lynet slo ned i og ødela hovedkortet på den nyeste pcn x(
Da tok faren min ibm i bruk igjen. Greit for ham og mor, siden de bare jobber på pcn, kjipt for oss barna som mistet en rimelig bra spillpc.. jaja, vi venter nå på at han tar med enda en slik fra jobben
  • 0
er du ute etter mye aa er det ATI HD4870x2 som gjelder.. Kreves MYE RAM på skjermkortet å kjøre mye aa. Disse kortene har 2 GB. Et sånt kort klarer 1440x900, med full aa på Crysis. Men begynner du med 1680x1050 og 1920x1200 blir det tungt. Da må man litt ned på aa. 2 eller 4 kanskje. Det er uansett det beste kortet som er å få tak i akkurat nå.
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Siterer Pondus81:
er du ute etter mye aa er det ATI HD4870x2 som gjelder.. Kreves MYE RAM på skjermkortet å kjøre mye aa. Disse kortene har 2 GB. Et sånt kort klarer 1440x900, med full aa på Crysis. Men begynner du med 1680x1050 og 1920x1200 blir det tungt. Da må man litt ned på aa. 2 eller 4 kanskje. Det er uansett det beste kortet som er å få tak i akkurat nå.


Veldig nice kort det der Kunne tenke meg å kjøpe det ja, men som jeg spurt tidligere:
Siterer Master_bandit:
Når det står "støttende API: DirectX 10", er det BARE directX10 den støtter da eller? Har ikke vista skjønner du så jeg har ikke directX 10 muligheter.


Må få vite dette eller så må jeg gå for ett eldre kort som støtter også directX 9.
  • 0
Blir vel EVGA Gefoce 9800 GTX når julen er feridg . Takker for hjelpen folkens
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Alle kort er bakoverkompatible med directx9 og 8 og 7 osv....
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!