Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjappe spørsmål om hardware [Q&A]


Kjøpte en gaming pc til 10,000 kr for 6 uker siden.. Hmm kanskje kjøpe Crysis siden det er jævli' bra og billig.. Mount and Blade siden jeg elsker Gameplayet?
Far Cry2 Siden det er så stort? Får tenke litt mer..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
kjøpe Crysis siden det er jævli' bra og billig


You got that right!

Siterer Cboy J-kins:
Mount and Blade siden jeg elsker Gameplayet


Har ingen erfaringer med Mount and Blade.

Siterer Cboy J-kins:
Far Cry2 Siden det er så stort


Legg til realisme, kule effekter og diggbare våpen!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Vanskeli..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Vanskeli..


Kjøp begge
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Min økonomi er neppe tilstrekkelig for den type kjøp, fine ord
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Min økonomi er neppe tilstrekkelig for den type kjøp, fine ord


Da anbefaler jeg deg herved å kjøpe Crysis Warhead, da du penger vil spare.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
kanskje litt feil tråd, men hva menes med dybde i en skjerm? ser litt på ny pc skjerm, og den jeg har mest lyst på atm har 17,2 cm dybde og skjønner ikke helt hva det skal bety! sikkert noen her som har mer peiling enn meg!

her er skjermen btw:
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Dybde er rett og slett hvor tykk skjermen er. Tenk deg en boks. Den har høyde og bredde. Ganger du de får du arealet av fremsiden, i dette tilfellet arealet av skjermen. Legger du til dybde og ganger inn dette får du volumet av boksen aka skjermen.
Med andre ord er det for mange positivt med en tynn skjerm altså en med liten dybde. Selv bryr jeg meg ikke om det, men produsentene kriger om å lage de tynneste skjermene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nå orker jeg ikke denne musa lenger.. Det er en Skitt liten mus som kan gjøre vondt etter 30 min, trenger en gaming mus ikke liten og passe pris..

Noen anbefalninger?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Strategist:
Dybde er rett og slett hvor tykk skjermen er. Tenk deg en boks. Den har høyde og bredde. Ganger du de får du arealet av fremsiden, i dette tilfellet arealet av skjermen. Legger du til dybde og ganger inn dette får du volumet av boksen aka skjermen.
Med andre ord er det for mange positivt med en tynn skjerm altså en med liten dybde. Selv bryr jeg meg ikke om det, men produsentene kriger om å lage de tynneste skjermene.


at den skjermen er 17 cm tykk tror jeg ikke på en gang
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
at den skjermen er 17 cm tykk tror jeg ikke på en gang


De rekner nok med stativet skjermen står på, kanskje?

Siterer Cboy J-kins:
Nå orker jeg ikke denne musa lenger.. Det er en Skitt liten mus som kan gjøre vondt etter 30 min, trenger en gaming mus ikke liten og passe pris..

Noen anbefalninger?


Kjøp Logitech G9. Den koster 499 på elkjøp
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer Caveman:at den skjermen er 17 cm tykk tror jeg ikke på en gang

De rekner nok med stativet skjermen står på, kanskje?



aha! da kan jeg forstå!;) det gir mere mening!


LAGT TIL: Jeg er også på jakt etter gaming-mus, bare pøs på med forslag, hvilken mus bruker du?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
at den skjermen er 17 cm tykk tror jeg ikke på en gang
Ahh. Nei det kan jeg være enig i. Sjekket det ikke opp.
Det stemmer nok det som -sebastian- sier. Jeg satte nok likhetstegnene litt feil.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Musa koster 695 kr, naj sier jai
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Musa koster 695 kr, naj sier jai


Oi - beklager. Sist jeg var innom elkjøp kosta nemlig musa 499
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Microsoft Sidewinder?


Den var dritstygg
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg har problemer med å få uploadet et avatarbilde på Deviantart, bildene skal være så sinnsykt små og det er vanskelig å finne noen man liker i den størrelsen.
Kan man forminske bildene ellerno?
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Siterer St-Nick:
Kan man forminske bildene ellerno?
Ja. Det finnes ulike programmer for det. Jeg bruker Photoshop, men det finnes nok noe enklere i Windows.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
æh...har ikke helt greie på slikt, kunne du forklare litt nærmere?
Har GIMP 2, kan det brukes?
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Siterer St-Nick:
Har GIMP 2, kan det brukes?
Det vil jeg annta. GIMP har det meste av funksjonalitet som Photoshop har. Men jeg har ikke prøvd det selv. Du må sannsynligvis finne en meny som sier noe om Image Size og minske antall pixler på hver akse.

Lagt til 2008-11-19 21:00:
Ellers så tror jeg du bare kan åpne bildet i Paint og velge endre størrelse. Da kan du minske begge aksene med like mange prosent.

Lagt til 2008-11-19 21:02:
For å finne ut hvor mange pixler bildet er går du inn i mappen "Bilder" høyreklikker på bildet du vil bruke og velger egenskaper Detaljer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tusen takk for tipset.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
  • Jez
  • Jez
Jeg har en ganske god pc, men har lyst på et nytt skjermkort, vurderer Nvidia Geforce 8800 gt, men funker det på alle pcer? Det skjedde masse dritt med den forrige pcen da jeg prøvde å oppgradere den, og jeg vil ikke at det skal skje med den jeg har nå...
By Blood and Honor We Serve
  • 0
Så lenge grafikk-kortet passer i hovedkortet, så skal det nok gå greit.

Så hvilket hovedkort har du?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Jez:
Jeg har en ganske god pc, men har lyst på et nytt skjermkort, vurderer Nvidia Geforce 8800 gt, men funker det på alle pcer? Det skjedde masse dritt med den forrige pcen da jeg prøvde å oppgradere den, og jeg vil ikke at det skal skje med den jeg har nå...
Som remote sier så må du nok komme med noen flere detaljer. Oppdaterte du forresten drivere og slikt på den omtalte gamle PCen?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!