Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjappe spørsmål om hardware [Q&A]


Jeg mener hvem av alle GTX 580 du skal ha
På Komplett.no er det jo maange av dem
Gi meg link til en av de på Komplett
  • 0
Spiller egentlig ikke noen rolle hvilken av de du går for, om modellen ikke har annet enn stock-kjøler. Men ville kjøpt denne selv tror jeg:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622053

Om pris ikke var et problem derimot:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617148
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Skal droppe å kjøpe CPU vifte og heller satse på vannkjøling. Tenkte litt på denne.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638849
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ouch. Fikk nettopp en melding fra Komplett om at det ikke var skjermkort som var ødelagt, men hovedkortet og SSD'en.

Fy faen, da må jeg jo installere all driten på nytt igjen! Jaja, fikk faktisk en dobbel så kjapp SSD, men det samme hovedkoret tilbake.
  • 0
Passer kanskje ikke her, men uansett:

Kan man preloade spill på Steam via DVD, eller MÅ man laste ned?

Det går jo mye fortere via DVD, + at nettverket vårt blir fryktelig tregt av at jeg laster ned.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
HOLY SHIT.
Står nå at jeg har 5887 MB tilgjengelig skjermminne, og 4096 MB dedikert! WTF? Det er jo awesome, men det var jo ikke sånt før! Altså, før jeg sendte den inn hadde jeg 3788 ellernoe. Hvorfor i all verden er det så mye mer minne nå? Såvidt jeg vet har de jo ikke byttet skjermkorta!
  • 0
Kanskje samme skjermkort med mer minne, eller at det forrige var feilmontert?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hmm. Kanskje.
Btw, på CanYouRunIt.com står det at jeg har 1.7 GB. Men Windows er vel mer til å stole på enn en random nettside.

Lagt til 2011-09-08 18:29:
Installerer Windows Security Essentisl.
  • 0
Jeg har et spørsmål: Går det an å ha Vista på en ekstern harddisk, og koble den til pcen?

Jeg får nemlig ikke til Halo 2 på W7, og vil gjerne spille det nå!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Joa, du får spilt Halo 2 på Win 7, bare høyreklikk på ikonet, gå på "kompatibilitet" og bytt til Vista.

Men ja, du får hatt Vista på en ekstern harddisk. Er ihvertfall rimelig sikker på at du kan det, siden det i bunn og grunn er en helt normal 3.5" HDD inni et kabinett.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Joa, du får spilt Halo 2 på Win 7, bare høyreklikk på ikonet, gå på "kompatibilitet" og bytt til Vista.


Det fungerer ikke. Jeg får ikke kjørt installeringen en gang.

Har selvfølgelig prøvd det meste-
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Wat. Jeg har Win 7 (64 bit) og får kjørt det helt fint. o_O
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Lurer på en ting, kanskje litt off topic, but still.

Har CoD4 på laptopen, men ikke den stasjonære, pga den ble sendt til rep. Lappen med koden er for lengst borte.
Noen som vet hvordan jeg får en kode til? Eller finner igjen koden et eller annet sted på laptopen?
  • 0
Siterer Tyranus:
Wat. Jeg har Win 7 (64 bit) og får kjørt det helt fint. o_O


Digital versjon eller diskversjonen?

Irriterende ihvertfall

Lagt til 2011-09-08 19:28:
Jeg har lett gjennom utallige forumtråder på nettet, noen få har samme problem som meg.

Tror jeg har prøvd 10 forskjellige måter
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kjører diskversjonen, men siden jeg ikke fått noen problemer med det så kan ikke jeg hjelpe deg ihvertfall.

Lagt til 2011-09-08 19:33:
Siterer Parkour Gamer:
Lurer på en ting, kanskje litt off topic, but still.

Har CoD4 på laptopen, men ikke den stasjonære, pga den ble sendt til rep. Lappen med koden er for lengst borte.
Noen som vet hvordan jeg får en kode til? Eller finner igjen koden et eller annet sted på laptopen?


Gå på Options - Multiplayer Options - Enter Key Code, der står CD-keyen.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Tusen hjertelig takk
  • 0
Prøver min egne metode nå! Jeg sier fra om det funker

Lagt til 2011-09-08 20:05:
Siterer Tyranus:
Men ja, du får hatt Vista på en ekstern harddisk. Er ihvertfall rimelig sikker på at du kan det, siden det i bunn og grunn er en helt normal 3.5" HDD inni et kabinett.


Tror du det går på minnepenn og?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Om du kan ha hele OS'et inne på en minnepenn aner jeg ikke, men jeg ville tro at du må trenge en rimelig stor minnepenn ihvertfall. Men jeg vet at du kan ha installasjons CDen på minnepenn i form av ISO-fil, for det har jeg brukt selv.

Men så lenge du har noe å installere med, enten en CD eller ISO-fil, så burde det gå helt fint å installere Vista på en ekstern harddisk, men du må bare huske på å boote fra den og ikke primær disken når du skal bruke det da.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Okey! Skal uansett kjøpe meg en ekstern harddisk, så det blir ikke et problem

Men er usikker på om jeg gidder å styre så mye bare for å spille ( en elendig port av?) Halo 2 til PC
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hvis du bare skal gjøre det pga. ett spill er det lite vits nei, men du kan se om du finner noen form for programmer som lar deg spille det? Men det burde absolutt gå, siden Win 7 kan kjøre stort sett alt som Vista kan.

Men tenkte litt på å skaffe meg Corsair H60, noen som har erfaring med det?

http://www.dustinhome.no/corsair-h60-hydro-series-liquid-cooling-
s-1155-1156-1366-am3/product/5010589624
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har aldri prøvd disse lukka vannkjølingssystemene, men tror umulig du kan gå feil med den. Vil du ha enkel vannkjøling - kjør på.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Titta litt etter eksterne harddisker og fant denne: Komplett.no

USB 3.0 og greier! Fungerer den bra mon tro?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer -sebastian-:
Har aldri prøvd disse lukka vannkjølingssystemene, men tror umulig du kan gå feil med den. Vil du ha enkel vannkjøling - kjør på.


Endte opp med å skaffe meg Corsair H60, ser rimelig bra ut.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Finnes det en måte å installere wi-fi på en stasjonær PC?
  • 0
Siterer fantomena:
Finnes det en måte å installere wi-fi på en stasjonær PC?


Nettverkskort.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!