rome total war vill ikke start hjelp!!!! 
Antall innlegg: 10![]() ![]() ![]() | på min berbare så når jeg prøver og starte rtw så kommer det bildet så kommer før den filmen i 1 sekund så skrur det seg av :) | |
| ||
| Strategist Community Manager | Har du de nyeste skjermkortdriverne? Sørget for at spillet er fullstendig oppdatert? ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | ja. Spillet og driverene er fullstendig oppdatert kan det ver att jeg har windows 7 64-bit.Men det virker jo på den stasjonære min og rome total war alexsander virker men ikke det orginale og barbarian invasion :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | hjeeeeeeeeelp!!!!!!!!!!!!!!!! :) | |
| ||
![]() ![]() | Hmmm mitt funker helt perfekt.. Sikker på at du kjører det i kompitabelmodus? btw bare lurer på en ting, jeg får 20 fps når det kommer gedigne kamper. er dette Normalt? spiller liksom Napoleon på fullt uten lagg... | |
| ||
![]() ![]() ![]() | jeg vet ikke har ikke greie på fps jeg :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | hjeeeeeeeeeelp :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer toreofnorway: hjeeeeeeeeeelp jeg elsker dette spillet pliss hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp Ingen vet, spør på et annet forum fargen på denne teksten matcher bildet mitt | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Sikker på at du har installert riktig? Husk å installere inn i /programfiler.... og ikke program files, hvis du kjører norsk. Husk også at det er Creative Assembly folderet skal hete, og ikke Activision. Funker ikke det, avinstaller, og installer igjen. Hvis ikke det funker, spør elkjøp eller lefdal om de kan hjelpe. De vil nok koste noen kroner, men elsker du TW like mye som meg er det verdt det. Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | jeg instalerte det på nytt så virket det :) | |
| ||