Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

rome total war vill ikke start hjelp!!!!

Antall innlegg: 10

toreofnorway
på min berbare så når jeg prøver og starte rtw så kommer det bildet så kommer før den filmen i 1 sekund så skrur det seg av jeg har denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498543 jeg har kjøpt det på steam viss det kan ver feilen håper dere kan hjelpe meg
:)
Strategist
Community Manager
Har du de nyeste skjermkortdriverne? Sørget for at spillet er fullstendig oppdatert?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
toreofnorway
ja. Spillet og driverene er fullstendig oppdatert kan det ver att jeg har windows 7 64-bit.Men det virker jo på den stasjonære min og rome total war alexsander virker men ikke det orginale og barbarian invasion
toreofnorway
hjeeeeeeeeelp!!!!!!!!!!!!!!!!
Dark_orc
Hmmm mitt funker helt perfekt..

Sikker på at du kjører det i kompitabelmodus?

btw bare lurer på en ting, jeg får 20 fps når det kommer gedigne kamper. er dette Normalt? spiller liksom Napoleon på fullt uten lagg...
toreofnorway
jeg vet ikke har ikke greie på fps jeg
toreofnorway
hjeeeeeeeeeelp jeg elsker dette spillet pliss hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp
bendik920
Citerer toreofnorway:
hjeeeeeeeeeelp jeg elsker dette spillet pliss hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Ingen vet, spør på et annet forum
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
Andyboy
Sikker på at du har installert riktig? Husk å installere inn i /programfiler.... og ikke program files, hvis du kjører norsk. Husk også at det er Creative Assembly folderet skal hete, og ikke Activision. Funker ikke det, avinstaller, og installer igjen. Hvis ikke det funker, spør elkjøp eller lefdal om de kan hjelpe. De vil nok koste noen kroner, men elsker du TW like mye som meg er det verdt det.
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
toreofnorway
jeg instalerte det på nytt så virket det

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 3% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 44% The Last of Us
  • 8% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
Duck Song: Gratulerer danmark!Følg
2013-05-19 00:28
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Ja, hvertfall Romania. Håper Norge vinner, men Ukraina og Danmark er dei store favorittene trur eg.Følg
2013-05-19 00:17
Kim og Christer: Laget montasje-video nå av "skremme øyeblikk" lastes opp i morgen :)Følg
2013-05-18 23:10
The Cookiemonster: @Akres: Det er jo hele moroa med det! Det er så sjokkerende mye dårlig at det er morsomt!Følg
2013-05-18 23:08
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Det er for mange rare sanger, spesielt Romania sin. Prøver å unngå det programmet.Følg
2013-05-18 23:04
The Cookiemonster: "It's like this guy has swallowed Susan Boyle and she's trying to scream for help through his abdominal wall." The Guardian om Romanias sangFølg
2013-05-18 22:21
The Cookiemonster: Hva var det jeg nettopp hørte fra Romania?Følg
2013-05-18 22:15
Jack the Lack of Crack: Wehoo, da er endelig internettet tilbake i hula mi!Følg
2013-05-18 21:00
Gamingisforlife: Hjemmebrent Mojito fra Kristiansand smakte bra. Håper jeg fortsatt ser i morgen. Følg
2013-05-18 18:36
ElGamer: @Tommy: Sitter og smelter i Saltnes med 32 grader i skyggen. Er nesten for jævlig :PFølg
2013-05-18 17:43
albaga: Ute i det fine været med energidrikk. Deilig.Følg
2013-05-18 17:37
Gamingisforlife: Har vært innestengt på jobb i dag, var faen glovarmt. Nå skal varmen nytes på terassen med en kald pils eller 12.Følg
2013-05-18 17:33
sunnygamer23: huff å huff!! så grusomt varmt. :(Følg
2013-05-18 17:13
Tommy Kvaernerud: 31 grader her i Tønsberg nå. Noen bedre? Eller skal jeg si værre, ettersom jeg ikke liker varmen.Følg
2013-05-18 16:48
sonic og link: TK: Er også varmt her i Bergen, kan ikke kalle det noe annet enn sommer.Følg
2013-05-18 16:05
Tommy Kvaernerud: 27 grader i sola og stort sett vindstille... dette blir for mye for meg. Holder meg i kjelleren med 15 grader.Følg
2013-05-18 14:31
Duck Song: Velkommen tilbakeFølg
2013-05-18 14:24
The Gamer 459: Okay. Nå er jeg tilbake på GR! Forhåpentligvis i en god lang stundFølg
2013-05-18 13:08
sonic og link: Da blir det litt anime seeing, har en god del serier jeg må ta igjen.Følg
2013-05-18 13:01
Music og Gameiac: Det var sinnsykt varmt i natt, fikk ikke sove før rundt 3-tida -.-Følg
2013-05-18 12:55
BETA +