LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Hardware og Mobiltelefoner

      Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

      Nintendo 3DS


      Er det vanskelig å oppdatere 3DS? og er batteri tiden så elendig som alle sier?
      Don't tell me to get a life, i am a gamer and i have several lives
      • 0
      Batteri tiden er ikke så god for å si det slik, så det meste som er sagt stemmer. Ville ikke tro at 3DSen skulle være vanskelig å oppdatere, men kan ikke uttale meg om det.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      I morgen komer oppdateringen!
      • 0
      Takk for at du minnet meg på det, gleder meg til å laste den ned.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Nettleseren var...elendig. De burde ha hatt den på den øverste skjermen.
      • 0
      Nå virker det som alle har fått oppdateringen ....untatt meg da...
      • 0
      Fikk oppateringen 07:00.
      • 0
      Joda, den er der!

      Lagt til 2011-06-07 18:08:
      Oi, så veldig klar jeg er for Zelda 3D kjenner jeg!
      • 0
      Etter og ha planlagt mye reising fremover har jeg bestemt meg for og gå til innkjøp av en bærbar Nintendo konsoll, er det noen her som har tips til hvilken konsoll jeg burde bestille? Er det stor forskjell på 3DS og DS for eksempel? Hva av ekstra utstyr burde jeg skaffe?
      • 0
      3DS er jo oppfølgern til DS, blir som å spørre om det er stod forskjell mellom PS3 og PS2.
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      3DS er jo oppfølgern til DS, blir som å spørre om det er stod forskjell mellom PS3 og PS2.


      Haha, jeg har ikke studert det så nøye enda men at forskjellen er så monumental som fra PS2-PS3. Du kunne ikke kommet med fakta som skiller de to?
      • 0
      3D, bedre lyd, bedre skjerm, Nintendo eStore, Nintendo 3D Music, Slight pad, bedre penn, AR games.
      • 0
      Siterer fantomena:
      3D, bedre lyd, bedre skjerm, Nintendo eStore, Nintendo 3D Music, Slight pad, bedre penn, AR games.

      Takk for hjelpen<3 Skal ikke mer til....
      • 0
      Unnødvendig å komme med fakta som skiller konsollene. Om du vil bruke en tusen lapp på en konsoll som mest sannsynlig ikke vil få nye spill lengre, kjøp DS. Om du vil ha en ny konsoll som vil få nye spill, kjøp 3DS.
      • 0
      Regner med at de fleste har fått med seg at Nintendo har kuttet prisen på 3DS kraftig? Og i den forbindelse vil Nintendo gi bort hele 20 spill til de som kjøpte konsollen før priskuttet. Disse ivrige kjøperne vil få tittelen Ambassador. Fra 1. september vil Nintendo Ambassadørene få tilgang til blant annet disse NEStitlene helt gratis, og før resten av det ganske folk: Super Mario Bros., Donkey Kong Jr., Ice Climber and The Legend of Zelda. Og ikke nok med det! Innen utgangen av 2011 vil disse titlene fra Gameboy Advance være tilgjengelig: Yoshi's Island, Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion and Mario vs. Donkey Kong. Alt dette og litt til vil du få fatt i så lenge du har vært inne i eShop med 3DSen din minst en gang før 12. august!

      Selv kjøpte jeg 3DS på salg fra cdon for en måned siden, så jeg fikk konsollen til nesten den nedsatte prisen, og jeg får de 20 spillene gratis. Så jeg får relativt mye for pengene mine!

      Noen titler dere er spesielt glad for å se? Hvilke andre spill håper dere kommer?
      ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
      • 0
      Vurderer og kanskje kjøpe 3DS fra Usa,det er noen spill som er eksklusive derfra som jeg vil ha og noen spill som jeg ikke vet om de kommer til Europa eller ikke.
      Men har ett spørsmål,hvordan fungerer det med strømadapteren,finnes det en erstatning for den som man kan kjøpe ett sted så man kan få ladet den?
      "Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
      • 0
      Husk regionsperren, da. Det må da finnes en konverter som man kan stikke kontakten i. Tror ikke man kan kjøpe lader separat, men man kan jo sjekke det også.

      konverter finnes i hvert fall:
      http://goeurope.about.com/cs/electricity/l/bl_electricity.htm
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!