Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

SteelSeries Spectrum 5XB


Skal kjøpe meg nytt game headset til LANet som er neste uke, og ville ha et bra headset til en ikke så altfor dyr penge. SteelSeries Spectrum 5XB Fanget min oppmerksomhet, skal kanskje bestille, men lurer på om noen her har erfaring med kvaliteten og lyden på den?

Takk på forhånd

-Satanicmechanic
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Har selv et Logitech G35, som jeg er godt fornøyd med. Eneste er at det kanskje er litt tungt, men om du ikke har noe i mot det er det helt nydelig på alle områder. Har kommet ned på en fin penge også nå ser jeg.

http://www.prisguide.no/produkt/105514
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Duger det til musikk og?
Decyfered!
  • 0
Bruker 5XB selv, og er meget fornøyd med det! Det fungerer helt perfekt til spilling over Xbox Live, og det skiller jo mellom stemmechat og gamevolum. Det er også en herlig lyd i det. Det er nesten så jeg blir lei meg når jeg må bruke Koss Porta Pro på skolen når jeg har sittet hjemme og hørt på musikk med det!

I tillegg så har Steelseries bra kundeservice. Dette vet jeg fordi mitt 5XB er inne til reparasjon nå
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Bruker 5XB selv, og er meget fornøyd med det! Det fungerer helt perfekt til spilling over Xbox Live, og det skiller jo mellom stemmechat og gamevolum. Det er også en herlig lyd i det. Det er nesten så jeg blir lei meg når jeg må bruke Koss Porta Pro på skolen når jeg har sittet hjemme og hørt på musikk med det!

I tillegg så har Steelseries bra kundeservice. Dette vet jeg fordi mitt 5XB er inne til reparasjon nå


Tusen takk Clawed! Blir nok et kjøp
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Jeg har omtrent samme erfaringen som Clawed. Mitt er i Danmark på reparasjon, og jeg måtte kun betale for å sende hodesettet ditt (noe som forresten ble dyrt nok; Posten skulle ha 274 kr for jobben). Ut ifra våre delte opplevelser kan det hende at det faktisk er urobuste deler i produktet, men selvfølgelig er det en mulighet for at vi bare er veldig uheldige. Uansett ville dette vært det eneste negative jeg har å si om det. Lyden er veldig bra, og funksjonene er praktiske. Det at man kan ta det fra hverandre gjør også at det egner seg til å ta med på reise.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!