Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Nintendo 3DS-vennekoder


I dag ble Nintendo 3DS lansert og i den anledning så tenkte jeg at vi burde opprette et eget forum for friend codes!

Her er min friend code: 0001 - 3289 - 2035

Da er det bare å begynne å dele friend codes!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Koden min er 1032-1216-8249.

Jeg fikk den siste 3DS'en i byen!
  • 0
Ooooh, lucky! Men da adder jeg deg nå ;)
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Friend Code 1504-5683-8562 add me if you want
  • 0
Min friend Code er 2449-4613-8197
Ikke Trykk Her
  • 0
Da er alle addet! Hvis noen av dere har SSF IV så er jeg gjerne med på en kamp eller to
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
All Right ;) Skal inn til Molde sentrum på mandag og skaffe meg SSF IV, vi kan ta en kamp da
Ikke Trykk Her
  • 0
Goodie!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Flyttet tråden til Hardware.

Min friend code: 3394 3536 7517

Har Street Fighter IV.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Flyttet tråden til Hardware.


Hvorfor? En konsoll er hardware, ja. Men kodene brukes til å finne folk å spille med.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har lagt deg til Remote, jeg bare lurer på om vis jeg legger til en persons friend code, er det sånn at han får inv. eller må han også legge til min?

Glem det, fant det ut
Ikke Trykk Her
  • 0
Er enig med Ash Ketchum men det får da være det samme. Har addet deg nå, remote. Ser frem til å gi deg en omgang juling!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
3093-7057-5501 - Kjetil
Adder alle
Har også Street Fighter
  • 0
Da er du addet, Kjetil
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
flottings
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hvorfor? En konsoll er hardware, ja. Men kodene brukes til å finne folk å spille med.


Kodene har ikke noe å gjøre med noen spesifikke spill, men er tvert imot en integrert del i selve 3DS-en. Derfor tenkte jeg at den passet best i hardware-subforumet, men jeg er åpen for diskusjon.


Jeg har addet alle som har addet meg nå.

Vær forsiktig med meg, da, jeg er så skjør skjønner dere
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har lagt til alle som har lagt ut koden sin i tråden, min FC er: 5069-3918-9898.

Har ingen spill, så kan ikke spille med noen helt enda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Som de andre sier, jeg har addet alle sammen! Men har heller ingen 3DS spill i dette øyeblikk så blir ingen nett gaming enda.

Min Friend Code er: 4639 - 8946 - 9137 (Navn: Sparx)
  • 0
Det står at koden din er inncorect sparxzilla
Ikke Trykk Her
  • 0
Haha, et siffer feil og helvete er løs Fikset nå! 4639 - 8946 - 9137
  • 0
hehe ;) Adder deg nå
Ikke Trykk Her
  • 0
Min er 0473 - 7757 - 5992
  • 0
Sånn da er alle lagt til Add meg også a Viper ;)
Ikke Trykk Her
  • 0
Min er 5155 - 2907 - 5738
Legg meg til!

Lagt til 2011-03-27 20:39:
Altså jeg lurer på en ting - om jeg legger til en persons FC, får han/ho en invt. eller må den personen legge meg til også? o.o :3
  • 0
Alle er lagt til, har nå 8 venner på listen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!