Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Nintendo 3DS-vennekoder


Har addet deg, Veronicaa2. Så nå må du bare godta
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jess, da er alle lagt til
noen som har møtt på noen via streetpass enda?
  • 0
Skal gå med 3DSen på tur i morgen, sanke noen Play Coins og samtidig se om det faktisk er noen andre som går med 3DSen i lomma

Alle er lagt til, legg oss til tilbake folkens!
  • 0
Jeg tror jeg er den eneste som har 3DS der jeg bor, med tanke på at populasjonen på Flekkerøy er på litt over 3000 og alle jeg kjenner er PS3-gamere. Men skal ta turen innom byen en dag for å se om jeg møter noen via Streetpass.

Og som Sparxzilla sa så skal jeg også ta meg en lang tur for å sanke noen Play Coins. Elsker måten Play Coins fungerer!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
jupp tøft med street pass og play coins, men litt kjipt at man ikke kan få poeng for mer enn 1000 skritt om dagen? det er jo ingenting. 1000 skritt går man jo uansett, skulle vært litt høyere terskel for hvor mangen skritt man fikk poeng for slik at det kunne ha motivert til å gå mer enn man vanligvis ville ha gjort.
Hadde med meg 3DS når jeg gikk rundt i Bergen sentrum i helgen, men møtte ikke på noen. men det er ganske tidlig enda
  • 0
Streetpass funker fett ja men, jeg tror at en mennske tar mer en 1000 skritt om dagen.. (Et mennske tar rundt 6000 skritt om dagen vist man er aktiv... vell det er det jeg har hørt)

Hmm kanskje tar jeg turen inn i Oslo å ser om folk går rundt med 3DS eller på toget
  • 0
lagt til de fleste her nå, legg til meg også , min er 3007-8077-3203
  • 0
  • Ine
  • Ine
Min er: 2578-3096-5452

Send pm om noen adder meg, så kan jeg legge til vedkommende.
Riddle me this
  • 0
Kanskje ikke riktig forum til å spørre om dette i, men jeg gjør det her allikevel ..
Altså, jeg lurer vel egentlig på hvor og hva man kan bruke "Play Coins" til? Har ikke helt forstått det :''3
  • 0
Du kan kjøpe ting til noen spill, som feks, Super Street Fighter IV, også kan du kjøpe pussle spill biter og ting til street pass osv
Ikke Trykk Her
  • 0
For ikke å glemme nye spill til AR Cards
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
0946-2284-0966, legg til meg!
  • 0
Min kode er: 2277 - 6685 - 8207

Send PM om du adder meg. Jeg orker ikke å sjekke denne tråden hele tida. Adda noen som har skrevet i tråden. Sendte PM til dere.
  • 0
Min er: 1289-8237-3572

Lagt til 2011-04-25 19:07:
Har lagt til alle legg til meg og

Lagt til 2011-04-25 19:29:
Dere er alle inviterte til prosjektet eg holder på med mellom alle norske 3DS eigere. Nemlig at absolutt alle 3DS eigere i Norge er kobla sammen. Eg holder på med ei liste på: http://knar-3ds.webs.com/vennekoderfriendcodes.htm
  • 0
I såfall er du nødt til å spre ordet, slik at alle er oppmerksomme på denne siden. Send den på PM, eller noe slikt, og du kan linke til den i gruppa jeg har laga her: "Entusiastiske 3DS-eiere"
  • 0
Min friend code: 0774-4306-9139
  • 0
Har addet alle.
  • 0
Jeg har nå addet alle som har addet meg. Til dere som har SSFIV, skal vi ikke ta en kamp eller to til uka? Bare send meg en PM hvis noen er keen på å fighte litt!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Var på ferie til London i Påsken, møtte bare 2 personer via StreetPass! Hadde 3DS på meg nesten hele tida!
  • 0
Jeg har ikke funnet en eneste sjel i StreetPass... Har gått med den gjennom byen 4 ganger, vært innom Gamezone, Game, Gamestop og Expert. Nada. Ikke en sjel som går med 3DS. Stupid Kristiansand!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jeg traff på 2 stk bare i dag tidlig. en på bussen og en i sentrum.
Bor i Bergen
  • 0
Hvordan fungerer dette med Street Pass?
  • 0
Etter det jeg har forstått så skal du bare la 3DS'en ligge i hvilemodus mens du går rundt omkring forskjellige plasser. Har du flaks så har andre folk som eier 3DS også sin maskin i hvilemodus. Når du går forbi den personen som har den i hvilemodus så vi informasjon automatisk bli delt så når du åpner 3DS'en så vil du ha motatt en en Notification om StreetPass.

Så når du åpner MiiPlaza så vil det komme en Mii-figur av han/hun du passerte.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Etter det jeg har forstått så skal du bare la 3DS'en ligge i hvilemodus mens du går rundt omkring forskjellige plasser. Har du flaks så har andre folk som eier 3DS også sin maskin i hvilemodus. Når du går forbi den personen som har den i hvilemodus så vi informasjon automatisk bli delt så når du åpner 3DS'en så vil du ha motatt en en Notification om StreetPass.

Så når du åpner MiiPlaza så vil det komme en Mii-figur av han/hun du passerte.


Aha!
  • 0
Du må også huske å slå på wireless
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!