Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Xbox på PC skjermen?


Hei, har snart konf. (ok, da, et halvt år ) Og da skal jeg iallefall kjøpe meg egen PC, og kanskje en TV, til 360`n, men går det ann å koble til Xboxen til PC skjermen, og dermed bruke skjermen til både PC og 360?
Funker det bra isåfall?
Tenkte det var litt mer økonomisk og heller bruke pengene jeg sparer til å dra på TG eller noe;)
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Hei, har snart konf. (ok, da, et halvt år ) Og da skal jeg iallefall kjøpe meg egen PC, og kanskje en TV, til 360`n, men går det ann å koble til Xboxen til PC skjermen, og dermed bruke skjermen til både PC og 360?


Det gå så bra så bra! Alt du trenger er denne.

edit: Eller denne om du vil ha original fra Microsoft
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
OO! Kult viste ikke at det gikk ann! Skal jeg prøve det? Eller beholde den på 40" full HD tven til pappa?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
OO! Kult viste ikke at det gikk ann! Skal jeg prøve det? Eller beholde den på 40" full HD tven til pappa?


Hehe, tror du vet svaret selv
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Ja, jeg gjør det, med mindre lillebroren min okuperer den hele tiden med wiien sin da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Husk at noen pc skjermer har 1 AVG og en digital. Vil gå bra så lenge skjerkortet ditt støtter digital

Har det sånn selv og det funker som en drøm
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Perien:
Husk at noen pc skjermer har 1 AVG og en digital. Vil gå bra så lenge skjerkortet ditt støtter digital


Skjønner ikke helt hva du sikter til nå. Man kobler 360'ien inn i VGA-inngangen på PC-skjermen, og vips, du er ferdig.
Hvilket skjermkort du har, og om det "støtter digitalt" eller ikke har ingenting å si.



edit: Man trenger ikke å ha en datamaskin engang, skjermen holder
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Et tips. Alle pc skjermer er 16:10 format mens HDTV er 16:9
Dette er et problem når en skal spille 360 via vga.
Man må velge 1280x768 som blir feil, og monitor må skalere selv.
Dette gir et dårligere bilde en det som en får på en HDTV.
Vi er mange som venter på at Microsoft skal slippe 16:10 støtte via dashboard update....
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
Ja, et godt poeng Lord of the Geeks. Men at alle skjermer er 16:10 er feil

Anyways: Xbox 360 vi aldri kunne kjøre i den native oppløsningen til PC-skjermen. Dette problemet blir størst hos LCD-brukere, men vanligivis takler skjermene bildesignalet helt greit.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Greit å ha med på lan
Kick ass
  • 0
Oi, glemte denne tråden helt jeg! xD
Takk for svar Jalland og alle andre! Da tror jeg at jeg kjøper en ganske stor skjerm, takker
  • 0
spiller xbox på pc skjerm bedre oppløsning

og syns det er nice!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Er det sånn at man må bytte ledning for hver gang, eller kan begge disse ledningene stå inni samtiding, så du kan velge 360 eller PC uten noen du trenger å fikse?
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Er det sånn at man må bytte ledning for hver gang, eller kan begge disse ledningene stå inni samtiding, så du kan velge 360 eller PC uten noen du trenger å fikse?


Det kommer helt ann på hvor mange tilkoblinger du har på pc skjermen din;)
sørg for å kjøpe en skjerm med flere utganger bak,så trenger du ikke skifte noen ting, når du bytter mellom pc'en og xboxen;)
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Synes det funker helt greit, men ingenting som slår en deilig hd tv da
Chillbill
  • 0
Siterer jalland:
Citerer Evil Teddy Bear:
Hei, har snart konf. (ok, da, et halvt år ) Og da skal jeg iallefall kjøpe meg egen PC, og kanskje en TV, til 360`n, men går det ann å koble til Xboxen til PC skjermen, og dermed bruke skjermen til både PC og 360?


Det gå så bra så bra! Alt du trenger er denne.

edit: Eller denne om du vil ha original fra Microsoft


Hvilke av dem er best, orginal, eller den andre?
  • 0
Siterer FIBRIX:
Hvilke av dem er best, orginal, eller den andre?


Vil tørre å påstå at man ikke merker forskjell på de to.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
drit i det! kjøp heller en feit hdtv! så kan du heller kble pcen til den!;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Har noen det samme problemet som meg???
ledningen med lyduttaket er altfor kort, og det rekker ikke frem til anlegget!
noen tips?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!