Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

HTC One M8 vs Samsung Galaxy S5


Hei!

Har tidligere hatt en Sony Xperia Z2 som ble knust for litt siden (fylla har skylla) og har hatt disse to som nevnt i tittelen i kikkerten. spørsmålet er, hvilken synes dere er best? eventuelt hvilken andre mobiler er konge. bryr meg ikke om pris og skjerm er spesielt viktig.

Takker for fremtidige svar
  • 0
Jeg tar det som at du er frelst mot android-baserte telefoner? Har desverre ikke mye å komme med der, ettersom at jeg bruker iPhone. Jeg kan dog komme med mye bra om denne, hvis interessen for et nytt OS er tilstede
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Siterer Jayz X:
Jeg tar det som at du er frelst mot android-baserte telefoner? Har desverre ikke mye å komme med der, ettersom at jeg bruker iPhone. Jeg kan dog komme med mye bra om denne, hvis interessen for et nytt OS er tilstede


Er nok ganske så android-frelt ja Men er mer enn åpen for nye OS, har desverre hatt dårlig erfaring tidligere med IOS. Da bugs, lags, mye fysiske småfeil og ellers hakket liten. Men er bare å fyre løs hvis du har mye bra på tungen om den ;)
  • 0
Etter min erfaring som selger på Elkjøp, så er Samsung Galaxy S5 mer populær enn HTC One M8.
De er veldig like rent spesifikasjonsmessig, S5 har dog bedre kamera og bittelittegrann raskere prosessorhastighet. Så i bunn og grunn er det egentlig bare å avgjøre hvem modell du vil ha.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det koker nok hovedsakelig ned til hvorvidt du er ute etter best mulig kamera eller et kompromiss mellom kamera og byggekvalitet. Selv om Galaxy S5 er bedre enn forgjengerne hva byggekvalitet angår, så føles den fortsatt litt plastikk. One M8 er milevis foran i så måte, og ut i fra førsteposten din høres det ut som om en litt mer robust mobil kunne vært en idé.

Uansett hvilken du velger av de mest profilerte toppmodellene på markedet i dag så vil du nok være fornøyd. De er alle svært gode mobiler med lite som skiller dem fra hverandre. Sannsynligvis vil nok ingenting føles som en oppgradering i forhold til Xperia Z2en din, dog.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!