Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

iPhone-tråden


iPhone er en smarttelefon produsert av Apple som kom til Norge i 2008. Den revolusjonerte telefondesignet på den tiden. Andre produsenter kom omsider med deres versjoner av iPhone, og sammen med denne er det slike typer telefoner som dominerer markedet. Mange mener at iPhone senere har kommet bakpå i utviklingen.

I September 2014 lanserte Apple iPhone 6 og 6 plus. Det er de største telefonene utgitt av Apple til nå.

Jeg lagde denne tråden primært for å diskutere de to nye telefonene, men her kan alt som foregriper iPhone diskuteres.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Liker iPhone, men jeg bruker det ikke. Føler ikke mobilen er verdt pengene, men Apple er veldig flinke med design og sånn. iPhone 6 ser jo veldig sexy ut.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer remote:
Mange mener at iPhone senere har kommet bakpå i utviklingen.


http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/10/article-2749597-213D3C8F
00000578-940_634x432.jpg
?

Nei Apple kjører sitt eget løp og jeg synes de til tider kan være rimelig sære, på tross av at jeg har iPhone 5 selv. Men når det gjelder mobiltelefoner, så bruker jeg den 70% av tiden som musikkspiller og resten til nettsurfing, så da bryr jeg meg heller ikke så mye om hvor "fancy" den er. Liker iPhone godt pga. brukervennligheten og tviler på at jeg gidder å oppgradere til noe ny før 5'eren går til dundas.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei Apple kjører sitt eget løp og jeg synes de til tider kan være rimelig sære, på tross av at jeg har iPhone 5 selv. Men når det gjelder mobiltelefoner, så bruker jeg den 70% av tiden som musikkspiller og resten til nettsurfing, så da bryr jeg meg heller ikke så mye om hvor "fancy" den er. Liker iPhone godt pga. brukervennligheten og tviler på at jeg gidder å oppgradere til noe ny før 5'eren går til dundas.


Det er listet opp mange egenskaper som er like, men jeg tviler på at den gamle telefonen er like rask osv. Uansett så viser det ganske klart at iPhone henger etter. Spesielt på skjermstørrelse, men nå har de kommet seg.

Jeg kan nevne at jeg har hatt min 3GS i fem år. Jeg har aldri råd til en ny en, men jeg er så heldig at jeg kan arve min mors iPhone 5, fordi hun kjøper sekseren. Jeg ser fram til å oppgradere når jeg skal på besøk hjemme. 3GS-en er ganske treg og kan ikke oppgradere iOS-et lenger, men den fungerer ellers.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Okay, i et av mine mest uforgivelige dumme øyeblikk, klarte jeg å miste telefonen i toalettet. Det så ut til at det skulle funke å putte den i en pose med ris, as per ushhh, men den har bare dekning på visse steder, og de kommer med store mellomrom. Har noen noe som helst ide på hva jeg bør gjøre for å fikse dette?

JA jeg vet jeg kan google det, men har lyst til å høre litt fra dere også.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Okay, i et av mine mest uforgivelige dumme øyeblikk, klarte jeg å miste telefonen i toalettet. Det så ut til at det skulle funke å putte den i en pose med ris, as per ushhh, men den har bare dekning på visse steder, og de kommer med store mellomrom. Har noen noe som helst ide på hva jeg bør gjøre for å fikse dette?

JA jeg vet jeg kan google det, men har lyst til å høre litt fra dere også.


Faren min hadde suksess med å bruke hårføneren, men jeg tviler på at det gjelder i alle tilfeller. Hvis du ikke har forsikring av noe slag, vet jeg ikke hva som er best å gjøre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har en iPhone 4S. Men den begynte å bli treig og ubrukbar. Så eg byttet til Samsung Galaxy S4, som er da mye bedre. Eg har alltid likt iPhone, hvertfall 3GS og 4S. Men eg må si at det siste fra Apple (selv at eg ikke har den nye mobilen), at det var ett mislykka prosjekt.

At folk merker at den blir bøyd etter at den har vert i bukselomma.. Like wtf? Klarer dem ikke en gang å lage en mobil som faktisk tåler noe..? Men det er bare min mening da ^^.
Rainbow Mushroom
  • 0
Min iPhone 5S er den beste telefonen jeg noensinne har hatt, men vel. Det er jo musikkavspiller og Facebook det går i liksom. og en eventuell telefonsamtale i ny og ne.
  • 0
Jeg har selv «arvet» en iPhone 5 og må si at jeg er ganske fornøyd med den også. Det er en skikkelig oppgradering fra 3GS som jeg har hatt i mange år. Alt går mye raskere. Nesten så jeg ikke trenger 5S eller sekseren. Tviler på at de kan være raskere ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!