Seneste plate-innkjøp 
Antall innlegg: 969![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Avenged Sevenfold : Nightmare Min aller første A7X cd You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lamb Of God : Ashes Of The Wake og Sacrament for bare 200 kr You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
|
| ||
| Snughug | John Mayer - Born & Raised En smule annerledes plate fra Mayer, men likefullt et flott tillegg til en fantastisk samling. Continuum er fortsatt det beste han har kommet med, men liker at han eksperimenterer med ulike sjangre. Forhåndsbestilt fra Platekompaniet, men likte ikke helt at de tok betalt den dagen de sendte varen. Den dagen var jeg tilfeldigvis tom på kortet, hehe. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Forhåndsbestilt mitt første album noensinne: Gossamer av Passion Pit. Lansering 24. juli. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Daughtry : Daughtry(Deluxe edition) Leave This Town(Deluxe edition) Break The Spell(Deluxe edition) You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gojira - L'Enfant Sauvage (Limited Edition) Rush - Exit... Stage Left Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Var i Oslo i dag så kjøpte en haug med graphic novels og cd-er, men nevner kun cd-ene her: 1: Amon Amarth : Fate Of Norns 2: Amon Amarth : Twilight Of The Thunder God 3: Amon Amarth : Surtur Rising(Limited Edition) 4: Cradle Of Filth : Midian 5: Gothminister : Happiness In Darkness 6: Huntress : Spell Eater(Limited Edition) 7: Slipknot : Vol 3(The Subliminal Verses) 8: Within Temptation : The Heart Of Everything Alt sammen til litt over 1000 kr Så Within Temptation : Mother Earth i Sverige i dag, så da måtte jeg bare kjøpe den siden kosta bare 99 kr You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
Moderator | Kjøpte meg et par CDer på Musikkverket i går: Lantlôs - Agape Drudkh - Eternal Turn of the Wheel ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Saxon : Crusader Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
Moderator | Burzum - Belus ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Gojira L'Enfant Sauvage Måtte kjøpe det, herligste metallalbum på lenge, de har et virkelig talent. Fikk og med en live-dvd, like greit for 160 kr. Lagt til 2012-08-11 00:05: Citerer Zook: Lydverket Leser gjennom anmeldelsene deres nå, er ikke akkurat det beste jeg har lest. "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Rammstein - Made In Germany Kaizers Orchestra - Live At Vega High On Fire - Death Is This Communion Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Katatonia - Dead End Kings m/ DVD It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
| WideBoy | Rammstein - Made In Germany Offspring - Days go By Rise To Remain - City Of Vultures | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Opeth - My Arms, Your Hearse You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Enslaved - Isa Enslaved - Ruun You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Midnattsol : Nordlys Iron Maiden : Iron Maiden Avenged Sevenfold : Avenged Sevenfold Bullet : Highway Pirates You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
Moderator | Mayhem - Ordo Ad Chao Killswitch Engage - Alive or Just Breathing Converge - Axe to Fall Tilsammen 180 kroner. Ikke at jeg hører så mye på Killswitch Engage lenger. «Alive or Just Breathing» er den eneste respektable plata de har. Eller, The End of Heartache var helt grei. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever Opeth - Still Life (Special Edition m/DVD) Begge fra Platekompaniet. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lagerstein - Drink 'Til We Die Lasta det ned gratis fra hjemmesidene til bandet. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Burzum - Umskiptar You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
Moderator | Citerer Tyranus: Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Bra. Citerer Tyranus: Burzum - Umskiptar Ikke så bra. ††† | |
| ||
Moderator | Nadja - Dagdrøm Pre-order på spesiallagd, grønn, vinyl, nummeret og signet av bandet. For de som ikke vet så er de det største drone doom bandet sammen med Sunn O))), Boris og Earth. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alice In Chains : Dirt(59 kr) HIM : And Love Said No-Greatest Hits 1997-2004(99 kr) HIM : Screamworks: Love In Theory And Practice,Chapters 1-13(99 kr) You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||