Hva hører du på nå? 
Antall innlegg: 11931![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Steve Ouimette - The Devil Went Down To Georgia Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hører på den britiske radiokanalen "Planet Rock" Stort sett bare awesome musikk. Litt synd med de samme reklamene om og om igjen da, men det er tross alt radio så hva kan en vel forvente. The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Saxon - And The Bands Played On Fyttihelvte, denne sangen er digg <3 Judas Priest - One Shot At Glory Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dimmu Borigr - Puritanical Euphoric Misanthropia (album) You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hører på Beethoven og Mozart. Liker stemningen. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Metallica - Anesthesia Pulling Teeth Liker å høre på tidenes beste bass solo! R.I.P Cliff Burton ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Judas Priest : Essential Judas Priest Disc 1 \m/ You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D | |
| ||
Moderator | Liturgy - Generation 2deep4pitchfork fans & tr00 kvlt trancendental bläck mettel ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Satyricon Delirium Kjører shuffle på ipoden. You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dark Souls Soundtrack - Gwyn, Lord of Cinder Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fleshgod Apocalypce - Abyssal En av dems beste låter etter min mening. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer thehalohater: Va en russen hører på russe festen på tusenfryd Snakke norsk? I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() | Mastodon - Hearts Alive Beste Mastodon sangen Just smile and wave, boys. Smile and wave. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Blondie - Rip Her to Shreds The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Breaking Benjamin <3 "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Blondie - Orchid Club The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | All Time Low - Do You Want Me (Dead?) Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Manowar - Hand of Doom You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Genesis - Land of Confusion The Waterboys - The Pan Within Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Katzenjammer - Hey Ho (On The Devil's Back) Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
Moderator | Have a Nice Life - There Is No Food ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Passion Pit - Take a Walk Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
Moderator | Diablo Swing Orchestra - Balrog Boogie Minner meg om Trepalium, bare mer orkestralsk og med kvinnevokal. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fattern - Stilongs Relax...I'm a doctor. | |
| ||