Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


BADBADNOTGOOD - Bastard/Lemonade
  • 0
Hører på det nyeste albumet til John Mayer. Koselig musikk som jeg kan like!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Zook
  • Zook
Sigur Rós - Glósóli
You're sleeping over, right?
  • 0
Alestorm : Captain Morgan's Revenge ( Album) Fikk endelig dette albumet pluss 5 til i posten på torsdag forrige uke
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Anamanaguchi - Penpal
Hei.
  • 0
His World versjon 2 av Zebrahead: http://www.youtube.com/watch?v=EzixR8ufAiA
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sigur Rós - Varúð
Nytt album. Ikke hørt så mye, men det tilsier at det ikke vil bli like bra som ().
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Zook
  • Zook
Porcupine Tree - Sentimental

Siterer The Heretic:
Nytt album. Ikke hørt så mye, men det tilsier at det ikke vil bli like bra som ().


Beste låten fra det nye albumet. Vokalen er fantastisk. Syntes Valtari var et temmelig godt album, anbefaler deg å høre hele. Det er forøvrig det eneste Sigur Rós-albumet jeg har hørt så langt. Tenkte dog å lytte meg igjennom diskografien deres de neste dagene. Må ha noe å gjøre på under streiken!
You're sleeping over, right?
  • 0
SAXON - 747
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Testament - Return to Serenity
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Lord Wind - Gates of Valhalla
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Susanne Sundfør - Your Prelude
  • 0
Foo Fighters - All My Life
  • 0
Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Nothin' but a G-Thang
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Lamb Of God : Sacrament (Album)
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Blondie - Rapture
  • 0
Kreator - Phantom Antichrist
Let the voice of love take you higher
  • 0
Swans Helpless Child
-
Fra "Soundtracks for the blind". Er vel denne og Reeling the liars inn som har fenget meg mest. Ganske interessant band som egentlig ikke minner meg om noe jeg har hørt tidligere. Skal most deff sjekke ut mer av Swans
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Swans Helpless Child


Swans er ganske kult. Har bare hørt My Father Will Guide Me Up A Rope To The Sky jeg da.

Hører nå på:
Thy Catafalque - Fekete mezök
Overraskende god produksjon til å være såpass ukjent.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Corrosion Of Conformity - Clean My Wounds
Let the voice of love take you higher
  • 0
Mourning Beloveth - Dust (album)
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Avatar - Wild Flower
Let the voice of love take you higher
  • 0
Diablo Swing Orchstra - Memoirs of a Roadkill
  • 0
Faunts -M4, Part II
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
In Flames - Disconnected
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!