Hva hører du på nå? 
Antall innlegg: 11931Moderator | Woman is the Earth - Bird Song Lagt til 2012-07-11 19:53: Grisâtre - L'Impression Skjønner ikke hvor de har det fra, men franskmennene kan virkelig lage metal. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haggard - Awakening The Centuries (album) Å herre, jeg elsker dette bandet You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
|
| ||
Moderator | Akkurat nå så hører jeg en del på Dropkick Murphys. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
Linkin Park - burn it down ♥ elsker den Zelda; not a game. An experience <3 YAMATE! oshiri ga itai! D: | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Grave Digger - Rebellion Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gojira - Explosia Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Scorpions - Rock You Like A Hurricane HAKUNA MATATA! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Baroness - Yellow & Green (Album) Utrolig. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha en opplevelse uten like innen musikk. It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | SepticFlesh - Sumerian Daemons (album) You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dethklok - Awaken Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The xx - Angels I'm not just sure, I'm HIV positive! | |
| ||
![]() ![]() | Tom Waits - Grapefruit Moon | |
| ||
![]() ![]() | Led Zeppelin - D'yer Mak'er | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Inactive Messiah - Beat It Liker denne mye bedre enn originalen til MJ. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Grave Digger - Rebellion Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() | Journey - Only Solutions | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sunn O))) - Big Church (Megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért) Dop. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Murray Gold - This Is Gallifrey: Our Childhood, Our Home "You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Disturbed - Believe (Album) Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son (Album) Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
Moderator | Lifelover - Bitter Reflektion Jag lämnar efter mig ett moln av Besvikelse, tvivel och förundran Medan ni alla försöker hitta er mening, I en värld, där ingen ny mark kan brytas Ikke akkurat antidepressiva. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Muse - Unnatural Selection "You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Baroness - Cocainium Yellow & Green er godkjent, men til tider småkjedelig. Ikke helt på nivå med Blue Record, som er et av mine favorittalbum. You're sleeping over, right? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Murray Gold - Madame de Pompadour Det er Doctor Who det går i <3 Helt fantastisk musikk. "You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Journey - Wheel in the Sky The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | P.O.D. - Murdered Love (album) Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||