Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


Arlo Guthrie - Alice's Restaurant Masacree

Genialt.
Jelly baby?
  • 0
Kan noen anbefale noe? Liker ikke Rock og Country
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
  • RDB
  • RDB
Pink Floyd - Comfortably Numb

Jeg vet ikke om denne sangen er noe spesielt dyp og metaforisk. Jeg har faktisk aldri tatt meg bryet til å tenke på det. Det eneste jeg vet er at det ikke finnes en eneste sang som får meg til å slappe av like mye som denne.

Siterer Kronoz:
Har vært på We Will Rock You musikalen i London. Musikal som består av Queen musikk. Det var vel først da at jeg virkelig fikk opp øynene for Queen. Hadde hørt noe fra før, men aldri så mye som etter at jeg så den. Fant også Live from Wembly albuet dagen etter. Og den konserten hadde ganske mye med muskalen å gjøre

Oj. Tøft, da. Vel. Queen er utrolig bra, så greit at du oppdaget dem. Men Live From Wembly består for det meste av greiene de laget på 80-tallet. Anbefaler deg å lete litt igjennom andre ting fra dem. De har mye bra, og en del som ikke er fullt så bra Mye fra mange forskjellige sjangre, vel å merke.
  • 0
SlipKnoT - All Hope is Gone

Super pwnage. Den eier. Den beste fra SlipKnoT.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Metallica - Whiskey in the Jar

En av de beste coverlåtene jeg vet om. Syns den er bedre enn originalen fra Thin Lizzy. Trommene holder sangen sammen bedre, og gitarene framstår som mye sterkere og klarere enn i originalen. Fantastisk!

Siterer RDB:
Pink Floyd - Comfortably Numb

Jeg vet ikke om denne sangen er noe spesielt dyp og metaforisk. Jeg har faktisk aldri tatt meg bryet til å tenke på det. Det eneste jeg vet er at det ikke finnes en eneste sang som får meg til å slappe av like mye som denne.


Ah, en av mine favoritter. Jeg så den faktisk live, spilt av noen elever i 16-17 alderen. De spilte vanvittig bra, og soloen var intet mindre enn fantastisk. Originalen er selvsagt bedre, men de spilte overraskende bra.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
En av de beste coverlåtene jeg vet om. Syns den er bedre enn originalen fra Thin Lizzy.

Så er den faktisk ikke orginalt det i fra heller. Det er en Irsk drikke vise, om jeg ikke tar helt feil.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Stemmer det ja.


Venom - Black metal

Nei det er kanskje ikke black metal, men den gir alikevel en slags creepy følelse.

Lagt til 2008-07-02 19:12:
Lamb of god - Redneck

Om du er ute etter et bra metalband fra etter 2000 så er LoG virkelig verdt å sjekke ut!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • Fili
  • Fili
Valerie- Mark Ronson Ft. Amy Whinehouse
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Queen - See What A Fool I've Been
Jelly baby?
  • 0
  • RDB
  • RDB
The Lion King-Soundtrack - Hakuna Matata

Hvorfor i helvete hadde de ikke med denne på Kingdom Hearts II!?
De snakker om det noe veldig i en scene, men synger det aldri! Jævla fristing!

Siterer ShananaFarCry:
Ah, en av mine favoritter. Jeg så den faktisk live, spilt av noen elever i 16-17 alderen. De spilte vanvittig bra, og soloen var intet mindre enn fantastisk. Originalen er selvsagt bedre, men de spilte overraskende bra.

Oj. Høres tøft ut. Skulle gjerne ha sett noe lignende selv.
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Lamb of god - Redneck

Om du er ute etter et bra metalband fra etter 2000 så er LoG virkelig verdt å sjekke ut!


Jepp! Hvis du liker metal i det hele tatt er LoG verdt å sjekke ut

Slipknot - All Hope is Gone, får ikke nok av den.
  • 0
Clayfighter Theme

Den er rævva, men enkel å få på hjernen. Kom over den via Screwattack.
http://www.youtube.com/watch?v=OsoRHvD05HA
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå hører jeg på Get it togetehr at Grand Funk Railroad....De er utrolig bra, nokså ukjente da, der burde høre på dem
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer jon_melon:
Nå hører jeg på Get it togetehr at Grand Funk Railroad....De er utrolig bra, nokså ukjente da, der burde høre på dem


We're an American Band eier

Men ukjente og ukjente, de er ikke akkurat et undergrundsband. Har jo solgt over 25 millioner album.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Siterer Fili:
Citerer jon_melon:Nå hører jeg på Get it togetehr at Grand Funk Railroad....De er utrolig bra, nokså ukjente da, der burde høre på dem

We're an American Band eier

Men ukjente og ukjente, de er ikke akkurat et undergrundsband. Har jo solgt over 25 millioner album.


Det er veldig sant, men jeg mener mer sånn at det er ikke alle som har hørt om dem liksom...Hvem har ikke hørt om Kiss liksom?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Fili
  • Fili
Skjønner hva du mener
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
GENESIS - MAMA
Phil Collins har en jævlig fet stemme.

http://www.youtube.com/watch?v=k_QCPbW-iYs
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Judas Priest - Nostradamus

Fra deres nye album med samme navn. Bandet har tapt seg veldig de siste årene, og dette er rett og slett for pompøst.
  • 0
Siterer Black Dog:
Jeg har fått skikkelig Bigbang-dilla i det siste. Personlig synes jeg Bigbang er noe av det beste Norge kan by på av musikk!

Jeg er fortsatt dritsur på meg selv fordi jeg ikke rakk å se dem live før de dro til Amerika

Lagt til 2008-06-29 14:29:
Citerer Kronoz:Hører ikke på noe musikk akkurat nå, men kan si hvilke album jeg har hørt mest på i det siste.

Pirates of the Caribbean At World's end Soundtrack
Pirates of the Caribbean The Curse of the Black Pearl Soundtrack
Harry Potter and The Philosopher's Stone Soundtrack
Disney Pixar Cars Soundtrack

Jeg elsker film musikk

Musikk uten vokal og tekst blir litt kjedelig for meg.


Instrumental musikk er jo veldig bra det. Ta for eksempel: John Williams. Han har lagt utallige bra soundtracks til filmer, noen av mine favoritter er: Jurassic Park og Star Wars Sagaen. Movie Soundtracks er bra uansett om det er vokal eller ikke
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
nå sitter jeg og hører på fullversjonen av thick as a brick på youtube, virker umulig å få tak i albumet... men, ja 43 herlige minutter, hvertfall...
Siterer RDB:
Jepp. Queen var en gang i tiden hardrock og Heavy Metal. Ikke sånn Slayer-metall. Men 70-talls metall. Og det var sweet. Liker mye bedre musikken Queen laget på 70-tallet enn pop-skviset (som fortsatt var bra.. for det meste) de laget på 80-tallet.

ja, queen var best på 70tallet, men fortsatt kjempebra på 80tallet, og innuendoalbumet fra 91 var heftig... men de var vel nærmere porg vil jeg si, akkurat ogre battle og litt mer fra queen II kan jeg gå med på å kalle metall, men det er også det tyngste de har lagd... absolutt en super skive... den og a night at the opra er klart mine favoritter fra queen.
noen som så dem på nelson mandelas bursdagskonsert, forresten? jeg synes han der paul rodgers ødelegger alt...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Phil Collins sux.


Når du ligger og sover i natt, kommer Phil til å voldta deg. Gled deg

Btw, Phil Collins er en føkkings gud.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Liker episoden der Phil gjør en gjesteopptreden i Miami Vice. Tror episoden er kalt "Phil The Shill". En av de bedre episodene, med tanke på humor og cheese faktoren.

Musikkmessig er låten "In the air tonight" http://www.youtube.com/watch?v=fdHG-c-1kJM&feature=related perfekt bakgrunnsmusikk, når Crockett og Tubbs cruiser rundt i den svarte Daytonaen hans, gjennom Miamis neonbelyste gater midt på natten, på jakt etter Calderone.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Siterer peterernoob:
Når du ligger og sover i natt, kommer Phil til å voldta deg. Gled deg

Btw, Phil Collins er en føkkings gud.

Phil Collins sux.

Q Lazzarus - Goodbye Horses

http://www.youtube.com/watch?v=22ltlLZkFlE

Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!