Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


Akkurat nå så hører jeg igjenom:

Queen - Live at Wembley
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg kjøpte akkurat The Who - Ultimate collection! Alle de bra sangene, virkelig dritbra...Er en grunn til at de er yndlingsbandet mitt...

Nå går det i "A legal matter" av The Who Kult at Pete får synge litt også
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Det er tre sanger jeg hører av The Who, og det er de som er med i C.S.I.
Who are you, Teenage Wasteland og den siste husker jeg ikke hva heter.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Boris - Woman on the Screen

Boris er det beste sannsynligvis det beste og mest innovative metal/heavy rock bandet de siste 10-15 åra.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Har nettopp hørt igjenom:

Green Day - American Idiot (albumet)
Green Day - Insomniac
Queen - On Fire Live at the Bowl
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har netopp sittet å hørt på musikken fra super smash bros brawl (altså det vi skaffer i spillet fra andre spill) Hærregud, nå har jeg virkelig fått øynene (eller ørene) opp for spillmusikk i seg selv!!

Men nå går det i:

Slipknot - Psychosocial

Slipknot kommer til å treffe jorden med et brak når de slipper det nye albumet!! Stilen er endret litt siden det forrige albumet. De tar i bruk mer elementer fra death og grind nå enn tildligere (men ingen tvil om at de enda er nu metal). De har også litt ren vokal enkelte steder.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Stonegard - Arrows

Noe av det beste jeg har hørt innen norsk metal. Anbefaler deres to album på det varmeste
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Slipknot - Psychosocial

Slipknot kommer til å treffe jorden med et brak når de slipper det nye albumet!! Stilen er endret litt siden det forrige albumet. De tar i bruk mer elementer fra death og grind nå enn tildligere (men ingen tvil om at de enda er nu metal). De har også litt ren vokal enkelte steder.


Hørte den sangen tidligere i dag, og likte den veldig godt. Spesielt begynnelsen og gitarsoloen var bra, og jeg håper at SlipKnot vil ha flere gitarsoloer på det nye albumet. Få gitarsoloer er en av de tingene som gjør at SlipKnot ikke er favoritten min. Gitarsoloer hører kanskje ikke hjemme i sjangeren, men alikevel: På de få sangene der SlipKNot har inkludert gitarsolo, passer det godt inn.

Siterer tradetown:
Stonegard - Arrows

Noe av det beste jeg har hørt innen norsk metal. Anbefaler deres to album på det varmeste


Jeg har faktisk det albumet, og jeg kunne i vært mer enig! Jeg tror Stonegards suksess har druknet litt blandt andre norske metal-band som Mayhem, Dimmu Borgir og Satyricon. Alikevel er Stonegard et band som bør bli sjekket ut.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Jeg har faktisk det albumet, og jeg kunne i vært mer enig! Jeg tror Stonegards suksess har druknet litt blandt andre norske metal-band som Mayhem, Dimmu Borgir og Satyricon. Alikevel er Stonegard et band som bør bli sjekket ut.


Jeg føler det samme. Jeg synes faktisk at stonegard er bedre en Dimmu og Satyricon. Mest fordi jeg ike er en fan av Black Metal. Har for øvrig ikke hørt noe serlig fra Mayhem.
  • 0
System of a Down - Needles

Noe av den beste musikk laget i dette årtusenet.

Siterer tradetown:
Citerer ShananaFarCry:
Jeg har faktisk det albumet, og jeg kunne i vært mer enig! Jeg tror Stonegards suksess har druknet litt blandt andre norske metal-band som Mayhem, Dimmu Borgir og Satyricon. Alikevel er Stonegard et band som bør bli sjekket ut.


Jeg føler det samme. Jeg synes faktisk at stonegard er bedre en Dimmu og Satyricon. Mest fordi jeg ike er en fan av Black Metal. Har for øvrig ikke hørt noe serlig fra Mayhem.


Agreed. Kanskje litt vanskelig å sammenligne Dimmu og Satyricon med Stonegard, ettersom det er helt annerledes musikk.
  • 0
Amp Fiddler - Possibilities [Live]

Skikkelig deilig å slappe av til.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Natural blues - Moby

Denne sangen er utrolig herlig! Selv for en hardbarket metal fan som emg selv!
Tungur Knivur
  • 0
Poison - Unskinny Bop

Finnes det noe mer cheesy?
  • 0
The Doors - The Changeling



Jim Morrison synger virkelig legendarisk på denne. (Som han ikke gjør det på hver eneste sang...)
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
The Doors - Land Ho!

Edit:
Sangen etter var Land Ho med Supertramp oO
Shufflefunksjonen skremmer meg noen ganger...
Jelly baby?
  • 0
David Bowie - The Width of a Circle [Live]

I dag fikk jeg albumet Live Santa Monica '72 i posten
  • 0
Hmmm hva heter dette da?? Legger bare ut en link jeg http://www.youtube.com/watch?v=DDWCSGKPkLo

Ja, jeg synes faktisk dette er rimelig tøft.

Lagt til 2008-07-10 22:07:
Så setter jeg på:

Arch enemy - Revolution begins

Noe av det beste fra melodeath sjangeren!!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Pantera - War Nerve
FUCK THE WORLD
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
The Doors - L'America

Har blitt helt hekta på Doors i det siste. De er faaaheen meg geniale.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Crush 40 - I Am (All of Me)
Shadow the Hedgehog's theme.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Black Label Society - Spread Your Wings

En av mine favoritter av BLS..spesiellt introen! Den er skikkelig power!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street soundtrack - Pirelli's Miracle Elixir

En bra sang fra Sweeney Todd. Edward Sanders synger bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street soundtrack - Pirelli's Miracle Elixir

Har hele albumet jeg Kommer snart til det på iPoden min
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bob Dylan - All I Really Want To Do

Bob Dylan er en av vår tids fremste musikere, og dette er en veldig fin sang.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!