Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Sortering Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat

A to the H
Moderator
A to the H
I morra kommer Fargo sesong 3. Jeg er så stoked.

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Tor Erik
GR®
Tor Erik
Siterer A to the H:
I morra kommer Fargo sesong 3. Jeg er så stoked.

HBO Nordic klarer ikke å gjenopprette abonnementet mitt, så jeg har egentlig lagt meg i skyttergraven. Har prøvd å kaste penger på dem, men de vil ikke ha dem. Dette rammer nesten bare meg selv, men jeg synes det får være grenser for hvor vanskelig det skal være å kjøpe en tjeneste.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
sideswipe
sideswipe
Siterer Tor Erik:
HBO Nordic klarer ikke å gjenopprette abonnementet mitt, så jeg har egentlig lagt meg i skyttergraven. Har prøvd å kaste penger på dem, men de vil ikke ha dem. Dette rammer nesten bare meg selv, men jeg synes det får være grenser for hvor vanskelig det skal være å kjøpe en tjeneste.

Tell me about it...

Har hatt samme problem med Netflix flere ganger, selv om kortet funker og Viaplay godtar det, så har Netflix fra tid til annen bestemt seg for at kortet ikke funker på deres tjeneste.

"Life's a mess!"

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
A to the H
Moderator
A to the H
Siterer Tor Erik:

Hahaha.

Det er så mange feil med HBO. Skjedde dog ikke med meg, og jeg fikk kastet mine nydelig 89 kroner på dem.

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Quinzel
Quinzel
Aldri hatt noe problem med HBO, kun brukt det da GoT har kommet tho.

Men! Hallo, nå er det bare én måned til Alien Covenant! Åååååå, jeg gleder meg så mye! Selv om jeg sikkert har spoilet alt sammen da jeg engasjerer meg altfor mye i analyser og teorier om hva som skjer. Men en ting kan jeg si, og vi kommer til å få svar på en haug med spørsmål fra Prometheus, så det blir bra!

Nobody loves no one.
stikox93
stikox93
Jeg er veldig fornøyd med HBO. Har abonnement der kun for Game of Thrones, men satt meg ned for å lete litt og endte opp med å finne mye gøy, så nå er det Netflix HBO og Viaplay så da får jeg dekket det meste.

Better Call Saul, Prison Break. Fargo, Mye å følge med på om dagen

Quinzel
Quinzel
Jeg har netflix og viaplay gratis, men bruker aldri noe av det xD bruker kun youtube hver eneste dag.

Nobody loves no one.
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Quinzel:
Jeg har netflix og viaplay gratis, men bruker aldri noe av det xD

Jeg har også tilgang på Netflix men bruker det sjeldent. Syns ikke film utvalget der er spesielt bra og jeg ser ikke så mye på serier (som netflix helt klart er veldig bra på).

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Quinzel
Quinzel
Enig, skuffende utvalg på netflix + sett det som er verdt å se der.

Er vel en grunn til at det heter netflix and chill, netflix er ikke til å følge med på.

Nobody loves no one.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!