Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer Quinzel:
Skal noen flere se Covenant i helgen? Eller se den i det hele tatt..?

Tror ikke jeg ser den på kino. Men ser den sikkert når den kommer på dvd/blu-ray eller på tv eller noe
  • 0
Siterer Xtord:
Tror ikke jeg ser den på kino. Men ser den sikkert når den kommer på dvd/blu-ray eller på tv eller noe


Åå wow, man!!!! Hvordan klarer du å vente så lenge? Creds for god tålmodighet der! Jeg hadde ikke klart det, spoilers overalt om dagen xD

Bare jeg går inn på YouTube, anbefalt for the me "Alien covenant clip, all details about <insert spoiler>" og jeg bare "Ermahgerd!! Must seeee". Men tror jeg har klart å holde meg unna mye av spoilerne egentlig... Det meste. xD
Siterer Quinzel:
Åå wow, man!!!! Hvordan klarer du å vente så lenge? Creds for god tålmodighet der! Jeg hadde ikke klart det, spoilers overalt om dagen xD

Si det, jeg vet ikke jeg har jo sett hvertfall 3 av Alien filmene antakeligvis alle 4. Men, takk. Ja, det vanskelig å vente, men jeg tror det skal gå greit. Blitt en del flinkere på tålmodighet. Det å vente. Ja, spoiler er kjedelig saker er jo det overalt angående det meste, men også noe jeg blitt en del flinkere på. Tror i bunn og grunn det handler om i dette tilfellet at jeg blir fort se den i såfall alene på kino i tillegg til at jeg ikke fikk øyne opp for den inntil 2-3 måneder siden eller noe.
  • 0
Skjønner. Men har du sett Prometheus? Siden Covenant er jo 10 år etter Prometheus.

Kino alene må være kjipt, aldri gjort. Skal se den med min bror^^
Siterer Quinzel:
Skjønner. Men har du sett Prometheus? Siden Covenant er jo 10 år etter Prometheus.

Kino alene må være kjipt, aldri gjort. Skal se den med min bror^^

Ja, har sett Prometheus en gang.

Kino alene er kjedelig gjort det engang, da så jeg xmen orgins. Det var ikke morsomt, det var rett og slett en kjedelig, kjipp tur, fikk jo heldigvis en kino plakat da. Har forsåvidt kanskje også vært på bygde kino en gang alene å men , der var det heldigvis litt bedre siden det var bare folk fra bygda.
  • 0
Ååå, jeg digger prometheus!

Siterer Xtord:
Kino alene er kjedelig gjort det engang, da så jeg xmen orgins. Det var ikke morsomt, det var rett og slett en kjedelig, kjipp tur, fikk jo heldigvis en kino plakat da. Har forsåvidt kanskje også vært på bygde kino en gang alene å men , der var det heldigvis litt bedre siden det var bare folk fra bygda.


Huff, ikke bra... Du vet at hvis du spør de som jobber på kinoen om å få plakater er det np?
Siterer Quinzel:
Huff, ikke bra... Du vet at hvis du spør de som jobber på kinoen om å få plakater er det np?

Nei, det viste jeg ikke. Det er litt kult. Det skal jeg prøve å huske takk

Lagt til 2017-05-19 14:14:
Siterer Quinzel:
Ååå, jeg digger prometheus!

Jeg bør vel enkelig få sett den en gang til
  • 0
Siterer Quinzel:
Kino alene må være kjipt, aldri gjort. Skal se den med min bror^^


Kino alene funker fett det, så lenge filmen er bra. Gjelder bare å komme seg over tvangstanken om at kino er noe man gjøre med andre. Kom meg opp jævla tidlig ifjor og så Bone Tomahawk 09:20 alene - en av de beste kinoopplevelsene jeg har hatt.
Siterer SirThomas:
Kino alene funker fett det, så lenge filmen er bra. Gjelder bare å komme seg over tvangstanken om at kino er noe man må gjøre med andre. Kom meg opp jævla tidlig ifjor og så Bone Tomahawk 09:20 alene - en av de beste kinoopplevelsene jeg har hatt.

Kanskje, men det var jaggu meg ikke noe morsomt når jeg gjorde det, altså filmen var ok, men problemet var vel for det første var jeg 12 ish år(etter å ha sjekket når filmen kom ut var jeg faktisk 14 år... snakker om xmen origins, men det er allikevel et spørsmål om jeg faktisk så xmen3 og spiderman 3 på kino alene eller med noen, allikevel opplevelsen med origins var ikke bra), og får det andre ble jeg plaget vet av hadde noen som satt bak meg å plaget meg gjennom hele filmen, burde kanskje eller enkelig ha sagt i fra, men selv opplevelsen var ikke kult å i tillegg drev de med å klistra jevla tyggis osv...
  • 0
Siterer SirThomas:
Kino alene funker fett det, så lenge filmen er bra. Gjelder bare å komme seg over tvangstanken om at kino er noe man må gjøre med andre. Kom meg opp jævla tidlig ifjor og så Bone Tomahawk 09:20 alene - en av de beste kinoopplevelsene jeg har hatt.


Jeg synes det er dødstøft av folk å gå på kino alene. Selv så har jeg litt for mye sosialangst til å kunne få det til. Handler tross alt ikke om at man MÅ dele kinopplevelsen med noen, eller at det er "stakkarslig" å gå alene. Tvert imot. Jeg bare liker ikke å være ute alene blant masse folk.

Når det gjelder Alien Covenant så har jeg kjempelyst å se den, men vet ikke om jeg tør.. xD Prometheus var jo dødsbra, og når Ridley Scott hadde lyst å kjøre på med skikkelig horror etter å ha gjort pene og pyntelige Prometheus (som jeg syntes var skummel nok, haha), så blir jeg nervøs!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Xtord:
altså filmen var ok, men problemet var vel for det første var jeg 12 ish år , og får det andre ble jeg plaget vet av hadde noen som satt bak meg å plaget meg gjennom hele filmen, burde kanskje eller enkelig ha sagt i fra, men selv opplevelsen var ikke kult å i tillegg drev de med å klistra jevla tyggis osv...


Da kan jeg skjønne at opplevelsen var ganske kjip ja. Sånt er ikke greit i det hele tatt.

Siterer Archana:
Jeg synes det er dødstøft av folk å gå på kino alene. Selv så har jeg litt for mye sosialangst til å kunne få det til.


Merket det var litt py når jeg så Alien og satt ved siden av to strangers, da..

Siterer Archana:
Handler tross alt ikke om at man MÅ dele kinopplevelsen med noen, eller at det er "stakkarslig" å gå alene.


Har vel av og til handlet om de tingene for meg.

Siterer Archana:
Når det gjelder Alien Covenant så har jeg kjempelyst å se den, men vet ikke om jeg tør.. xD


Du får gjøre det, så skal du få en is.
Siterer SirThomas:
Du får gjøre det, så skal du få en is.

Jeg liker når dere skylder meg is. Jeg lurer egentlig på om remote egentlig skyldte meg to.
Skal få sett filmen. *gnir seg i hendene*
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Noen som har sett Watership Down her inne?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Noen som har sett Watership Down her inne?


Barndom traumer
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Fuck. Zack Snyder var kanskje ikke den man hadde mest tiltro til etter Batman v Superman, men å lese grunnen bak hvorfor han trakk seg fra Justice League var triste greier.
  • 0
Siterer SirThomas:
Fuck. Zack Snyder var kanskje ikke den man hadde mest tiltro til etter Batman v Superman, men å lese grunnen bak hvorfor han trakk seg fra Justice League var triste greier.


Ja, leste om det i morges. Men veldig forståelig. Kan tenke meg at å regissere film er rimelig altoppslukende, så er nok viktig å ha god familietid nå.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete Blade Runner 2049 ikke har fått en Oscar nominasjon for årets beste film? Hva faen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Bare glad for at Shape of Water er så representert som den er
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete Blade Runner 2049 ikke har fått en Oscar nominasjon for årets beste film? Hva faen?


Det er en vits. Dont get me started
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!