Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


  • Zook
  • Zook
Siterer KlM:
Citerer Zook:
Filmen ble utgitt i 06 og 07. I Canada kommer den dog om noen uker, tror ikke den kommer til Norge.

Rettelse, amerikansk nyinnspilling ala The Grudge, The Ring.


Filmen DU snakket om var amerikansk nyinspilling?
Ah, det forklarer alt.
You're sleeping over, right?
  • 0
http://www.imdb.com/title/tt0984981/

Hørte om dette en stund tilbake. Har hørt rykter om at det skal være en prequel. Uheldigvis er det ikke Carpenter som skal regissere, og heller ikke Russel i hovedrollen. Håper de ikke roter det til.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • KlM
  • KlM
Escape from New York, fffffffffføk. Må de ødelegge alt for tiden?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Skjønner ikke hva folk har i mot remaker. Orginalen blir jo ikke noe dårligere av den grunn De ødelegger den ikke.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Synes det er greit med en remake om man har en ny visjon. Slik som Stone og DePalma gjorde med Scarface.
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen som skal se Nattsvermeren på Viasat 4 klokken 21.35 i kveld?
Jeg fikk ikke sett Red Dragon i går, og får nok ikke sett Hannibal i morgen. Har det noe stort sammenheng? Tviler egentlig på at man trenger å se annet enn Nattsvermeren, den kom jo 9 år før Hannibal.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Jeg fikk ikke sett Red Dragon i går, og får nok ikke sett Hannibal i morgen. Har det noe stort sammenheng? Tviler egentlig på at man trenger å se annet enn Nattsvermeren, den kom jo 9 år før Hannibal.


Det har ingenting å si, nei. Det er faktisk best å se filmene i kronologisk rekkefølge (altså Nattsvermeren først, og Red Dragon sist).
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ah, godt å høre.

Da blir det nok Nattsvermeren på meg i kveld.
You're sleeping over, right?
  • 0
Så Red Dragon, skal se Nattsvermeren. Hadde franskprøve idag, men måtte jo se Hannibal. Det gjelder å prioritere her i livet
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • KlM
  • KlM
Ser heller saving private ryan på tv 2 zebra, har ikke sett den på lenge.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Ser heller saving private ryan på tv 2 zebra, har ikke sett den på lenge.

Går den i kveld?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Så Red Dragon, skal se Nattsvermeren. Hadde franskprøve idag, men måtte jo se Hannibal. Det gjelder å prioritere her i livet


Fransk.
Heihei
  • 0
Har nå alle filmene om Hannibal Lecter på DVD. The Silence of the Lambs, Hannibal, Red Dragon, Hannibal Rising og nå har jeg kjøpt meg Manhunter som jeg gleder meg til å se.
Ble skuffa da jeg så Hannibal, i hvert fall siden det er Ridley Scott som har lagd den.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
nå har jeg kjøpt meg Manhunter som jeg gleder meg til å se.
Ble skuffa da jeg så Hannibal, i hvert fall siden det er Ridley Scott som har lagd den.


Mahunter er bra! =D Hannibal, er ikke så bra.
Heihei
  • 0
Fikk meg endelig til å se Saving Private Ryan. Det var faan meg på tide.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Paulie:
Fransk.

I concur.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen andre enn Predator som har sett actionfilmen Wanted, med Angelina Jolie?
Den kom på kino i dag, skal se den med en kompis klokka 18.45. Gleder meg!
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Noen andre enn Predator som har sett actionfilmen Wanted, med Angelina Jolie?

Ja. Og du vet godt hva jeg synes om den.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Nei, men skal se den! Ser herlig actionfylt og hjernedød ut Sånne filmer liker små gutter^^ En virkelig konkurrent til Shoot 'Em Up.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Noen som skal se Righteous Kill? Tipper den ikke blir noe særlig men den er jo med Bobby og Al så jeg MÅ jo se den. =D
Heihei
  • 0
Så traileren til Wanted, og det var mer enn nok for min del. Blir litt for usannsynlig, for min del. Ikke for å virke diskiminerende eller noe, men syns menn passer mye bedre i slike roller enn kvinner. I den til Angelina Jolie, altså.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jack har rett. Den er alfor usansynnlig og repeterende i lengden.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

De mest tåpelige scenene er når Wesley får vite at han må finne en hemmelig kode i et vev for å finne det neste offeret sitt, eller når han bruker hundrevis av rotter som bomber. Haha.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Jeg gledet meg til Wanted, men den skuffet meg. Tåpelig historie, kjedelig gjennomført og altfor mye bruk av slow-motion og animasjonssekvenser.

Hjelper ikke mye at James McAvoy ikke akkurat imponerer, og Angelina Jolie er bare med for teh lulz.

Rett og slett litt dårlig.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
  • Zook
  • Zook
Så Wanted på kino i dag, les min mini-anmeldelse i "Hvilken film så du sist"-tråden. Jeg syntes Angelina var filmens kuleste karakter, og selv om historien var teit, hadde det ikke noe å si. Urealismen og slow-mo ser jeg faktisk på som et pluss.
You're sleeping over, right?
  • 0
Angelina er vel den kuleste karakteren i alle filmene hun spiller. Men uansett, kommer til å se Wanted når den kommer på dvd (har bare en liten kino som nesten ikke viser noen filmer her). Er jeg ute etter å se en film for å slappe av, er urealisme og slow-mo bra. Kan være det ellers også
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!