Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Prøvd forskjellige nettlesere?
Jævelhøns
  • 0
Funker i Google Chrome : )
Heihei
  • 0
Har noen her sett Curb Your Enthusiasm? Er det sånn Seinfeld feeling i det?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Har noen her sett Curb Your Enthusiasm? Er det sånn Seinfeld feeling i det?

Ja, og... nja. Seinfeld er mer "tydelig", med punch-lines, latterspor, og over-the-top-karakterer. Curb er mer et veldig lettbeint karakterstudie av Larry David og verden rundt ham. Jeg synes det er helt utrolig bra. Serien gjør narr av både David og all verdens tabuer og sosiale normer; dannelse, pedofili, religion, og slikt. Det er ikke morsomt på nøyaktig samme måte som Seinfeld, men Seinfeld-gjengen og Larry David havner oppi mange like eller lignende situasjoner, og har generelt samme syn på ting. Særlig George, som er (som alle vet) basert på LD. Så det kommer egentlig an på hvor morsom du synes hovedpersonen og hans oppfatning av verden er.

Når det er sagt, ble jeg ikke skikkelig hekta før nesten slutten på første sesong, men slik har det vært med nesten alle gode serier.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Nice. Skal kjøpe meg sesong 1 soon da.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Curb Your Enthusiasm anbefaler jeg på det sterkeste. Jeg har 4 eller 5 av sesongene.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Noen som har erfaring med denne sida: http://biit.no/

Virker veldig bra.
Heihei
  • 0
FY, så lave priser! Dette må jeg bare prøve ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Paulie:
Noen som har erfaring med denne sida: http://biit.no/

Virker veldig bra.


Noen som kan svare på denne? Prisene er sinnsyke!

Lagt til 2010-05-18 15:02:
Siterer Paulie:
Noen som har erfaring med denne sida: http://biit.no/

Virker veldig bra.


De sender deg bare til amazon.co.uk


Er det noen som vet hvor lang leveringstid det er på amazon.co.uk?
We could have arranged to have you carried
  • 0
Hm, bra utvalg, også. De hadde bl. a. Sanatorium pod Klepsydra, Valley of the Bees, City of Sadness og Ucho, alle til rimelige priser. Lurer på om jeg også skal gå til innkjøp av Andrei Rublev på DVD - den de hadde på platekompaniet kostet vel rundt tre hundrelapper.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Det eneste Biit.no gjør er å "oversette" fra pund til norske kroner. Fin tjeneste uansett. : )
Heihei
  • 0
Noen her som kan hjelpe meg med å finne navnet på en film?
Det begynner å bli noen år siden jeg så den, så jeg vet ikke om det jeg husker er 100% korrekt..
Det er en fransk film om en dude som finner ut at kona har vært utro, og bestemmer seg så for å myrde de hun har vært utro med.
Og det er alt jeg husker Eller nei - hovedpersonen hadde sort hår.
Yeah... Not much to work with, sorry
Men hvis noen vet hva den heter er jeg evig takknemlig!

Edit: Og forresten så gikk den på CANAL+ for et par år siden.
You'll have to speak up, I'm wearing a towel.
  • 0
Voi voi, forum! Skal på fjellet med noen folk neste uke, og jeg har fått i oppdrag å finne filmer til turen, særlig filmer som er latterlige pga. teithet. Til nå består listen av Plan 9, The Room, Battlefield Earth, The Wicker Man-remaken, Commando, filmer av Uwe Boll og et par andre. MEN. Trenger flere Arnold-filmer. Har selvsagt Commando klar, men hvilke andre filmer med fyren bør jeg ta? Noe cheesy, morsomt og Arnoldsk?
Please ikke si Terminator-filmene.;)
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Skulle til å fåreslå True Lies, men den er jo faktisk dritkonge, sånn seriøst.

Men Kindergarden Cop kanskje, eller Hercules in New York ? Har ikke sett dem selv, så vet ikke hvor cheesy de er.
Heihei
  • 0
Total Recall
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Last Action Hero
  • 0
The Last Action Hero. Serr ultracheesy med masse eksplosjoner og tørr Arnold humor. True Lies er også en god Arnold-film.

http://www.youtube.com/watch?v=hSTVmYyk5ro
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Ine
  • Ine
Junior?

Siterer TombLara:
Noen her som kan hjelpe meg med å finne navnet på en film?
Det begynner å bli noen år siden jeg så den, så jeg vet ikke om det jeg husker er 100% korrekt..
Det er en fransk film om en dude som finner ut at kona har vært utro, og bestemmer seg så for å myrde de hun har vært utro med.
Og det er alt jeg husker Eller nei - hovedpersonen hadde sort hår.
Yeah... Not much to work with, sorry
Men hvis noen vet hva den heter er jeg evig takknemlig!

Edit: Og forresten så gikk den på CANAL+ for et par år siden.


The Unfaithful Wife, kanskje?
Riddle me this
  • 0
Noen her som kan anbefale A Serious Man?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen som har tips om en middelalderkrigsfilm?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer ShinyBlade:
Total Recall


Den er jo ikke cheesy!
Heihei
  • 0
Siterer Taxta:
Noen her som kan anbefale A Serious Man?


Ja, men er på langt nær det beste fra Coen-brødrene. Slutten er ikke særlig tilfredsstillende, håper ikke Coen-brødrene fortsetter med slike lumpne slutter.
Jævelhøns
  • 0
OK, tar Last Action Hero og Kindergarten Cop. Takker for respons, folkens!
Siterer Taxta:
Noen her som kan anbefale A Serious Man?

Ja.
Siterer Spreeky:
Noen som har tips om en middelalderkrigsfilm?

Andrei Rublev.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer Spreeky:
Noen som har tips om en middelalderkrigsfilm?

Andrei Rublev.


What??
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!