Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer F0xHunter:
Vil bare høre hva Gamereactor synes om Brokeback Mounain. Nå.

Har ikke sett den, men er fan av Heath Ledger sin skuespillerkarriere (som var så alt for kort), så blir vel en dag
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Den filmen anbefales til alle! Selv om mange av dere her på forumet har en negativ innstiling til homofili / bifili, så anbefales den. Og til alle som sier det handler om to homo-cowboyer; De er bifile :3

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare filmen. Men den sees.
  • 0
Den er helt fantastisk. Jeg har ingenting imot homofili. Filmen er jo seriøst et mesterverk!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Den er helt fantastisk. Jeg har ingenting imot homofili


Gaaaaaaaaaaaaayyyy!
Heihei
  • 0
Sånn seriøst, har du noe imot homofile?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tror han bare prøver å være litt bendik920...

Jeg har i alle fall ikke noe imot homo- eller bifile.
  • 0
Siterer Predator:
Sånn seriøst, har du noe imot homofile?


Hvordan kan han være det, når han er det selv?


Jeg har sett Brokeback Mountain. Og den var bra. Men ikke et mesterverk. Synd at Heath Ledger er død. Hadde blitt en stor skuespiller. Garantert!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Gaaaaay
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer F0xHunter:
Vil bare høre hva Gamereactor synes om Brokeback Mounain. Nå.

Vi aksepterer ikke homofili her. Så FUCK OFF!!!

JEG og sikkert mange flere her på GR aksepterer ikke rasister. Jeg spesielt grunnet min egen søster sin biseksuelle legning. Selv om det du sa trolig var en spøk så vil jeg be deg om å passe språket ditt.
Skam seg Paulie
Og nei, jeg var ikke en hobbymoderator nå.
  • 0
Hva heter din søster
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Paulie:
Vi aksepterer ikke homofili her. Så FUCK OFF!!!


Husker ikke om det var deg eller Junior Sopranos som liker Cary Grant så godt, men mannen hadde et rykte for ikke å ikke være helt straight. Men jeg ser selvsagt ironien.
Jævelhøns
  • 0
Siterer Spreeky:
Hva heter din søster
wound't you like to know.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Tror han bare prøver å være litt bendik920...


Haha oh wow, er jeg sånn?

Noen som har sett Park Chan-Wooks hevntrilogi? altså Sympathy for mr. Vengeance, Oldboy og Lady vengeance?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har sett de to siste og de er veldig bra.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer bendik920:
Noen som har sett Park Chan-Wooks hevntrilogi? altså Sympathy for mr. Vengeance, Oldboy og Lady vengeance?
Har sett alle, ja. Lady Vengeance var relativt ujevn, Oldboy var artig og Mr. Vengeance var best.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Har eksamen i markedsstrategi snart, og vi fikk trekke en norsk film. Jeg trakk 99% Ærlig. Jeg har sett deler av filmen, og kan ikke si jeg liker det, men må fremdeles reklamere for den på en god måte. Noen ideer?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Paulie:
Citerer F0xHunter:
Vil bare høre hva Gamereactor synes om Brokeback Mounain. Nå.

Vi aksepterer ikke homofili her. Så FUCK OFF!!!

JEG og sikkert mange flere her på GR aksepterer ikke rasister. Jeg spesielt grunnet min egen søster sin biseksuelle legning. Selv om det du sa trolig var en spøk så vil jeg be deg om å passe språket ditt.
Skam seg Paulie
Og nei, jeg var ikke en hobbymoderator nå.


Tål en spøk da. Det er så sykt obvious at jeg kødder. Og nei, jeg er ikke homofob.
Heihei
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer bendik920:
Noen som har sett Park Chan-Wooks hevntrilogi? altså Sympathy for mr. Vengeance, Oldboy og Lady vengeance?
Har sett alle, ja. Lady Vengeance var relativt ujevn, Oldboy var artig og Mr. Vengeance var best.


Så utrolig enig, Mr. Vengeance var helt utrolig bra, jeg ble nesten sur da jeg så Lady Vengeance haha
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
tiss
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
efant.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen som har sett traileren til den nye Harry Potter filmen? Ser lovende ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har ikke sett 6'ern enda! På tide nå altså!
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Noen som har sett traileren til den nye Harry Potter filmen? Ser lovende ut.


Leste at Dagbladet skrev "Nå mørkner det til" om den nye Harry Potter-traileren. Vel, helt siden Harry Potter 2 har alle aviser skrevet "mørk og voksen Harry Potter". Om hver eneste av filmene siden toer'n. Jævla lei det
You're sleeping over, right?
  • 0
Sant Men serien burde strengt tatt ha vært mørk fra begynelsen av
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tjaa, de var jo bare elleve år i den første filmen. Blir liksom ikke så mørkt, uansett hva

Lagt til 2010-06-29 18:15:
Men, ja, blir nok temmelig epic. Jeg er mest spent på hvor lenge hver del kommer til å vare. Blir det standard Harry Potter-spilletid på omkring 2 t 30 min, og hele 5 timer tilsammen?
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!