Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Sortering Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Rise Against

Torento
Torento
Noen som har hørt om Rise against..så fall hva syns dere om de?

Go ahead, make my day
Suppeelsker
Suppeelsker
Jeg liker sangen "Give It All". Herlig, småaggressiv musikk

Ellers har jeg ikke hørt noe særlig på Rise Against.

Edit: Leste at de er PETA-tilhengere på Wikipedia. Nå liker jeg dem ikke lenger. Tullingorganisasjon.

Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
David Selnes
GR®
David Selnes
Ah, hører litt på Rise Against.

Liker sangen "Ready to fall", "Entertainment" og noen fler jeg ikke husker navnet på akkuratt nå.

Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
the Zelda guy
the Zelda guy
Elsker bandet! Favorittbandet mitt, faktisk

sowns
sowns
Rise against er superfett Ikke favoritt band da men digger dem

Per aspera ad astra
the Zelda guy
the Zelda guy
Endgame var ganske bra "Likte Make It Stop", og This Is Letting Go" best

Dump Truck
Dump Truck
Liker Rise Against ganske godt. Har dessverre ikke hørt noen sang jeg liker kjempegodt av dem, men syns "Worth Dying For", "Savior" og "Under The Knife" er ganske bra låter.

Kept you waiting, huh?
the Zelda guy
the Zelda guy
Siterer Dump Truck:
Liker Rise Against ganske godt. Har dessverre ikke hørt noen sang jeg liker kjempegodt av dem, men syns "Worth Dying For", "Savior" og "Under The Knife" er ganske bra låter.

Alle dem er veldig bra

Min favoritt er kanskje Prayer of the Refugee eller Roadside Men er egentlig veldig usikker

Babalu
Babalu
Rise Against har en del gode låter.
Mine favoritter er nok "Savior", "Prayer of the Refugee", "Hero of War", "Audience of One" og "Swing Life Away".

Hei.
the Zelda guy
the Zelda guy
Siterer Babalu:
Rise Against har en del gode låter.

Mine favoritter er nok "Savior", "Prayer of the Refugee", "Hero of War", "Audience of One" og "Swing Life Away".

Gode sanger alle sammen

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!