Rise Against 
Antall innlegg: 10![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Noen som har hørt om Rise against..så fall hva syns dere om de? Go ahead, make my day | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg liker sangen "Give It All". Herlig, småaggressiv musikk Ellers har jeg ikke hørt noe særlig på Rise Against. Edit: Leste at de er PETA-tilhengere på Wikipedia. Nå liker jeg dem ikke lenger. Tullingorganisasjon. Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! | |
| ||
|
| ||
GR® | Ah, hører litt på Rise Against. Liker sangen "Ready to fall", "Entertainment" og noen fler jeg ikke husker navnet på akkuratt nå. Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Elsker bandet! "Why did you wake me?" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Rise against er superfett Per aspera ad astra | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Endgame var ganske bra "Why did you wake me?" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Liker Rise Against ganske godt. Har dessverre ikke hørt noen sang jeg liker kjempegodt av dem, men syns "Worth Dying For", "Savior" og "Under The Knife" er ganske bra låter. Er så glad for at swaggot er et ord. Vi TRENGER ordet swaggot. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Dump Truck: Liker Rise Against ganske godt. Har dessverre ikke hørt noen sang jeg liker kjempegodt av dem, men syns "Worth Dying For", "Savior" og "Under The Knife" er ganske bra låter. Alle dem er veldig bra Min favoritt er kanskje Prayer of the Refugee eller Roadside "Why did you wake me?" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Rise Against har en del gode låter. Mine favoritter er nok "Savior", "Prayer of the Refugee", "Hero of War", "Audience of One" og "Swing Life Away". Hei. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Babalu: Rise Against har en del gode låter. Gode sanger alle sammen "Why did you wake me?" | |
| ||