Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Gamingmusikk


Jeg sitter ikke og hører på Slipknot mens jeg spiller spill som Zelda.

Men når det kommer til WoW: Det er mye lettere og eie med litt Metal i bakgrunnen \m/
  • 0
k-pop selvsagt!!!!!
  • 0
Å høre på blues (feks BB King) mens man spiller Bad Company 2 er alltid veldig kult.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg hører aldri på musikk når jeg gamer. I Bad Company 2 må jeg utnytte de taktiske fordelene ved å kunne høre granater, helikoptre og sånne ting.

I tillegg er våpenlydene så orgasmiske i Battlefield at jeg MÅ høre de.

De fleste spill har et soundtrack som passer til spillet, som f.eks. Fallout 3.
Jeg hørte alltid på radioen når jeg vandret rundt i wastelandet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg hører aldri på musikk når jeg gamer. I Bad Company 2 må jeg utnytte de taktiske fordelene ved å kunne høre granater, helikoptre og sånne ting.

I tillegg er våpenlydene så orgasmiske i Battlefield at jeg MÅ høre de.


Joda, men når man ikke spiller så veldig seriøst og er lei av "PANG" og "BOOM" så er det ganske digg så ha på litt blues. Skal jeg spille et spill seriøst så har jeg aldri på musikk ved siden av.

Siterer RockFuzzEleven:
De fleste spill har et soundtrack som passer til spillet, som f.eks. Fallout 3.
Jeg hørte alltid på radioen når jeg vandret rundt i wastelandet.


Veldig sant!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Fire-x:
Syns itj at manj ska hør på musikk mens manj spælle, d ødelæg litt av spæll opplevelsa
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg hører aldri på musikk når jeg gamer. I Bad Company 2 må jeg utnytte de taktiske fordelene ved å kunne høre granater, helikoptre og sånne ting.

I tillegg er våpenlydene så orgasmiske i Battlefield at jeg MÅ høre de.

De fleste spill har et soundtrack som passer til spillet, som f.eks. Fallout 3.
Jeg hørte alltid på radioen når jeg vandret rundt i wastelandet.


Veldig enig med dere. Da jeg var yngre og dummere, gikk det mye i metall, til actiospill. Syntes det var en blanding av slitsomt og intensiverende, den gangen. nå er det mest slitsomt, så jeg holder meg til orginalt soundtrack.

Videre kan jeg finne på å spille av musikk, når jeg spiller multiplayerspill, som Brawl. Men da blir det mere en form for multitasking, ettersom man snakker og lytter like mye musikk, som man spiller (feks) brawl.
Everywhere, but in the present
  • 0
Elsker å spille spill som GTAIV og Red Dead Redemption med musikk fra andre spill i bakgrunnen, Mario Galaxy soundtrack i GTAIV f.eks.

Ellers funker det fett med filmsoundtrack også, å høre på LOTR soundtrack når man hopper ut fra et fly i Just Cause 2 er rimelig episk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er allsidig når det gjelder å høre på musikk til gaming. Metal fungerer fett som smør, electronica fungerer glatt som fett, og rock fungerer friksjonsfritt som såpe. Kjører det jeg har på PCen gjennom en stream til konsollen, så får jeg en fin blanding av musikk og in-game lyder mens jeg spiller.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
De få gangene jeg hører på musikk når jeg spiller så går det mest i Metal, Heavy Metal og Hard Rock. Ellers så foretrekker jeg å ha det stille rundt meg når jeg spiller, slik at jeg kan lytte til spillet i seg selv, og hva alle folkene jeg stadig er i XBL partier med sier.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bruker ikke noe musikk, hører bare på det som kommer fra spillet.
  • 0
DubStep og Drum&Bass for det meste
  • 0
Hører ikke på musikk når jeg spiller FPS, men da jeg spilte WoW hørte jeg på metall/rock
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!