Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


teaseren til festivalen foregår i oslo da, vel å merke. carbon based lifeforms spiller på nattklubben seeds
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
teaseren til festivalen foregår i oslo da, vel å merke. carbon based lifeforms spiller på nattklubben seeds


JEG SÅ DET NETTOPP

Er glad igjen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Håper inderlig det dukker opp masse nye fantastiske konsertdatoer snart - etter denne helga har jeg store abstinenser og trenger masse å se frem til!

Sommer - kom hit!!
  • 0
skal på Iron Maiden konsert 28 juni her i Bergen can`t wait
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Vurderer sterkt å dra på Iron Maiden selv, etter at jeg gikk glipp av dem sist. Men, Bergen....langt...off..
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ingen unnskyldning. Bergen er da ikke langt unna. (Jeg skal selvsagt dit)

+ Du har da ikke truffet meg. Og den muligheten må du gripe. ;
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vurderer sterkt å dra på Iron Maiden selv, etter at jeg gikk glipp av dem sist. Men, Bergen....langt...off..


spørsmålet blir..vet du om du noen gang kommer til å få sjangsen igjen?
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Siterer gnyg:
+ Du har da ikke truffet meg. Og den muligheten må du gripe. ;


Ok da. To gode grunner veier høyt.

Siterer annje:
spørsmålet blir..vet du om du noen gang kommer til å få sjangsen igjen?


Nei, ikke sant
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Ok da. To gode grunner veier høyt.


Liker det. De skal også spille mye av det de spilte da jeg så dem på Download i fjor. Samme med på friends arena selv om jeg ikke var der pga sykdom. Download var fantastisk og i Stockholm var dem også bra i følge en kompis.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Liker det. De skal også spille mye av det de spilte da jeg så dem på Download i fjor. Samme med på friends arena selv om jeg ikke var der pga sykdom. Download var fantastisk og i Stockholm var dem også bra i følge en kompis.


Er generelt sett glad i det meste fra dem, så det bør ikke være noe å bekymre seg over uansett >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Neste for meg blir Kanye West i Spektrum den 29. juni, hvis kompisen min får fikset billetter på torsdag.

Noen andre som skal?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen andre som skal?


Vurderer det veldig sterkt, men regner ikke med å ha så altfor mye penger igjen etter russetiden.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Vurderer det veldig sterkt, men regner ikke med å ha så altfor mye penger igjen etter russetiden.


Du kommer så sykt til å angre hvis du dropper det, sikkert. Jeg er jævlig psyched.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vurderer å dra på Kanye West-konsert selv. Men jeg hadde aldri overlatt billettkjøpet til en kompis
  • 0
Siterer Mexis:
Vurderer å dra på Kanye West-konsert selv. Men jeg hadde aldri overlatt billettkjøpet til en kompis


Mulig jeg har mer tillitsfulle venner enn deg isåfall, hihi.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal på Skambankt i måren kveld me samboeren og vennene våre
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Irriterer meg at det ikke har kommet noen ny dato for Kanye West-konserten. Ville blitt forferdelig lei meg om det havnet mitt ferien min.

Er det noen som har tenkt seg på Øya? Tar meg uansett ikke råd til hele festivalen, men fredagen frister veldig med Röyksopp/Robyn, Highasakite Joey Bada$$ og Deafheaven. Hadde Emilie Nicolas også blitt plassert på fredagen hadde det ikke vært noen tvil, er helt forelsket i henne.
  • 0
Gruelig lyst til å se Lillasyster på torsdag! Men bare ufattelig dårlig tidspunkt...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Mexis:
Er det noen som har tenkt seg på Øya?


Tror det er utsolgt nå og jeg angrer helt vilt på det. Ikke engang vits i å ramse opp alle de jeg vil se, men Röyksopp spesielt angrer jeg veldig på å ikke få sett. Får prøve å gjøre noe annet ut av sommerferien.

Skal prøve å dra på Cloud Nothings på Rockefeller 13. mai. Litt dumt at det er i Russetiden, men tror ikke de kommer så ofte til Norge fremover.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Tror det er utsolgt nå og jeg angrer helt vilt på det


Festivalpassene er vel utsolgt, men dagspassene skal det vel være en del igjen av.
  • 0
Siterer Mexis:
men dagspassene skal det vel være en del igjen av.


Det var jeg ikke klar over, burde kanskje sjekke ut.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det SKJER jo at jeg skal på Øya den 8. august for å se JOEY BADASS??!!!

Herregud som jeg digger Øya nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Enslaved 1 november på verftet, har veldig lyst å gå på den. håper jeg får muligheten til det
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer annje:
Enslaved 1 november på verftet, har veldig lyst å gå på den. håper jeg får muligheten til det


Er det i Bergen?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Beklager for urimeligt triegt svar, man ja det er her i Bergen
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!