LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Film og Musikk

      Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

      Konserter fremover?


      Neste blir Sondre Lerche den 15. november på Parkteatret i Oslo. Blir tredje gangen jeg ser ham, men første med fullt band, er så jævlig psyched.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Doomriders den 16. november og Entombed Ad den 23. november. Begge i Oslo.
      • 0
      Neste konsert for min del kommer november den 12. og Hollywood Undead på John Dee. Ser virkelig frem til den!
      • 0
      Noen i Trondheim som skal på Oslo Ess i oktober?
      Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
      • 0
      November blir en fantastisk fin måned! Sondre Lerche den 15., og bestilte nylig til Ben Howard den 18. på Sentrum! Min ener og toer innen singer/songwriter, og jeg skal se begge med bare noen dagers mellomrom!
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Bombers 31 oktober på Garage her i Bergen. håper jeg får tatt turen dit
      All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
      • 0
      Slipknot i februar!
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      To konserter jeg har vært på i det siste;

      Sondre Lerche - Utrolig bra, men shitty publikum, som trakk (noe) ned på stemningen. Men Lerche's helt utrolige tilstedeværelse på scenen gjorde at mine enorme forventninger ble tilfredstilt. Dette var min favorittartist, akkurat slik jeg ville ha ham på scenen. Første gangen jeg så han med fullt band, som definitvt la til på opplevelsen. Tredje gang overall.

      Ben Howard - På den andre siden av skalaen. Skikkelig skuffende, lite gjennomført og i det hele tatt - dårlig, rett og slett. Virket ikke som om Howard brydde seg noe særlig. Satt ofte med ryggen til publikum. Låtvalget var patetisk, bare to sanger fra det kanongode Every Kingdom, men begge låtvalgene derfra var skuffende, selv om The Fear skapte veldig god stemning. Men det faktum at potensielt enestående livefavoritter som Keep Your Head Up, The Wolves og ikke minst Old Pine uteble, gjorde vondt i sjela. Gedigen skuffelse.

      + for Jack Garratt, oppvarmingen, som leverte et fabelaktig set. Uforutsigbart, variert, tilstedeværelse, innlevelse - fremragende.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Def Leppard, Judas Priest og Five finger death punch 2 juni i Oslo.

      Metallica 20 august i Bergen
      All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
      • 0
      Cannibal Corpse i Bergen
      Tons of Rock
      Metallica i Bergen
      Nightwish i Trondheim

      Jobb som konsertanmelder er sweet
      • 0
      Judas Priest, Def Leppard og Five Finger Death Punch 2. juni i Oslo Spektrum. Blir sweet, har lenge hatt lyst til å se Judas Priest live.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Siterer Grallen:
      Judas Priest, Def Leppard og Five Finger Death Punch 2. juni i Oslo Spektrum. Blir sweet, har lenge hatt lyst til å se Judas Priest live.


      Haha, skal dit sjæl! Kommer til å bli über sweet!
      • 0
      Nettopp kommet hjem etter å ha sett D'Angelo og Lemaitre på fjordfest i Oslo.

      Lemaitre var brukbart, men ikke stort mer.

      D'Angelo klarte på sin side å komme en time for sent, men likevel dro ingen hjem misfornøyde. Hvorfor? Fordi mannen spilte som den soulkongen han er når han først dukket opp vel. Eneste trekket er at han ikke spilte lengre, haha.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Skal se In Flames på studentersamfundet i Trondheim 5. november og Katzenjammer i Oslo Spektrum 5. desember. Det blir nok stas.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Så in flames i Halden i sommer. Gled deg Grallen.
      Min neste konsert blir nok Motorhead 3 desember.
      • 0
      Må få med meg Ghost i Oslo i høst, samme med Eluveitie og In Flames. De var faktisk gode nok på Tons of Rock til at jeg vil se dem igjen
      *Bump

      Blir vel mer "konserter bakover", men var på Green Day i Spektrum på onsdag. Lit af, som vanlig.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Jeg skal på Hans Zimmer i mai, noe lokale greier om 2 uker ish og kaaaanskje Ariana Grande.
      • 0
      Skal på Sabaton i Trondheim i mars. Også har jeg lyst til å dra på Kvelertak og Ghost i Oslo i april, men må se om bachelor-skrivingen tillater det.
      Let the voice of love take you higher
      Slottsfjell i juli. Foreløpig er det ingen artister på programmet jeg vil se så det blir nok mest for opplevelsen, og fordi jeg er med andre.
      • 0
      Meshuggah i februar, Swans og All Pigs Must Die i mars, Bölzer i mai, Elder i juli, og Urfaust og Vivid post-rock festival i september.

      Det var en bra konserthøst, skulle ønske det var like bra nå på vårparten.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Var på Sondre Lerche forrige uke, og skal se han 3-4 ganger i februar/mars, tenker jeg.

      Tror dette forumet vet godt nok hvor mye jeg elsker den karen, så jeg skal ikke si noe mer.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      Siterer Predator:
      Var på Sondre Lerche forrige uke, og skal se han 3-4 ganger i februar/mars, tenker jeg.


      Er jeg overrasket? Nei, jeg er vel egentlig ikke det.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer Predator:
      Tror dette forumet vet godt nok hvor mye jeg elsker den karen, så jeg skal ikke si noe mer.


      Jeg tror det er forumets beste homofile kjærlighetshistorie
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Tre Dream Theater konserter nå i februar. Det blir bra
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!