Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


  • Zook
  • Zook
Siterer Ikki-kun:
Citerer Zook:
Ronnie James Dio er nemlig innlagt på sykehus


Hva? Hvorfor det?


Vet ikke. Fyren er jo 67 år gammel, så det er nok lett å bli syk i den alderen. Pressemeldingen var som følger:

The European tour has been cancelled after Ronnie was taken ill. "Ronnie has been hospitalized and we are waiting for further news," explains Ronnie's wife/manager, Wendy Dio.

No further information is available at this time, but we wish Ronnie a speedy and complete recovery.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg og kjæresten skal se om vi får skaffet oss et par billetter til Metallica neste år Tviler litt på at vi får d, men får se.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Foreløpig ser konsertplanene framover slik ut:

13. desember - In Flames/Killswitch Engage (+3 band til)
18. februar - Rammstein
13. april - Metallica
14. juni - Mark Knopfler

Ganske nøyaktig to måneder mellom hver konsert.

I dag vurderte jeg å droppe Metallica for heller å dra på Kiss, men ettersom Kiss-konserten koster godt over 700 kroner dropper jeg den.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg MÅ dra på Kiss, selv om prisen er litt vel stiv. Men siden det er i hjembyen og jeg aldri har sett dem før, så føler jeg det er verdt det.

HERRGUD JEG GLEDER MEG!!!!
Heihei
  • 0
Jeg fikk skaffet billetter til Metallica^^
Gleder meg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Søren! Jeg ble så gira da jeg fant ut at Sonata Arctica skulle spille!
Så fant jeg ut at det var 18 årsgrense...
  • 0
Når spiller de?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Los:
Håper på Kaizers i Trondheim. Februar 2010: Alle som går på konsertene får en limited edition av cden de skal til å lage. Cden blir tilstendt i 2011.

Gleder meg rått! Til både konsert og cd!


Da har jeg kjøpt biletter! 13. Februar på Samfunnet i Trondheim!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Ikki-kun:Når spiller de?

http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=1239664&amp
;l=N

O&C=

Nå på søndag. Om jeg husker rett skal vel du på Taste of Chaos?

NEEEEEEEEEIIII!!!
Typisk!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Rammstein kommer til Koengen i Bergen 15. juni...!

http://www.bt.no/kultur/konsert/Tysk-storhet-til-Koengen-1001246.
html


Da kommer jeg kanskje til å selge billetten til konserten i Oslo og heller se dem i Bergen. Mye billigere og mindre stress.

Lagt til 2010-01-12 07:23:
Eneste ulempen er at jeg må vente fire måneder til...
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg skal på Metallica 13.april. Herregud som jeg gleder meg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk IKKE skaffet meg billetter til Kaizers Orchestra i Februar: ( Nedtur, men det er Metallica 13. April da Kun 91 dager igjen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Metallica gleder jeg meg ikke så mye til..

Sikkert litt fordi det bare er et halvt år siden jeg så dem sist. Og fordi jeg har sitteplasser på konserten i april

Gleder meg mest til Iron Maiden og Rammstein. Har bestemt meg for også å kjøpe billetter til Rammstein-konserten i Bergen, så da får jeg sett dem i både februar og juni!!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Og fordi jeg har sitteplasser på konserten i april


Jeg og

Men likevel synes jeg det er greit. Det var jævlig press i København, og nå som jeg har sett dem utrolig close, blir det moro å se dem fra en avstand. Og jeg hadde sitteplass på AC/DC konsert, og det rulte!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hadde sitteplass når jeg så Iron Maiden, og syntes det funket utrolig bra egentlig Slitter litt med ryggen når jeg må stå over lengre perioder, så å sitte er strengt tatt best for helsa. Dessuten så tror jeg ikke det gjør så stor forskjell på Telenor Arena, med tanke på at scenen er en stor sirkel midt i arenaen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Zook:
Har bestemt meg for også å kjøpe billetter til Rammstein-konserten i Bergen, så da får jeg sett dem i både februar og juni!!


Fikk dessverre ikke lov til å dra på begge konsertene, så da blir vel til at jeg selger billettene til Oslo-konserten og heller drar i Bergen...velvel, sparer et par tusen på det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hurra Torpedo 22. Januar
Rammstein 18. Februar
Lamb of God 10. Mars
Iron Maiden 11. August

Gleder meg! Har sett alle fra før, bortsett fra Rammstein, så gleder meg vell mest til den konserten. Lamb of God så jeg i fjor da de varmet opp for Metallica, da hadde jeg sitteplasser... det sugde. Men nå får jeg se dem i lille svette Sentrum Scene.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Slik det ser ut nå:

Metallica - 13. april - Telenor Arena, Bærum utenfor Oslo (24,000)
Mark Knopfler - 14. juni - Vestlandshallen, Åsane utenfor Bergen (5-10,000)
Rammstein - 15. juni - Koengen/Bergenhus Festning, Bergen (22.000)
Iron Maiden - 11. august - Koengen/Bergenhus Festning, Bergen (22.000)

Teknisk sett har jeg ikke Rammstein-billettene enda, ettersom de legges ut på fredag, men jeg vet at det ikke er så populært at det blir vanskelig å skaffe billetter.
You're sleeping over, right?
  • 0
MEW i februar!
  • 0
Wacken, Sonisphere og Norway Rock til sommeren. Der kommer det jo masser av godband. Så er det jo Rammstein i februar og Kiss i juni.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Kiss i juni.


Hvor? Når? Hvor mye?
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Zook:
Vallhall, Oslo - 14. juni


Aww bless Fikk ikke sett dem forrige gang, men 750 kr...
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Zook:
Teknisk sett har jeg ikke Rammstein-billettene enda, ettersom de legges ut på fredag, men jeg vet at det ikke er så populært at det blir vanskelig å skaffe billetter.


...og der var billettene i boks.

Siterer Heksekongen:
Aww bless Fikk ikke sett dem forrige gang, men 750 kr...


Jeg gikk også glipp av dem forrige gang (min egen feil, jeg gadd ikke. angrer skikkelig..), men jeg får nok ikke råd til å reise til Trondheim eller Oslo i år.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!