Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


IGGY & THE STOOGES PÅ ØYA!
også John Olav Nilsen, på samma sted.

ellers alt av band som måtte komme i min vei.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
AC/DC kommer tilbake til Norge 30. Mai.
Salget starter mandag 25. Januar.

Jeg SKAL skaffe meg billetter.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal på Hurra Torpedo til til fredag. Det blir gøy. Har vært på konsert med dem èn gang før. Det er fantastisk å oppleve dem live.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har lyst til å dra på Metallica, og Kamelot i April, og AC/DC i mai. har ikke billetter til noen av de, men er villig til å betale en del for Metallicabilletter hvertfall
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Hurra Torpedo på Rockefeller i morra
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Da var billettene til AC/DC bestillt. Ståplasser
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har skaffet billetter til AC/DC 30 Mai, det blir artig. Så skal jeg se Susperia 10 februar på Årnes Kulturhus, av alle steder.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer heljar:
Skal på Hurra Torpedo til til fredag. Det blir gøy. Har vært på konsert med dem èn gang før. Det er fantastisk å oppleve dem live.


Vil jævlig gjerne se både dem og "beslekta" The Cumshots live! DDR hadde også vært råkult, bare synd Kristopher Schau er bytta ut med Johan Golden i sistnevnte.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Metallica 14. april
AC/DC 30. mai
Iron Maiden 11. august



Håper Guns n' Roses kommer til Stavanger for da skal jeg der også
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Er ikke så mange konserter at det er noe å skryte av da jeg sparer opp lommepenger til Inferno festivalen. Men av konserter fremover er det:

Ulver 1feb
AC/DC 30mai
Metallica 13 og 14april

Håper virkelig det blir flere fremover, for er ganske stusselig så langt.
"Give a man a fish, and you'll feed him for a day. Give him a religion, and he'll starve to death while praying for a fish." - Timothy Jones
  • 0
Tenker å dra på Stratovarius konserten på Rockefeller i ferbruar.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Slettet
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Skal på Metallica 13.april, og AC/DC 30.mai. Gøy!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Iron Maiden... i !AUGUST! Orker ikke vente =(
  • 0
  • Los
  • Los
12 dager igjen! 12 dager til Kaizers entrer Samfunnet nok en gang! Med nye sanger i sekken blir dette intet mindre enn genialt
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Tyst på seg!!
Jeg vil også på Kaizers
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kaizers er oppskrytt, noe som mye norsk musikk er. Been there, done that.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Kaizers er oppskrytt, noe som mye norsk musikk er. Been there, done that.


Helt greit å ikke like Kaizer. Jeg digger dem. Men "been there, done that"?
Synes de har et ganske originalt sound.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Tenkte på at jeg har sett de live. Norsk rock er uansett generelt døvt, selv om Kaizers er kanskje noe av det bedre i en dyster norsk sjanger.
Chill hard, man!
  • 0
Hah, personlig synes jeg Iron Maiden burde varmet opp for Heaven and Hell.
Nå begynner jo snart Infernofestivalen å nerme seg da, mye bra som spiller der. Mayhem, Taake, Ragnarok, Finntroll (lol), Death Angel, Exumer og Necrophagist, for å nevne noen. En obligatorisk festival for alle som liker ekstreme saker.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Hah, personlig synes jeg Iron Maiden burde varmet opp for Heaven and Hell.

Bullocks.

Noen som vet hvem som varmer opp for Metallica i April?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Bullocks.


Haha, forventet en slik kommentar av noen Jeg vet at mesteparten her nok er uenige med meg, men jeg elsker stemmen til Dio, og riffene til Iommi er fantastiske. Dessuten er jeg en stor Black Sabbath-fan.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Hah, personlig synes jeg Iron Maiden burde varmet opp for Heaven and Hell.
Nå begynner jo snart Infernofestivalen å nerme seg da, mye bra som spiller der. Mayhem, Taake, Ragnarok, Finntroll (lol), Death Angel, Exumer og Necrophagist, for å nevne noen. En obligatorisk festival for alle som liker ekstreme saker.


Ikke ekstremt nok for min del.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Noen som vet hvem som varmer opp for Metallica i April?


Fremdeles uannonsert. Bare å følge med på Metallica sine nettsider, så annonseres det nok snart.
Kommer sannsyligvis til å være to oppvarmere. Når jeg så dem i fjor sommer var det Lamb of God og Mastodon som oppvarmet. Andre band som har stått for oppvarmingsjobben på denne turnéen er Machine Head, Volbeat og Gojira. Håper på Machine Head og Volbeat selv.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!