Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


  • Zook
  • Zook


Oppvarmingsband, oppvarme...mye det samme.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Oppvarmingsband, oppvarme...mye det samme.

Nope, men uasett

Skambankt spiller konsert på Svalbard dagen før AC/DC, så jeg vet ikke hvor sansynelig at de varmer opp. Hører også rykter om at Wolfmother følger de på hele touren.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hadde vært fett med Wolfmother, tror de oppvarmet for AC/DC i Australia. Wolfmother har tapt seg helt enormt, men heller dem enn f.eks The Answer
You're sleeping over, right?
  • 0
Skal på [K]Nine og Ninth Circle på Elm Street i morgen. Blir nok fett. 25 mai arrangerer Lillestrøm Rockklubb konsert med Susperia og Maggot Farm, det blir dritfett. Også er det selvfølgelig AC/DC 30 mai som alltid er gøy. Etter det så skal jeg på Norway Rock Festival, og der spiller jo Motörhead, Twisted Sister, Slash, Saxon, UDO, Immortal, Megadeth og mange fler. Nesten bare bra band. Så skal jeg avgårde til Sonisphhere i England. Iron Maiden og Rammstein headliner, det blir fett. Så, etter det kommer årets høydepunkt, nemlig WACKEN OPEN AIR i Tyskland. Jeg elsker den festivalen Iron Maiden, Slayer, Mötley Crüe og Alice Cooper headliner, men det er VELDIG mange andre band som skal spille jeg personlig synes er bedre enn mange av disse headlinerne. Det er over 90 band som skal spille der. Og om det telles skal jeg se John Cleese i september. Det blir moro. 2010 blir et fantastisk konsertår.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Sithlord:
2010 blir et fantastisk konsertår.


Skål for den! Har vært på én konsert i år og har billetter til sju til framover. Blir nok noen i høst også, så jeg regner med det blir minst ti konserter i år
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det bergenske hard rock-bandet Audrey Horne (som spilte på skolen min for et år siden!) oppvarmer for AC/DC i Oslo 30. mai.

http://www.ba.no/puls/article5125432.ece
You're sleeping over, right?
  • 0
Damn. Håpte på Skambankt. Jaja, kanskje fremdeles en liten mulighet?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tviler på at det blir flere, og det håper jeg også. Kun ett oppvarmingsband = mindre venting.
You're sleeping over, right?
  • 0
Green Day 4.Juni
Fem-stjerners medlem
  • 0
Audrey Horne? Referanse til Twin Peaks?

Skal forresten mest sannsynlig på NOFX-konsert på Sentrum Scene 30. juni.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Levaiathan:
Audrey Horne? Referanse til Twin Peaks?


Jepp, har lest det.
You're sleeping over, right?
  • 0
AC/DC konsert overimorgen. Var på CC Cowboys konsert for 5 dager siden og Metallica for.. Tja, en liten stund siden; 14. april^^ Sick fett!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Skulle ikke The Killers komme til Bergen? Jeg vil på konsert!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
SUSPERIA spiller i Lillestrøm på Connect Scene den 22. Juni! Blir fett
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Skal til Kvinesdal nå i sommer og se Kamelot, Slash, Immortal, Twisted Sister, Megadeth, Saxon, Airbourne, Jorn, Killswitch Engage, Amon Amarth.
PS: Alle disse bandene spiller på Onsdag og Torsdag, fri aldersgrense.
og så har jeg planen klar for neste år..:

http://www.nrk.no/lydverket/the-wall-til-telenor-arena/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
AC/DC i morra
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skal på KISS i overmårra. Herregud jeg gleder meg! Folk har klaga på hvor konserten holdes(parkeringsplass utenfor Lerkendal Stadion) og det er nesten ikke solgt halvparten av billettene enda engang, men det skuffer nok ikke!
Heihei
  • 0
Skal nok kjøpe billetter til Kaizers Orchestra i spektrum i 2010
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
2011, mener du?

Har vurdert å kjøpe til den selv. Lurer på hvor mange billetter som er solgt..
You're sleeping over, right?
  • 0
Crap, 2011 selvsagt
Tror det kommer til å bli en del billetter ledig, så er nok ikke så farlig å vente litt. Tror også at det kommer til å bli flere konserter, men med Kaizers så vet man aldri
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Mark Knopfler i kveld, Rammstein/Alice in Chains/Hatebreed i morgen!!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Mark Knopfler i kveld, Rammstein/Alice in Chains/Hatebreed i morgen!!


Heldige horegutt.

Anyways, skal se KISS i kveld, det blir awesome.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
KISS blir epic!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Rammstein var helt sinnsykt bra!
xO
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!