Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


A-ha 2.September tror jeg, og Ozzy osbourne 4.september. Oh yeah!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Nå er det bare Muse og Iron Maiden igjen på konsertplanen min. Muse er 23. juli, Maiden 11. august. Begge på Bergenhus Festning/Koengen.

Siterer darth sith:
Rammstein var helt sinnsykt bra!


Skål for den! Siden Liebe Ist Für Alle Da-turnéen Rammstein holder på med nå skal vare 2 og et halvt-3 år (altså til midten-slutten av 2012) er det god sjanse for at de kommer tilbake til Norge! Hvis ikke får jeg reise til Tyskland, der de ofte spiller!
You're sleeping over, right?
  • 0
Har tenkt mye på å reise til Tyskland for å se dem selv
xO
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ja, det hadde vært übergromt! Rammstein-konsert på hjemmebane i Berlin må være helt sykt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Iron Maiden 11. august i Bergen, og muligens Motörhead 10. juli på Norway Rock Festival.
  • 0
  • Zook
  • Zook
I dag fikk jeg vite at jeg skal på Deep Purple i Langesund førstkommende torsdag! Skal nemlig besøke fetrene mine hele neste uke, og de kjøpte billetter i dag.
You're sleeping over, right?
  • 0
Stikker jo til Norway Rock Festival denne uka. Det er nesten bare bra band der, så det blir phettekoolt
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Kjøpet billetter til Kaizers Orchestra i spektrum 9. April 2011 i bursdagsgave til fruen. Gleder meg^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal på Gojira i Bergen den 22. august!
Åfyfaen jeg gleder meg helt utrolig mye!
  • 0
Siterer HopeN:
Skal på Gojira i Bergen den 22. august!

Kan ikke si at jeg likte de når de varmet opp for Metallica, men det er bare meg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer HopeN:
Skal på Gojira i Bergen den 22. august!

Kan ikke si at jeg likte de når de varmet opp for Metallica, men det er bare meg

Nei, er ganske kjedelig med innovative trommerytmer, groovy gitarerer, tekster med mening og et ekstremt samspilt og tight lydbilde. Synd at musikere gidder å gjøre noe nytt og annerledes.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer HopeN kal på Gojira i Bergen den 22. august!
Kan ikke si at jeg likte de når de varmet opp for Metallica, men det er bare meg


Jo, men når de varmet opp for Metallica var de nesten ingen som hørte hva de spilte Lyder var helt j*vlig.
Men de har sin egen stil, ingen tvil
  • 0
  • Zook
  • Zook
Er rimelig sikker på at Gojira er et av de bandene som er mye bedre når de er headlinerne. Bedre og høyere lyd, samt større låtutvalg og mer "kontroll" til å styre showet. Ville dratt på den konserten selv dersom jeg var 18 år.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Ville dratt på den konserten selv dersom jeg var 18 år.


Skal ha verge jeg
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hehe, kunne jo dratt pappa med...men meeh, er ikke SÅ interessert.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hater at det er på en søndag. Må søke om fri på skolen


Til dagen etterpå altså
  • 0
Sonic Syndicate!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Levaiathan:
Nei, er ganske kjedelig med innovative trommerytmer, groovy gitarerer, tekster med mening og et ekstremt samspilt og tight lydbilde. Synd at musikere gidder å gjøre noe nytt og annerledes.

Skjønner godt hvorfor fansen liker det, det var bare ikke min smak
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Når og hvor skal Ozzy spille 4 September?!!
Go ahead, make my day
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Torento:
Når og hvor skal Ozzy spille 4 September?!!


2. september - Døgnvillfestivalen, Valhall - Tromsø
4. september - Rått og råde, Lassa - Stavanger

http://www.billettservice.no/search.php?tm_link=tm_homeA_heade
r_search&language=no&keyword=Ozzy+Osbourne


You're sleeping over, right?
  • 0
thx
Go ahead, make my day
  • 0
  • Zook
  • Zook
8. oktober skal jeg på "American Carnage Tour" der selveste Slayer, Megadeth og Anthrax spiller!!!
Slayer og Megadeth har jeg elsket i noen år nå, og Anthrax oppdaget jeg nylig. Skitbra det også. Konserten er på Nassau Coliseum i Uniondale, New York!


...og ellers er det jo Iron Maiden 11.august! Det nærmer seg nå.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Blir nok Avenged Sevenfold konsert etterhvert. Spørs på når de kommer hit da. De har ikke bekreftet datoer enda.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Airbourne 9 November på Rockefeller. Dit skal jeg prøve å komme meg. Så lenge det passer med jobben. Ellers bare spør jeg om fri.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da har jeg Airbourne billett ihvertfall. 1 steg nærmere
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!