Konserter fremover? 
Antall innlegg: 314![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oppdatert liste: 15. Juni - Judas Priest, Bergen 1. Juli - Iron Maiden, Gøteborg 3. Juli - The Big Four: Metallica / Slayer / Megadeth / Anthrax, Gøteborg 6. Juli - Iron Maiden, Oslo 20. August - Kaizers Orchestra, Bergen Dette blir en god sommer You're sleeping over, right? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Snart European Carnage med Slayer og Megadeth nå! HAKUNA MATATA! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | 9. Juli - Primus og Motorpsycho CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Zook: 3. Juli - The Big Four: Metallica / Slayer / Megadeth / Anthrax, Gøteborg Heihei | |
| ||
Moderator | Holy shit! Bare en måned igjen til Kaizers Orchestra-konsert Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg skal se Manowar i Sverige 29 mars. Kan faen ikke vente! Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese | |
| ||
Moderator | Citerer Sithlord: Jeg skal se Manowar i Sverige 29 mars. Kan faen ikke vente! Awesome! Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Eneste som så langt er sikkert, er Iron Maiden 6. juli. Skal kanskje på Judas Priest 14. juni og kanskje på Kaizers Orchestra 2. juli. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Megadeth og Slayer nede i Oslo I DAG HAKUNA MATATA! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stletjwoti Heihei | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kanye West på Koengen i Bergen 9. august!! Han kommer også til Øyafestivalen, dagen etter, for de som er interessert. You're sleeping over, right? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg (og Martin Andresen + fler) sitter nå oppe, spente som små barn på julaften til billettsalget til Arctic Monkeys @ Sentrum Scene, Oslo - 06 Mai '11 begynner! I'm not just sure, I'm HIV positive! | |
| ||
| Martin Andresen GR® | Jeg vet om to karer som har billett til Arctic Monkeys nå. Halla Noral! Chill hard, man! | |
| ||
Moderator | Holy crap! Kaizers Orchestra i morgen Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Kronoz: Holy crap! Kaizers Orchestra i morgen Så, korsen var'e? I'm not just sure, I'm HIV positive! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Deadmau5 på Hove 1. juli! Dit skal nok jeg! Lose yourself to dance... | |
| ||
Moderator | Citerer Noral: Så, korsen var'e? Omtrent hele konserten igjenom. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Noral: Så, korsen var'e? FANTASTISK! Jeg er var helt i himmelen! Måtte bare gi min mening Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Før helgen ble det annonsert at Rammstein kommer tilbake til Valhall Arena i Oslo! 19. februar er datoen, og jeg skal definitivt skaffe billetter når de legges ut for salg førstkommende fredag. Neste ut er dog Iron Maiden på onsdag! You're sleeping over, right? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kaizers Orchestra, Immortal, Enslaved, Pendulum, 50 cent, Robyn på Rått og Råde 1. 2. og 3. September It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Iron Maiden på onsdag HAKUNA MATATA! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Iron Maiden i morgen! Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
| Gal Jente | Rammstein i Berlin i November. Blir konge First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Gal Jente: Rammstein i Berlin i November. Blir konge Fett! Har alltid hatt lyst til å se Rammstein på hjemmebane i Berlin. Skal på konserten deres i Oslo i februar da, det blir sikkert fett You're sleeping over, right? | |
| ||
| Gal Jente | Citerer Zook: Citerer Gal Jente:Rammstein i Berlin i November. Blir konge hehe, hadde tenkt meg på den, men en kompis i tyskland greide å sikre meg en billett xD First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro | |
| ||