Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


Noen som skal på konserter fremover?
Isåfall, åssen?

Selv skal jeg på Killswitch Engage/ In Flames i Desember

og

Rammstein i Februar!

Noen som skal på de?
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Skall selv på Killswitch Engage & In Flames konserten. Eller Taste of Chaos som den heter. Gleder meg samtidig til og høre Dead by April der!
Men skall allerede på konsert idag her oppe i Tromsø, med bandet Circus Maximus som er Norges prog-metall håp, de har allerede vært med på turneè sammens med Symphony X! Så det gleder jeg meg til!

Samtidig så skal ett band som romkameraten min spiller i spille der sammens med dem, så det blir en knall kveld idag!
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg skal også på Taste of Chaos-konserten med In Flames, Killswitch Engage og tre band til. 5. desember skal jeg på Dio-konsert i Bergen. Og for tiden jobber jeg med å få kjøpt to Rammstein-billetter til den utsolgte Oslo-konserten på Finn.no. MÅ dra på den konserten!
You're sleeping over, right?
  • 0
En av mine beste venner skal på In Flames i desember. Selv har jeg utrolig lyst til å se The Cumshots her i Kristiansand, men jeg har ingen å gå med. Får ta en tur og se dem i f.eks. Oslo senere.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Glemte å skrive at jeg skal på Mark Knopfler-konsert 14. juni 2010.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Suppeelsker:
En av mine beste venner skal på In Flames i desember. Selv har jeg utrolig lyst til å se The Cumshots her i Kristiansand, men jeg har ingen å gå med. Får ta en tur og se dem i f.eks. Oslo senere.


Ahh, nice =p The Cumshots har jeg faktisk spilt konsert med en gang, med det gamle bandet mitt =p
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Kamelot i Oslo den 16. april eller noe sånt : D
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg skal også på Taste of Chaos.

Nå i November skal jeg på The Devil Wears Prada.
Ikke yndlingsbandet mitt, men ei jente jeg liker ville dit og spurte om jeg ville være med. Da sier man ikke nei.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Los
  • Los
Håper på Kaizers i Trondheim. Februar 2010: Alle som går på konsertene får en limited edition av cden de skal til å lage. Cden blir tilstendt i 2011.

Gleder meg rått! Til både konsert og cd!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har ikke vært på noen konserter enda jeg, men har veldig lyst! Hvor får man vite hvor det er konserter med en gang det er annonsert egentlig? Og hvor kjøper dere billettene? Håper på en COB konsert i Norge snart
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Siterer mobil123:
Har ikke vært på noen konserter enda jeg, men har veldig lyst! Hvor får man vite hvor det er konserter med en gang det er annonsert egentlig? Og hvor kjøper dere billettene? Håper på en COB konsert i Norge snart


Sjekk ut www.billetservice.no en gang i blant så finner du fort ut når det er konserter o.s.v.. Og eventuelt hjemmesidene til de bandene du vil se!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Deep Purple i november er det eneste på planen
Fabelaktig!
  • 0
ikke noe konkret, men har ihvertfall tenkt meg på Slottsfjell festivalen, Hove og Øya til sommern(...) veit sant nok ikke hvilke band som kommer enda men...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Rammstein i Februar
Wacken
Inferno festivalen i Oslo
Et vanskelig valg, men tror jeg drar til Wacken Forhåpentligvis setter Scream Magazine opp en busstur til Tyskland som de gjorde i fjor. Virker fett å kjøre i buss med en hel haug andre headbangere haha
  • 0
  • Zook
  • Zook
Wohoo! Skal på Rammstein-konserten i februar allikevel!
Det var egentlig utsolgt, men jeg fikk kjøpt to billetter fra en selger på Finn.no.
You're sleeping over, right?
  • 0
Devil Wears Prada konsert sammen med søt jente etterpå.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Lamb of God, Job For a Cowboy, Between the Buried and Me og August Burns Red på Sentrum Scene i mars... Mest sannsynlig skal jeg dit.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Zook
  • Zook
Gled deg til Lamb of God! Hadde jeg bodd i nærheten av Oslo og vært 18 år ville jeg definitivt dratt...Lamb of God er heftige saker live.
You're sleeping over, right?
  • 0
Skal på Five Finger Deathpunch/Shadows Fall- konserten på onsdag.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Devil Wears Prada konsert sammen med søt jente etterpå.


Høres ut som den eneste gode grunnen for å dra på en TDWP konsert
Jeg har ikke planlagt å dra på noen konsert før jul i hvert fall. Til våren kanskje, hvis det er noe som byr seg frem.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Napalm Scum:
Høres ut som den eneste gode grunnen for å dra på en TDWP konsert

Kan du banne på at det var.

Deathcore/Mathcore er jaggu ikke min greie.
Og første oppvarmingsbandet var shit out of another dimension.

Og lyden var crap. Men det var en verdifull erfaring som jeg kan ta med når jeg skal på en konsert jeg vil, hvilket jeg skal neste uke, sammen med samme jenta igjen. Hun koste seg nemlig veldig på den konserten og bare lengter tilbake til det så fort som mulig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Zook
  • Zook
God damn! Skulle egentlig på Dio-konsert 5. desember, men i går ble det annonsert at hele Europa-turnéen er avlyst! Ronnie James Dio er nemlig innlagt på sykehus

Jaja, skal heldigvis på en til konsert i desember (Taste of Chaos 13. des)
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Ronnie James Dio er nemlig innlagt på sykehus


Hva? Hvorfor det?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Tja, ikke noe store greier, men har dog kjøpt billett til neste års Hovefesival da : )
Chill hard, man!
  • 0
Skulle egentlig vært på konsert med FFDP, Shadows Fall og Marionette i går, men daten min ble syk, så ble ikke noe av.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!