Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den store velg-film-og-diskuter-tråden


Siterer Victorfinne:
Den er på Netflix. Eneste stEdet man kan se den med mindre man kjøper eller leier den.
Hm ja det kan bli utfordrende.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Noen som har sett den enda?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
har ikke hatt tid, men må nok se den før turneringen i morgen.
  • 0
Siterer Linebeck:
har ikke hatt tid, men må nok se den før turneringen i morgen.


Gjør det!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Virker ikke som om noen har sett filmen. Derfor utsetter jeg fristen til neste Fredag. Håper alle tar seg tid til å se den
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dette gikk ikke helt som forventet. Akkurat som sist gang.

Det blir for upålitelig, dessverre.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Dead on arrival.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal vi gi det her en ny sjanse eller. Konseptet på denne tråden er dritkul, og som filmelsker vil jeg gjerne at de som har lyst blir med på dette. Jeg kan starte:

Cinema Paradiso
  • 0
Siterer SirGalahad:
Cinema Paradiso


Jeg har ikke sett den filmen, ligger den på netflix?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Den norske-versjonen av netflix har den ikke nei. Ikke Viaplay heller, men det er en film en hver filmelsker bør eie. Så vil anbefale å kjøpe den faktisk.
  • 0
Siterer Predator:
Dead on arrival.


Tror dette konseptet alltid kommer til å være det.

Men det er jo bare å ta lapp på øyet og skaffe seg pappegøye for å skaffe filmene som man blir enige om, if you know what I mean.
Emma Watson er skikkelig digg.
Cinema Paradiso
Pusher (1996)

Har ennå ikke fått sett Refn sin første film, og den ligger lett tilgjengelig på Netflix.
Siterer SirThomas:
Har ennå ikke fått sett Refn sin første film, og den ligger lett tilgjengelig på Netflix.


Ikke jeg heller. Bra forslag!
  • 0
Selv om dette konseptet ikke kommer til å funke på dette forumet, kan jeg jo alltids føre opp en film, fordi jeg vil at GR skal se den.

Cinema Paradiso
Pusher (1996)
The Witch (2015)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Selv om dette konseptet ikke kommer til å funke på dette forumet, kan jeg jo alltids føre opp en film, fordi jeg vil at GR skal se den.

Cinema Paradiso
Pusher (1996)
The Witch (2015)


Så du snakka om den i hvilken film så du sist-tråden. Jeg skal se den uansett, bare fordi du likte den så godt ;)
  • 0
Jeg syns konseptet med denne tråden er veldig bra, men kunne det gått å velge filmer som er tilgjengelig på (feks) netflix, sånn at folk flest kan se dem billig og enkelt? Ikke det beste utvalget kanskje, men det kan jo være hvasomhelst?

Feks, kan jeg foreslå "American Sniper"? Den er på netflix, er en film jeg aldri har sett men jeg har hørt mye godt om den.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Feks, kan jeg foreslå "American Sniper"? Den er på netflix, er en film jeg aldri har sett men jeg har hørt mye godt om den.


Så den for 1 år siden eller mer. Husket ikke så mye av den. Var ikke noe film eg likte noe særlig.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!