Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Avenged Sevenfold

Antall innlegg: 83
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Spillpwnern
Et av mine desiderte favorittband. Synes faktisk at self titled er det klart beste albumet. Ergrer meg noe jævlig at jeg ikke fikk sett de live i fjorsommer
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
Gamer123
Hvor spilte de? Har ikke fått med meg at de spilte i Norge i fjor sommer (om du snakker om i Norge)
En Fuego!
Spillpwnern
Trondheim og Oslo ;P
mobil123
Ah, broren min var på en Disturbed konsert ellerno i Oslo i fjord og han fikk høre dem da.

Syns selv det er et ganske bra band.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
Zook
Citerer Gamer123:
Hvor spilte de? Har ikke fått med meg at de spilte i Norge i fjor sommer (om du snakker om i Norge)

Citerer Spillpwnern:
Trondheim og Oslo ;P

Ja, de spilte som oppvarming for Iron Maiden. Så dem i Oslo. Kjipe greier
You're sleeping over, right?
mobil123
Kanskje det var Iron Maiden konserten ja, han var jo på den å.
Gamer123
Skulle egentlig på Maiden-konserten, men fikk ikke tak i billetter
En Fuego!
Spillpwnern
Nå venter jeg bare på å se nyheten "Avenged Sevenfold NEW ALBUM"....
Jeg har hørt ihjel all musikken deres, trenger noe nytt fra dem
Gamer123
De kommer jo med nytt album
En Fuego!
Spillpwnern
Jaja, men vi har ikke akkurat fått høre stort om hvordan det blir og når det kommer enda ^^
Gamer123
Neida
En Fuego!
mobil123
http://www.youtube.com/watch?v=jTHv7UCiXf4 den låta er så sjukt bra den .
Spillpwnern
Så sant så sant ^^ Hele albumet er glimrende utført. City of Evil blir for min del så....vel jeg vet ikke. Sangene varer aaaaaaaltfor lenge, og inneholder alt for mange forskjellige deler.
Avenged Sevenfold hadde godt av å gå ned et par hakk i kompleksitet igjen, for både Sounding the seventh trumpet og Waking the fallen er begge knallbra
mobil123
Har ikke rukket og høre på så mye av Avenged Sevenhold, men rukket City of Evil vertfall .
Predator
Digget dem på Iron Maiden konsert, og mange av sangene dems er gode saker. Favoritten er kanskje Unholy Confessions. Utrolig najs. Bat Country og Beast & The Harlot ruler også.
Zed's dead, baby. Zed's dead.
Spillpwnern
Citerer mobil123:
Har ikke rukket og høre på så mye av Avenged Sevenhold, men rukket City of Evil vertfall .

Prøv self titled. Spør du meg overgår dette CoE glatt
allthatremains
en link med så som så kvalitet, men desto bedre når du er old school ;)

http://www.bandsvideos.com/index.php?option=com_seyret&task=
videodirectlink&id=125
we can`t skate in the trees, that`s impossible..
Heksekongen
Fryktlig trist at The Rev er død, han var i mine øyne en dyktig musiker. Jeg har lest at han døde av naturlige årsaker, men han var bare 28 år da! Da er det faen ikke naturlig å dø!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
kEv_91
Helt enig. Skikkelig triste greier at The Rev døde... Bandet vil aldri bli det samme uten han. Håper for all del at de ikke legger opp :/

R.I.P
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
Spillpwnern
Jeg vet ikke helt om jeg vil de skal fortsette eller ikke. OM de fortsetter så BØR det neste albumet være mektig bra, og inneholde en episk sang til minne om James!

Om det viser seg at dette er tilfelle så vil jeg at de skal fortsette.
Torento
Spørsmålet er jo hvem som blir den nye trommisen.
Go ahead, make my day
Spillpwnern
Der har jeg VIRKELIG ingen anelse.
ThMosekillah
R.I.P James "Jimmy" Owen Sullivan aka. The Reverend Tholomew Plague Mike Portnoy (trommisen i Dream Theater) skal recorde for dem på det nye albumet, hvis dere ikke har fått det med dere ^^, A7X er ett av mine favoritt band, jeg elsker sangene dems, da det både er "brutalt" men også veldig melodiøst, eller åssen det skrives xD Favoritt sangene mine er vel "A Little Piece of Heaven", "Afterlife", "Bat Country" og "Unbound(The Wild Ride)". Har nettopp kjøpt DvD'n "Avenged Sevenfold: Live in the LBC", de er fantastiske! Digger cover-versjonen deres av "Walk" fra Pantera!

Kan skjønne om de legger opp.. Leste på youtube, et godt eksempel: "Avenged Sevenfold uten The Rev, er som Metallica uten James Hettfield". Zacky V og Synyster G er helt syke, digger måten de spiller på, på konsertene under soloene : D
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
AcH Clawed
Noen som har fått tak i "Nightmare"?
Jeg bestilte plata en uke før release og har fortsatt ikke fått den, pokker ta CDON!
Men hvis noen har den, hva synes dere?
Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile.
ThMosekillah
@ AcH Clawed:

Plata er epic! Balladene på albumet er helt utrolige, i tillegg til at de har fåt recorda noe av det Jimmy sang på "Fiction", noe som faktisk gjør sangen bedre..! (Stemmen hans passer perfekt inn i sangen). I tillegg til noen "semi-ballader" som f. eks Save Me, So far Away og Victim. Alt i alt.. GLITRENDE!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
metroid4evahh: Jeg har det trist. Både PlayStation og Wii har brutt sammen. Hvil i fred, mine venner.Følg
2013-05-26 08:38
kEv_91: Fikk testet Tera, som nå er F2P, med en kompis. Liker det veldig godt så langt!Følg
2013-05-26 05:19
Jompapa: Endelig prester 100% oppnåelse på Lego City Undercover. Takket være Miiverse har jeg screenshotbevis: http://dft.ba/-5Pn1Følg
2013-05-26 02:08
SirThomas: ElGamer: So I did, likte bildet hennes mens jeg skrev til henne at jeg følte jeg hadde fått hevn. Som takk viste hun meg en hemmelig app!Følg
2013-05-26 02:00
ElGamer: The Following er en så sykt god serie. Klarer aldri å se bare en episode.Følg
2013-05-26 01:32
dark samus nemesis: Fast & Furious 6 var en passe teit film. Men godt krydder til popcornet i det minste.Følg
2013-05-26 00:18
Lt Mactawish: Vepsejegeren slår til: Har myrdet 5 veps i dag, 3 med fluesmekker, 1 med støvsuger og en med Zalo sprayflaske.Følg
2013-05-25 23:56
ElGamer: Ta deg sammen SirThomas! Mann deg opp og ta det med stolthet!Følg
2013-05-25 23:43
Spawn hater: koser meg med hitman.Følg
2013-05-25 23:23
Grallen: Gratulerer, Bayern München! Velfortjent!Følg
2013-05-25 23:23
SirThomas: Ida disset meg nettopp. Mental Breakdown incoming!Følg
2013-05-25 23:22
Twizt100: Gratulerer til Bayern Munchen!Følg
2013-05-25 23:09
Morten Bækkelund: Masse Playstation 4-reklame under Champions League-finalen. Coming 2013 reklamerte de til hele Europa! :DFølg
2013-05-25 22:59
ElGamer: @TK: Sykt heftig video! Utrolig fett å se deg tegne. Så fortsett det awesome arbeidet ditt :)Følg
2013-05-25 22:40
Tommy Kvaernerud: Nok en speed-drawing. For Game of Thrones fansen denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=rwLCnehLcpcFølg
2013-05-25 22:03
Animorpher: Veldig lite på Tv nå på Lørdag,bare repriser av repriser av episoder og dokumentarer som jeg har sett tidligere i uka.Følg
2013-05-25 22:02
ElGamer: @Akres: Det var en gang i tiden jeg kunne tegne så og si alle de 150 pokemonene. Nå slite jeg med alle av de flere hundre :PFølg
2013-05-25 21:43
xXAkresSXx94: @remote: Tegnet Charizard, Venusaur og Blastoise før husker eg, det var tider det.Følg
2013-05-25 21:33
remote: @Akres: Husker jeg tegnet Oddish uendelige ganger i mine glansdager.Følg
2013-05-25 20:34
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
BETA +