Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


Siterer Metalhead92:
Jeg vil ikke si death magnetic er spesielt bra,det er ikke anbefalt å høre death magnetic hvis du skal få godt førsteintrykk.


Jeg er til dels enig. Hvis du klarer å høre på Death Magnetic som et ikke-Metallica album er det ganske bra. Du må bare ikke sammenligne det med noe så fantastisk som f.eks. Kill Em' All eller Ride The Lightning.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
http://imgur.com/L5YbCfI

Morsomt James Hetfield meme bilde
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
http://imgur.com/L5YbCfI

Morsomt James Hetfield meme bilde


http://img.ultimate-guitar.com/_img/news/entertainment/HetfieldTa
ble.jpg


her er James

Lagt til 2013-02-04 13:25:
Siterer henrga:
Citerer Aleksander_M:Hammett er nok ikke helt John Petrucci, men han spiller bra soloer som har en sterk tendens til å feste seg i hue på folk, deriblandt meg.

Enig!! spesielt nothing else matters soloen den sitter som spikra i hodet mitt



Og den soloen er spilt av James Hetfield.

Lagt til 2013-02-04 13:28:
Siterer zombie_timmy:
Hey! Kirk speller den soloen...


Det gjør han faen ikke.Nothing else matters=100 % Hetfield.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Musicranter:
Det gjør han faen ikke.Nothing else matters=100 % Hetfield.


Han spiller soloen på konsert. James Hetfield spiller rytmen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Musicranter et gjør han faen ikke.Nothing else matters=100 % Hetfield.

Han spiller soloen på konsert. James Hetfield spiller rytmen.

Såvidt jeg har forstått spiller Hetfield soloen i Nothing Else Matters.

Herlig sang er det uansett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Herlig sang er det uansett.


Det kan ikke diskuteres overhode!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Såvidt jeg har forstått spiller Hetfield soloen i Nothing Else Matters.

Herlig sang er det uansett.


Han spiller soloen på plate. På konsert er det Kirk som spiller.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg synes det meste av Metallica er bra, inkludert death magnetic ^^ Synes ikke den platen var noe ille, egentlig!
Mitt favorittalbum er Ride the Lightning ^^
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Vado:
synes metallica kan bli litt i overkant j[lete >P
det tar jeg tilbake, digger metallica! synes ikke de er jålete. Var ikke meg selv når dette innlegget ble skrevet!
  • 0
Hva synes folket om det nye albumet da? Personlig synes jeg at det var et par sanger som var brukbare.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hva synes folket om det nye albumet da? Personlig synes jeg at det var et par sanger som var brukbare.


Er noen bra låter der. Fant ut at Spit Out The Bone var fin til trening. Atlas, Rise! har en midtdel med en del deilig gitarspill. Ellers så er Dream No More og Now That We're Dead to låter jeg kan like.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg liker nye plata, Den er mange ganger bedre enn Death MAgnetic som er håpløs. Atlas Rise er jo kjempekul. Murder One. Moth Into Flame. Den plata har gitt meg litt trua på Metallica igjen. Det er et Ride The Lightning lydbilde på den
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!