Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden


Atmos er helt sinnsykt
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg gleder meg til neste Hobbiten-filmen kommer på kino - da skal Jack dra seg opp av sofaen i alle fall. Som jeg har sagt hver gang diskusjonen byr seg; filmopplevelsen blir hakket bedre på kino.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Pressevisning av This is the End i går. Jeg er ikke imponert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg gleder meg til neste Hobbiten-filmen kommer på kino - da skal Jack dra seg opp av sofaen i alle fall. Som jeg har sagt hver gang diskusjonen byr seg; filmopplevelsen blir hakket bedre på kino.


Ikke når det sitter en eller annen drittunge som slafser i seg gummigodt og er helt hyper.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hobbiten del 2 snart!

Gidder ikke å se den på premieren, tho. Ser alltid sånne filmer to eller en dag etter premieren sammen med venner.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så Catching Fire i går. Gir den en svak 8/10.

Hobbiten snart, ja. Merker jeg er klar for den. Tar den når jeg kommer hjem.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Så den nye Huunger games filmen på Søndag! Nok så grei film
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skal se Hobbiten med gammel'n til uka, håper han betaler kinobilletten!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Skal se Hobbiten med gammel'n til uka, håper han betaler kinobilletten!


Gjerrig om han ikke gjorde haha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noen som har vært på seniorvisning før? På torsdager har de seniorvisninger på Bergen Kino, og torsdag formiddag er et tidspunkt som passer svært godt for en kinovisitt. Jeg leste dog at det skulle være nedsatt lyd, litt lys i salen og hva verre er, og skal jeg gjøre et innhugg i min relativt trange økonomi ønsker jeg en best mulig opplevelse!

Så mitt spørsmål; har noen vært på seniorvisning før? Hvis ja, hvordan var opplevelsen i forhold til vanlig visning?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gleder meg til Noah og The Amazing Spider-Man 2. Lenge siden jeg har vært på kino nå.
  • 0
Virker som jeg er nødt å stikke på kino idag hvis jeg skal få med meg The Raid 2, helvete.
  • 0
Siterer SirThomas:
Virker som jeg er nødt å stikke på kino idag hvis jeg skal få med meg The Raid 2, helvete.


34 dager senere...

Etter uker med ventetid så er alt i boks, og klokken 20:50 i kveld skal jeg endelig se The Raid 2: Berandal gjennom en privat forestilling på Bergen Kino med rundt 20 andre folk

Aldri gledet meg så mye til å se en film på kino før, for å si det mildt!
  • 0
Jeg kaller det Operasjon Mest Usannsynlige Gjøremål 2015

Blir nok husket som The Raid 2-fyren av et par ansatte hos Bergen Kino, og nå har jeg en enda verre forespørsel for kinoen i Tønsberg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg kaller det Operasjon Mest Usannsynlige Gjøremål 2015

nå har jeg en enda verre forespørsel for kinoen i Tønsberg.


Vel, for å gjøre det enda mer usannsynlig kan jeg jo legge til at de nåværende eierne av kinoen i sentrum er... wait for it... frikirken.

Men det er også den kinoen i byen som sliter mest med lavt billettsalg, så det er mulig de er åpne for ditt noe spesielle valg av film.
  • 0
Kingsman ble sett for en uke siden, tenkte jeg skulle oppdatere til alle de null som fortsatt bruken denne tråden.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
tenkte jeg skulle oppdatere til alle de null som fortsatt bruken denne tråden.


Gutten, da får jeg vel oppdatere om at jeg sitter på bussen om 10 min for å rekke Inherent Vice siden vi skal på kino idag.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Elektro Banana:tenkte jeg skulle oppdatere til alle de null som fortsatt bruken denne tråden.

Gutten, da får jeg vel oppdatere om at jeg sitter på bussen om 10 min for å rekke Inherent Vice siden vi skal på kino idag.


Oh you
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Da blir det It Follows - sitter i kinosalen as we speak!
  • 0
Siterer SirThomas:
Da blir det It Follows - sitter i kinosalen as we speak!


Så den selv på Fredag. Var ganske bra altså.
  • 0
Må nesten høre her inne om noen andre har planer om å se Mad Max: Fury Road her inne. Og om de som vet litt mer enn meg, anbefaler å se de forrige filmene før denne.
  • 0
Siterer ElGamer:
Må nesten høre her inne om noen andre har planer om å se Mad Max: Fury Road her inne.


Kanskje du skal komme deg til Bergen, så kan du se den med meg og Elektro Banana.
  • 0
Siterer ElGamer:
Må nesten høre her inne om noen andre har planer om å se Mad Max: Fury Road her inne. Og om de som vet litt mer enn meg, anbefaler å se de forrige filmene før denne.


Skal se den. Anbefaler de to første, mens den tredje blir ræva halvveis i filmen. Men du trenger ikke å se dem for å se Fury Road, ettersom regissøren har uttalt at det er en reboot og at Tom Hardy har signert en kontrakt for å gjøre tre Mad Max-filmer til.
  • 0
Siterer ElGamer:
ettersom regissøren har uttalt at det er en reboot og at Tom Hardy har signert en kontrakt for å gjøre tre Mad Max-filmer til.


Vil se den jeg også. Ser sykt ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Skal se den. Anbefaler de to første, mens den tredje blir ræva halvveis i filmen. Men du trenger ikke å se dem for å se Fury Road, ettersom regissøren har uttalt at det er en reboot og at Tom Hardy har signert en kontrakt for å gjøre tre Mad Max-filmer til.


Får se de to første da, siden jeg tross alt har skaffet samlinga. Men greit å vite at det ikke er et must for å se Fury Road. Da er det bare å finne en eller annen som blir med på kino neste uke da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!