Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

De beste seriene!


Entourage er kanskje det beste jeg har sett. Helt herlig serie.
Har også begynt å se Six Feet Under. Morsom serie som spiller på svart-humor og døden.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
The Simpsons sesong 1-8 er konge. Det meste av South Park er bra. Fulgte med på Lost og Prison Break en stund, men begge ble bare dårligere med tiden. Har egentlig sett det meste av komedieserier; Seinfield, Kongen av Queens, Alle elsker Raymond, Scrubs osv.

Når det kommer til seriøse serier venter jeg til seriene er ferdige og kjøper så komplett utgave med alle sesongene. Håper på å kunne hente alle sesongene med The Sopranos hos postkontoret i morgen, etter det blir det nok The Wire eller Six feet under.

Skal snart til England, der er det meste meget billigere enn i Norge, noen forslag til serier jeg kan kjøpe?
Jævelhøns
  • 0
prison break synes jeg er ganske bra, og så har jeg sett litt av dexter, ganske bra det også.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Baardern:
Skal snart til England, der er det meste meget billigere enn i Norge, noen forslag til serier jeg kan kjøpe?


Har du sett på Dexter? Handler om en som er ansatt i politiet og seriemorder på samme tid. Dreper folk som slipper unna den "vanlige" etterforskningen. Veldig bra serie, inne i sin fjerde sesong nå.

Ellers vil jeg anbefale Kyle XY, sesong 1 og muligens 2. Kjempebra serie i starten, tror jeg skal se sesong 1 om igjen snart.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Suppeelsker:
Har du sett på Dexter? Handler om en som er ansatt i politiet og seriemorder på samme tid. Dreper folk som slipper unna den "vanlige" etterforskningen. Veldig bra serie, inne i sin fjerde sesong nå.


I USA, ja. Den tredje sesongen begynner på Viasat 4 nå på mandag.
You're sleeping over, right?
  • 0
Kult
True Blood er ganske kult, anbefales
  • 0
Se Chuck folkens!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Har du sett på Dexter? Handler om en som er ansatt i politiet og seriemorder på samme tid. Dreper folk som slipper unna den "vanlige" etterforskningen. Veldig bra serie, inne i sin fjerde sesong nå.


Har ikke sett Dexter, men hørt det skal være bra. Blir nok et kjøp senere. Men nå har jeg så mye å se, The Sopranos, The Wire og The Office. Alle complete series.

Siterer Suppeelsker:
Ellers vil jeg anbefale Kyle XY, sesong 1 og muligens 2. Kjempebra serie i starten, tror jeg skal se sesong 1 om igjen snart.


Det har jeg faktisk aldri hørt om, hva handler det om?
Jævelhøns
  • 0
Digger Heroes og House M.D.
Men det beste er jo "A Bit of Fry & Laurie", dumt det ikke går lengre
  • 0
Den beste serien jeg har sett er Band of Brothers.
Sett alt sammen 16 ganger og er enda ikke lei av den.
  • 0
Dei beste seriane kan du sjå her:
http://www.watchxonline.com/

I alle fall etter det eg har blitt fortalt(har ikkje testa ut siden sjølv)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det er mange bra serier. De jeg digger er House M.D, South Park, The big bang theory og Two and a half men.

Serier kan streames via Megavideo. En liste over mange serier ligger på tv.blinkx.com. (Husk og ta den nest nederste av medavideo linkene for vist ikke henger ikke stemmer sammen med munn )
-Jørn Hammerø-
  • 0
Jeg ser på Twin Peaks for tiden og det er fantastisk. Utrolig spennende, originalt og morsomt.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Jeg ser på Twin Peaks for tiden og det er fantastisk. Utrolig spennende, originalt og morsomt.


"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Ser for tiden veldig mye på House M.D, har bare sett de åtte første episodene av sesong èn. Men elsker den så langt, så jeg lurer på en ting. Hvor mange sesonger er det? Og hvor kan jeg få kjøpt dem?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Takker bukker og klapper.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Spreeky:
Se Chuck folkens!


Huff. Oppskrytt.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Supernatural, true blood, the vampire diaries
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Seriene jeg liker best er:


1. 24 ( ikke noe kan slå denne serien!)
2. One tree hill ( mye bedre en ventet)
3. Smallville
4. Prison break ( sesong 1 var best )
5. Alias
6. Lost ( denne serien er egentlig blitt litt lost )
7. Friends
8. Kongen av queens
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen her som har sett Battlestar Galactica? Jeg er halvveis i tredje sesong (av totalt fire) og det er kanskje den beste serien jeg har sett. Ved første øyekast ser det kanskje ut som noe jalla, halvhjertet actiontull for 12-åringer, men det er virkelig en smart og voksen serie. For de som ikke aner hva det er, handler det om de menneskeskapte robotene Cylons, som gjør opprør og utrydder store deler av menneskeheten. Dermed drar de omkring 50,000 gjenlevende menneskene til en flåte i verdensrommet, ledet av kampskipet Battlestar Galactica.

Høres ikke ut som noe nytt konsept, og det er det heller ikke. Men det er fokuset på religion og politikk som fenger meg. Spørsmålet om Gud eller en annen høyere makt eksisterer blir stadig tatt opp på forskjellige måter, og det er faktisk ganske interessant. Det som gjør ting enda mer spennende er at Cylons kan ta menneskeform, og dermed kan hvem som helst av karakterene vi tror er mennesker, være Cylons. Det er altså vanskelig å vite hvem man kan stole på, noe som gjør alt mer intenst. Dugelig med action er også å finne. Selvsagt.

Karaktergalleriet er, som i de fleste andre gode serier, ypperlig. Jeg er allerede glad i mange av karakterene, som Starbuck, Lee Adama (ikke misforstå glad i her), Bill Adama (...ikke her heller), Colonel Tigh, Gaeta, Dualla, Chief Tyrol, Sharon og ikke minst Gaius Baltar, som kanskje er seriens mest interessante karakter.

Sjekk det ut folkens, jeg tror de aller fleste som ikke har noe imot sci-fi kommer til å elske det. Dessuten: http://www.youtube.com/watch?v=SBAixy4T0kY
You're sleeping over, right?
  • 0
That 70's Show er den beste sitcom'en noensinne.

Period.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
That 70's Show er den beste sitcom'en noensinne.



Period.


Er nok ikke no "period" der nei How i met your mother overtok den prisen for noen år tilbake;)
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Ikki-kun:
That 70's Show er den beste sitcom'en noensinne.

Period.


Funker i hvert fall jævla bra å sovne til. Dårlig!

Nå for tiden ser jeg ferdig siste sesong The Wire. Noen gode forslag til en bra serie jeg kan se? Legg gjerne ved en link til hvor jeg kan kjøpe den.
Jævelhøns
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Baardern:
Noen gode forslag til en bra serie jeg kan se?


Siterer Zook:
Noen her som har sett Battlestar Galactica? Det er kanskje den beste serien jeg har sett.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!