Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Game of Thrones (GOT) -tråden


Siterer Glorfindel:
Nå er De virkelig urimelig her SirT. Mener De virkelig at Deres mor skulle tatt rennefart og røsket ut stikkontakten til TV'en, kun fordi du skulle inn å ha deg noe drikke?


Er du overrasket over at han er urimelig på akkurat det?

Men hvor mange andre her har sett den nyeste episoden da? Hva synes dere i så fall, og bruk for all del spoiler.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men hvor mange andre her har sett den nyeste episoden da? Hva synes dere i så fall, og bruk for all del spoiler.


Har ikke kommet meg gjennom alt enda, så har heller ikke startet på de nyeste episodene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har ikke kommet meg gjennom alt enda, så har heller ikke startet på de nyeste episodene.


Keep going, så får jeg holde kjeft enn så lenge.
  • 0
HERREGUD, FOR EN EPISODE.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
HERREGUD, FOR EN EPISODE.


Ganske enig, Spoiler:har ikke lest bøkene, så da Tyrion bøyde seg over med ryggen til Joffrey, jeg var helt sikker på at han kom til å dø, men så var det en liten tvist, som jeg egentlig var litt sur for. Greit, tronen er ledig, som er kult, men synes ikke Joffrey var den som skulle dødd, han er en deilig provokatør i serien.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer A to the H:
HERREGUD, FOR EN EPISODE.


I KNOW!!!

Siterer JoEy_Odd:
Spoiler:


I know why he died, and who killed him!
  • 0
Noen trengte å gi ham knyttneve i rumpa.
  • 0
Siterer ElGamer:
Spoilers


Spoiler poiler:Ganske sikker på at jeg vet hvem det var som sto bak også, virker ikke så altfor vanskelig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så Joey, hvem tror du det er?
  • 0
Siterer ElGamer:
Så Joey


Spoiler:Hun Tyrell mora, bare på grunn av den dumme greia hun sa til Sansa om "who kills people at weddings". Virker bare for obvious.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Spoiler


Ikke et dårlig Guess det der. Og for å ikke spoile noe, så skal jeg ikke si en dritt om det.
  • 0
Det var en forferdelig dårlig bra gjetning.
  • 0
Spoiler:Men han er sånn seriøst den mest idiotiske karakteren i serien de kunne tatt livet av. ALLE vil jo ha ham drept, ja jeg vet det er sånn "murdermysteries" vanligvis starter, men seriøst? Sansa har jo veldig god motivasjon for det, men hun har tatt shittet hans så lenge at det virkelig ikke er sannsynlig at det er henne. Tyrion visste ikke om stuntet hans før bryllupet og det her må jo ha vært planlagt ganske langt i forveien. Det kan ha vært han prinsen fra Dawn, men jeg tror han har større planer som sikkert involverer Tywin ellerno. Nei, det må seriøst være hun Tyrell mora eller Margery for alt jeg vet fordi Westeros trenger en ny storfamilie i Kings Landing nå som Stark er (nesten) borte og Tyrell virker som det eneste logiske valget.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Spoiler:Jeg tror det var Sigur Rós som gjorde det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Spoiler


Spoiler:Du er jo inne på noe i det du skriver. Trengs mye planlegging for å få til akkurat det der. Tyrellene kan jo tjene på det, men med både Tywin og Cersei fortsatt i livet, så må det mer til for å ta makta. Men så skjedde det jo noe i slutten av sesong 3, som kan få det til å virke som at det muligens er noen utenfor bryllupet som tar Joffrey da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Spoiler:


Spoiler:Vet ikke helt hva du referer til, men de som planla det må jo nesten ha vært <i>i</> bryllupet.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Spoiler:


Spoiler:I en av de siste episodene av sesong 3, så bruker jo Stannis og Melissandre, Gendry for å få blodet hans. Iglene ho brukte kasta ho i bålet og sa navnet til Robb, Balon Greyjoy og Joffrey. All 3 er døde. Tilfeldig? Og ikke nødvendigvis. Alt som trengs er en person innenfor. Men jeg skal ikke snakke meg frem til hvem det var, for det får vi vite ganske så snart.
  • 0
JEG SKULLE SÅ GJERNE LIKT Å LESE ALLE DISSE SPOILERENE
  • 0
Siterer SirThomas:
JEG SKULLE SÅ GJERNE LIKT Å LESE ALLE DISSE SPOILERENE


Så se videre da gutt.
  • 0
Fikk helt bakoversveis etter å ha sett episode 2 i går. Den slutten hadde jeg ikke forventet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Fikk helt bakoversveis etter å ha sett episode 2 i går. Den slutten hadde jeg ikke forventet!


Me neither!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Me neither!


Gleder meg ikke noe mindre til neste episode nå! For nå vet jeg faktisk ikke i det heletatt hvor historien vil gå.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da har jeg tatt igjen serien. Vi er bare på episode 2 for den fjerde sesongen og dette skjer? Har samme mening som Crazy Kraken, den slutten forventet jeg ikke.

Denne serien er helt fantastisk. Hovedsaklig på grunn av karakteren og historien. Må si mine favoritterkarakter er Tyrion og Arya.

Plukket opp et av bøkene i går med en tilfeldighet. "Blod og gull". Vet ikke om jeg skal lese den eller ikke. Foretrekker å ikke vite hva som kommer, spesielt i denne serien.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Må si mine favoritterkarakter er Tyrion og Arya.


Jeg digger de to karakterene jeg også! Men jeg må også legge til Jaime, som jeg også liker veldig godt. Også Hodor.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer albaga:
Må si mine favoritterkarakter er Tyrion og Arya.


Tyrion og Arya er utrolig heftige og har vært favoritter helt fra starten, og er det langt fremover i serien og. Men samtidig så må jeg si at jeg digger Jaime Lannister også. Spoiler:Mest fordi han utvikler seg som han gjør i serien, og egentlig ikke er den jævelen han blir fremstilt som i starten i både i boka og serien.

Siterer albaga:
Har samme mening som Crazy Kraken, den slutten forventet jeg ikke.


Vel, var nok veldig mange som ikke forventet den der. Men med tanke på hva som skjer i slutten av sesong 3, noe jeg har skrevet i en spoiler lengere oppe, så ligger det i korta at det kommer til å skje.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!