Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Game of Thrones (GOT) -tråden


Introen til denne serien er fremdeles #godlike.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Introen til denne serien er fremdeles #godlike.


Så sant. Uten tvil en av mine favoritter.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Introen til denne serien er fremdeles #godlike.


En av få serier som det er verdt å få meg seg introen hver gang.

Og dagens episode! Uten å spoile noe for de av dere (de fleste) som enda ikke har sett den, så kan jeg vel si at vi som har lest bøkene ikke lenger vet noe særlig mer enn dere som ikke har gjort det. Ting begynner virkelig å bli ekstremt forskjellig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ting begynner virkelig å bli ekstremt forskjellig.


Ventet bare på at Spoiler:Drogon skulle spise Daenerys - det hadde vært en plot-twist av de sjeldne!
  • 0
Siterer SirThomas:
det hadde vært en plot-twist av de sjeldne!


Hadde det skjedd, så hadde jeg daua. Sjokket hadde blitt altfor stort.
  • 0
Dagens episode begynner virkelig å sette ting i gang. Så uten å skrive mye mer før andre her også får sett den, episode 4 kommer ikke fort nok.
  • 0
Siterer ElGamer:
episode 4 kommer ikke fort nok.


Denne ventingen på episoder er da alltid like morsom.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Denne ventingen på episoder er da alltid like morsom.


Spesielt når du får høre at slutten på episode skal være så ekstremt spesiell og syk. Hvorfor forventer folk at en klarer å vente en uke på hver eneste nye episode?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvorfor forventer folk at en klarer å vente en uke på hver eneste nye episode?


They enjoy the people's suffering.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
They enjoy the people's suffering.


Mulig, bare tenk hvor ille det blir når sesongen er ferdig da!
  • 0
Siterer ElGamer:
episode 4 kommer ikke fort nok.


Føler det å poengtere at episode 4 allerede er lekket og klar til å lastes ned for mange pirater, er å virkelig gni det inn.
  • 0
Siterer SirThomas:
Føler det å poengtere at episode 4 allerede er lekket og klar til å lastes ned for mange pirater, er å virkelig gni det inn.


Synes mer synd på de, de må tross alt vente i en måned for å se en ny episode.
  • 0
Endelig skjedde det!

Var det bare jeg som Spoiler:fikk flashback av at Ned henrettet Will i sesong 1 når Jon Snow gjorde det han gjorde?

Siterer ElGamer:
Synes mer synd på de, de må tross alt vente i en måned for å se en ny episode.


Én måned er jo ikke så mye i forhold til de 9 månedene de har ventet på ny sesong, men jeg ser poenget ditt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Var det bare jeg som


Jeg fikk ikke det, så frem til andre kommer frem så står du alene.

Siterer SirThomas:
Én måned er jo ikke så mye i forhold til de 9 månedene de har ventet på ny sesong, men jeg ser poenget ditt.


Endelig begynt igjen også må de vente 1 måned på noe nytt. Men de 9 månedene er uansett verst.
  • 0
Siterer SirThomas:
Føler det å poengtere at episode 4 allerede er lekket og klar til å lastes ned for mange pirater, er å virkelig gni det inn.


Hvem vil vel se GoT i så semmer kvalitet. #BetterWaitForHD.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg fikk ikke det, så frem til andre kommer frem så står du alene.


Trist å høre, Glorfindel er jo mer opptatt av å snakke om ventetiden på episodene, enn den faktiske episoden. Når det gjelder scenen jeg refererte til, så følte jeg at den virkelig Spoiler:snudde opp ned på imaget til Jon Snow.

Siterer ElGamer:
Men de 9 månedene er uansett verst.


Hva med ventetiden på neste boken?

Siterer Glorfindel:
Hvem vil vel se GoT i så semmer kvalitet. #BetterWaitForHD.


De er nærmere enn du tror, her på forumet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Glorfindel er jo mer opptatt av å snakke om ventetiden på episodene, enn den faktiske episoden.


Det er han.

Nei, men jeg har ikke noen særlig formening om den scenen jeg heller. Spoiler:Jeg har likt Jon Snow godt hele tiden, så det snudde ikke opp ned på noen ting for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler:


Tror du missforsto - at alle liker han fordi han er så åpenbart kjekk og søt goodguy er jo hele poenget - Spoiler:men liker de han like godt etter at han hugget av hodet til en gråtende fyr uten å vise nåde?
  • 0
Siterer SirThomas:
Spoiler: ?


Spoiler:Yes. Det viser at han begynner å sette seg i respekt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Spoiler


Hvordan da?

Siterer SirThomas:
at alle liker han fordi han er så åpenbart kjekk og søt goodguy er jo hele poenget


You know nothing SirT!

Siterer SirThomas:
Spoiler:


Spoiler:Som Glorfi også sa, så ligger hele scenene i det å sette seg i respekt ovenfor de andre. Hadde han vist nåde ville ingen respektert han. Har en først dømt, så skal en gjennomføre dommen! Og hvem kommer til å gråte for Janos Slynt?
  • 0
Wow. Wow! WOW! WOOOOW!!!!!! Jeg har ikke ord...
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow. Wow! WOW! WOOOOW!!!!!! Jeg har ikke ord...


Var mye slåssing.
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow. Wow! WOW! WOOOOW!!!!!! Jeg har ikke ord...


Hva er det De er så sjokkert over nå?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hva er det De er så sjokkert over nå?


The ending! Jeg forventet virkelig ikke at noe sånt kom nå, at noe sånt kom til å komme i det hele tatt. THIS IS NOT WHAT I WAS TOLD WHOULD COME!
  • 0
Siterer ElGamer:
THIS IS NOT WHAT I WAS TOLD WHOULD COME!


#NotInTheBookLife?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!