Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Play! A Video Game Symphony


Den 26. Oktober klokken 20:30 i forbindelse med ElectroWorld messen i Lillestrøm, kommer det til å arrangeres en gigantisk konsert med Kringkastingsorkesteret sammen med et kor, der de skal fremføre spillmusikk. Det kommer til å være musikk fra spill som Final Fantasy, Metal Gear Solid, Shenmule, Halo, World of Warcraft, Silent Hill, Chrono Cross, The Legend of Zelda, Super Mario Bros, Battlefield 1942, Sonic The Hedgehog, The Elder Scrolls III: Morrowind med mer! Det er duket for en spektakuler musikk opplevelse for spill fans og det skal være tre gigantiske skjermer som drar deg rett inn i spillene. Konserten kommer til å vare ca. 2.5 timer og det er lagt ut over 6000 billetter til salgs


Liten trailer:
http://gamer.no/video/2468

Lengre klipp:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/06/511217.html
  • 0
ja jeg hørte dette!!! jeg vil virkelig dra dit!....det hadde vært årets feteste opplevelse for meg, er virkelig sannsynlig at jeg drar hvis jeg får med noen venner...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Ser jo forferdelig fett ut, men lite sannsynlig at jeg får dratt. Bor jo i Trondheim og det er ganske langt unna Lillestrøm
  • 0
bor i kongsberg jeg...ikke så sykt langt unna
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Så stilig ut
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Har lyst til å dra, men vet ikke om jeg har råd nå som det kommer så mange fete spill i høst... Det koster jo et spill å dra dit..
Chillbill
  • 0
Uff! Denne eller Dream Theater? Denne eller Dream Theater? Denne eller DREAM THEATER?!!!!!!!!!!!!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Uff! Denne eller Dream Theater? Denne eller Dream Theater? Denne eller DREAM THEATER?!!!!!!!!!!!!!!


Seff denne! Har hatt en del konserter i Danmark før. Det er kjempestort med sånne konserter i USA speiselt. Trodde ikke de skulle komme til Norge. Kansje jeg kommer, siden det er jo ikke så langt unna der jeg bor!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg var der, og det var heftig.
  • 0
Siterer eccentrica:
Jeg var der, og det var heftig.


Jeg var der også og det var heftig. Digga spesielt Battlefield, Oblivion, Mario og Zelda
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
de tre siste var også mine favoritter!
  • 0
Siterer eccentrica:
de tre siste var også mine favoritter!


Jeg synes faktisk at Battlefield var kjemperå også, men det er nok fordi jeg digger spillene
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ja, altså... jeg hadde tross alt gåsehud gjennom hele forestillingen ;D
  • 0
Siterer eccentrica:
ja, altså... jeg hadde tross alt gåsehud gjennom hele forestillingen ;D


Det hadde nesten jeg også Den var så bra!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Arrgh, skulle vært dær!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer eccentrica:ja, altså... jeg hadde tross alt gåsehud gjennom hele forestillingen ;D

Det hadde nesten jeg også Den var så bra!


Jeg også! jeg lengter tilbake! hit! Den jeg likte best av alle må ha vært halo...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Jeg også! jeg lengter tilbake! hit! Den jeg likte best av alle må ha vært halo...


Jeg lengter tilbake jeg og. Synd at jeg ikke hadde med kamera
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg savna 1 ting der da.. Kingdom Hearts ;__;
  • 0
Siterer eccentrica:
Jeg savna 1 ting der da.. Kingdom Hearts ;__;


Jeg savna Medieval II Kingdoms, for der er det RÅ musikk! Det er vel for nytt til at folk flest har et forhold til det da..

Det skulla ha vært Age of Empires også!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
FAEN! såklart må jeg bo så jævla langt unna!
  • 0
du får ta turen neste år da ;)
  • 0
Ja, det kommer jo konsert neste år igjen! Og det skal være med nye spill også
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!