Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

The Last: Naruto The Movie


Dette er den syvende filmen av Naruto og handlingen skal foregår etter mangaen. Altså handlingen i filmen er mellom kapittel 699 og 700. Mangaen blir offisielt ferdig 10. November, men ulovlige sider gir oss de to siste kapitlene litt før, mest sannsynlig på torsdag.
Hovedsangen er laget av "Sukima Switch"

Filmen skal visstnok handle om at månen begynner å falle mot jorda og samtidig blir søsteren til Hinata kidnappet av skurken i filmen som heter Toneri otsutsuki. De som leser mangaen vet nok hva etternavnet betyr.

(Spoiler) Her er den nye traileren som har kommet: http://animejoy.tv/watch/naruto-shippuuden-movie/7

Om filmen: http://www.saiyanisland.com/2014/10/the-last-naruto-movie-about
-love-more-story-information/


Masashi Kishimoto sin melding:
"Given that my original work (the manga) and the new upcoming movie are connected, I would highly recommend that you see the movie immediately after you have finished with reading the manga. This movie is, to put it bluntly, going to be about the concept of love. To this day I have yet to implement a movie that concerns the matter of love in the series, so please enjoy it along with what remains of Naruto!" -Masashi Kishimoto

Filmen er ute i Japan 6. Desember. Oversettelsen for oss kommer vel senere.

Nå har det kommet så mange nyheter om denne filmen og selv gleder jeg meg veldig mye, så jeg bestemte meg derfor å lage en tråd om den.

Det er bare å diskutere! Hva synes dere om konseptet, traileren og designet til de ulike karakterene?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har ikke sett noen Naruto-filmer. Finnes det noen som er gode? Ser for meg at de fleste er spinoffs med karakterer man ikke kunne trodd var med i den originale serien. Ofte ser jeg eksempler på det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har ikke sett noen Naruto-filmer. Finnes det noen som er gode? Ser for meg at de fleste er spinoffs med karakterer man ikke kunne trodd var med i den originale serien. Ofte ser jeg eksempler på det.


Dessverre kan jeg ikke svare på det med tanke på at jeg bare har sett 1 eller to av filmene. Og jeg husker nesten ingen av de. Det er sant det du sier om spinoff karakterer, men har faktisk hørt at de fleste filmene er god.

Gleder meg veldig til denne da, med tanke på at det er cannon.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!