Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


kan jeg ikke huske..

blir litt rørt av diverse serier da..

kansje ikke til gråten..

måtte gråte av advent children tought..

men slutten var latterlig. cloud skulle ha død..

det var også den orginale planen.. men så ble de angrepet at fans og antagligvis selvmordsbombere så la de til en LATTERLIG 5min slutt som egentlig ødelegger det meste..

de skulle avslutte serien. alle ble redded.. cloud dør så å si som en helt.

hva så.. de lager jo spill som skjedde før selveste ff7. der man spiller med døde zack. (crisis core) døde før starten på ff7.

liksom blir det samme som å lage et nytt spill der zack blir send tilbake sammen med aeris ( aerith) og de er ikke død likevel og så blir cloud, zack og aeris gode venner for livet og har antagligvis tvilsome homoseksuele sjulte elsker forhold med hverandre osv osv..

kan være script writer jeg og.

vel vel.. det var en tabbe.

men nå ser jeg virkelig fram til den engelske versjonen av crisis core til psp. ser ut som de fortsetter i den riktige retningen. så lenge de ikke lager en flunkende ny versjon av FF7 til ps3 eller hvilken som helst annen konsol.

lag spill fra FF7 verden så mye dere vil. før ff7. etter ff7. fra en anen synsvinkel I ff7, for all del.. go nuts.. men la ff7 hvile i fred.

(erdere like lei av å se ff7 overalt i denne teksten som jeg er? )

( )
Bygones
  • 0
Siterer Sexy:
LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.
Den var ganske trist ja
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
Citerer Sexy:
LOTR, når Boromir kjemper for sitt liv, med 3-4 piler i magen og prøver å redde frodo og sam, det er trist.
Den var ganske trist ja

Ja, snufs

Lagt til 2007-11-06 18:42:
Titanic er jo også nitrist da
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
jeg kan ikke huske den tristeste filmen jeg har sett men mange av de som er nevnt er utrolig triste og fått meg til å gråte men skal jeg nevne en som jeg tor ikke er nevnt blood diamond.

"Taxta">Den absolutt tristeste filmen jeg har sett må være den med musa.
Husker ikke hva den heter. Hjelp meg her!
Den handler om en musefamilie som skal vekk fra kattene som bor i Russland, derfor flytter de til Amerika. Der blir han lille søte muse gutten "lost".
Han finner ikke foreldrene sine osv osv.
Trist ivertfall.
det er vel ikke den filmen som heter an american tail ,og med en museunge som heter fivel eller noe sånt?
  • 0
Et ameikansk eventyr eller noe sånt ja!?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Han heter Fivel ja. Trur det. Er en liten søt muse unge med en stor blå hatt og rød frakk. Han blir venn med en feit katt osv osv.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Gladiator!

Satt med klump i halsen nå Maximus døde!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Løvenes Konge. Stakkars Mufasa
Heihei
  • 0
  • Missing Avatar
  • Arnt
Grave of the Fireflies.
  • 0
Gråt faktisk utalige ganger av Band of Brothers - serien..
  • 0
Teletubies.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
...ikke si det til noen da... xD
Når jeg var liten grein jeg til E.T. xDXDXDXD
*snufs*..stakkars romvesen :<
It's by doing whatever that you become whoever!
  • 0
Du er ikke den eneste XD
  • 0
Siterer j-boy:
...ikke si det til noen da... xD
Når jeg var liten grein jeg til E.T. xDXDXDXD
*snufs*..stakkars romvesen :<


Snufs*
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Million Dollar Baby
Løvenes Konge er sykt trist også
Hacker's Delight
  • 0
Siterer AvAtArA:
Løvenes Konge er sykt trist også


Ja, den er det!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Forest Gump, Titanic, A Beautiful Mind og den originale King Kong
Long live the Vita!
  • 0
Toy Story 1, begynte alltid å gårte når Buzz prøver å fly ut vinduet, men faller og mister armen..

Har gråt av flere av filmene nevnt tidligere.
"Objection!"
  • 0
  • Ole
  • Ole
Requiem for a Dream ftw.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
må være den grønne mil tror jeg.. fy søren den er så sinnsvakt trist.. og AI da.. huff han e så søt han lille robot gutten..
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer Christinem:
må være den grønne mil tror jeg.. fy søren den er så sinnsvakt trist.. og AI da.. huff han e så søt han lille robot gutten..


Ja, den grønne milen er SADDEST MOVIEFILM EVVAH.

Siterer Hehemann:
Toy Story 1, begynte alltid å gårte når Buzz prøver å fly ut vinduet, men faller og mister armen..

Har gråt av flere av filmene nevnt tidligere.


Ja, den er også trist. Gråt ikke, men den er trist. Toy Story er en av yndlingsfilmene mine

(altså, den scenen du nevnte. Ikke hele filmen xD)
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
The pursuit of happyness, den gir et innblikk om hvordan andre folk som har vært mindre heldige har det... den grønne mil er også høyt på lista, de to filmene er flotte og triste men the pursuit of happyness er den mest triste.
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Gråter egentlig sjelden av filmer, men husker at jeg gråt av en pokemon-film en gang. Var tre... Gråt også når jeg så P.S I love you. Utrolig trist film. Med mange gutter på forumet har sikkert ikke så mange sett den
  • 0
E.T.: The Extra-Terrestrial og Forrest Gump er vel de tristeste filmene jeg har sett.
  • 0
Requiem for a dream og sympathy for mr. vengeance
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!