Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


Triste filmer husker jeg sjelden, men slutten på Gladiator var trist. Forøvrig også slutten på Scarface.
Ser mere på TV-serier og derfor husker jeg de bedre.
F.eks siste episode av Sopranos, eller nærmere bestemt siste delen av siste episode. Fy søren det var trist i mine øyne. Delvis pga episoden i seg selv, men også det faktum at serien var slutt. Hjalp ikke med Journeys Dont Stop Believing i bakgrunnen. Kan også si meg enig i Scrubs sin serieavslutning, ettersom i mine øyne så eksisterer ikke sesong 9 og det er sesong 8 som er den siste.
<3Rosenborg BK<3
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Hierro . . . Ringenes Herre . . . gutten og jernkjempen
  • 0
Siterer NewAge:
etf var trist i den??? kan ikke huske noe jeg ihvertfall..


Eh. Den er jo mega-trist.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
the
green
mile
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Taxta:
Citerer NewAge:
etf var trist i den??? kan ikke huske noe jeg ihvertfall..


Eh. Den er jo mega-trist.


Det vil jeg tro, Owen Wilson spiller jo i den.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Taxta:
Citerer NewAge:
etf var trist i den??? kan ikke huske noe jeg ihvertfall..


Eh. Den er jo mega-trist.


Det vil jeg tro, Owen Wilson spiller jo i den.


+1
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Zook:
Det vil jeg tro, Owen Wilson spiller jo i den.
Her er det noen som ikke har sett filmene hans med Wes Anderson. Skjerpings.

On topic: Eat Pray Love, The Fourth Kind, Prince of Persia... blir trist av at slikt er allment akseptabelt. Her må myndighetene gjøre noe.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Skreifiskaren:
Her er det noen som ikke har sett filmene hans med Wes Anderson. Skjerpings.


Så Steve Zissou for mange år siden. Og Fantastic Mr. Fox har jeg sett. Knakende godt stemmeskuepill av Wilson der ja. Ellers har vi jo godbiter som You, Me & Dupree, Wedding Crashers, Meet the Fockers, Starsky & Hutch og Night at the Museum!
You're sleeping over, right?
  • 0
Gran torino er en svært trist film,men alikevel så utrolig bra!(anbefalles sterkt)
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Filmer / TV-serieepisoder jeg gråter av:

The Green Mile
E.T.
The Lord of the Rings: The Return of the King
Love Actually
Friends
- episoden The One With the Proposal

Jeg var sykt nære på Warrior også, men ingen tårer fikk presset seg forbi øyet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg gråter sjeldent pga. filmer, men her er noen som jeg synes er litt triste:

The Deer Hunter. Nick. Nuff said.
The Lion King. Du vet hvilken scene det er snakk om.
One Flew Over the Cuckoo's Nest. Den siste scenen.
Million Dollar Baby. Spoiler:Etter at Maggie har brukket nakken.
Once Upon a Forest. Spoiler:Gasslekkasjen i begynnelsen.
The Pursuit of Happyness
Click. Pga. slutten.
Warrior. Ikke så veldig trist, men det ble litt emosjonelt under den siste kampen.
Rebel Without a Cause. Slutten.
Pokemon: The First Movie - Mewtwo Strikes Back. Spoiler:Når man tror at Ash dør.
Higher Learning.
Kidulthood.
  • 0
Det er sjeldent jeg blir virkelig trist av filmer, men jeg felte noen tårer i løpet av Scrubs. Husker ikke helt hvilken sesong, men det var faktisk ikke sesong 8.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det er sjeldent jeg blir virkelig trist av filmer, men jeg felte noen tårer i løpet av Scrubs. Husker ikke helt hvilken sesong, men det var faktisk ikke sesong 8.


Det var noen øyeblikk i Scrubs jeg var jævla nære, ja. Spoiler:Begravelse til Ben, stebroren til Dr. Cox, var veldig sterkt. Også i sesong 8, når J.D og Turk pleier en døende pasient, som virkelig har mange sterke og emosjonelle scener.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spoiler


Spoiler:Ben er vel svigerbroren?

Og Scrubs har flerne triste øyeblikk, for meg er dette ganske høyt på listen: http://www.youtube.com/watch?v=VbEkKa-W55s
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Som barn må «Heldiggrisen Babe» være den tristeste filmen jeg har sett. Alt var rett og slett trist. Det er lenge siden jeg har sett den, men det er det jeg husker i alle fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg så "Fluke" når jeg var liten, satt igjen med niagra falls som ansikt når jeg så slutten...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Den aller tristeste filmen jeg kan huske å ha grinet til er Jul Med Disney og da nærmere bestemt "Mickeys Christmas Carol"
  • 0
Jeg har grått av to filmer.Og jeg var nær på gråten av en del filmer. Men disse to filmene eg skal nevne er to filmer som har sunket dypt i mitt hjerte.

Star Wars Episode 3: The Revenge of the Sith
Spoiler:Da Anakin ligger ved lavaen på Mustafar og Obi Wan sier: You were like a brother to me.
Damn, det er sterkt

James Bond 007: Skyfall
Spoiler:Dette var gledes tårer, jeg elsker filmen. Da jeg fikk se at Q, og Moneypenny er tilbake. Og hvordan de valgte å avslutte med en mannlig M som i de gamle. Som stor fan av de gamle filmene, elsket jeg Skyfalls nostalgiske røde linje helle veien gjennom. Bond is Back!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg gråter av Titanic. Litt flaut, I know, men syns bare den er ufattelig trist. Ikke bare det som omhandler hovedpersonene, men å se de stakkars tredjeklassefamiliene som ikke får komme opp på dekk, med mødrene som leser nattahistorier for barna sine mens vannet kommer strømmende inn. Jupp, tårene rant.
Kept you waiting, huh?
  • 0
click... har spart mine manndoms tårer i et lite glass.
(bringer lykke)
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Los
  • Los
Ser flere nevener Click. Snakker vi om Adam Sandler-filmen nå? Jeg må ha glemt noe, for jeg husker bare at den var fryktelig kjedelig og dårlig..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Spoiler:Nå han avslår faren... og faren blir veldig trist...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Click har en trist scene, men er en shitty film ellers in my oh not so humble opinion.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg personlig pleier ikke å direkte gråte av filmer, uansett om jeg synes det som skjer er veldig trist/flott. Hender for det meste dersom jeg har ikke-blunke-konkurranse med meg selv når filmen er ekstremt kjedelig.

Har sett en del triste filmer, men kommer ikke på så mange akkurat nå. All Quiet on the Western Front er vel et godt eksempel på en film som har gjort meg trist.
  • 0
Siterer simidude:
click... har spart mine manndoms tårer i et lite glass.
(bringer lykke)


Slenger meg på denne. Så den og tenkte at det skulle være nok en uskyldig komedie (noe den forsåvidt er), men hvilken moral som kommer frem. Sandaler spiller svært godt. Sa opp jobben i kassa på ICA for ikke lenge siden for å få mer tid til dame og familie, mye takket være denne filmen. Og viktigst fordi jeg var drittlei jobben da.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!