Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


her skal vi gi eksempler og snakke om hvilke filmer som har fått oss til å felle en aldri så liten tåre
den filmen som jeg felte en tåre på var vel løvenes konge, da Mufasha lå død nede i dalen

hvilke filmer fikk DERE til å felle en tåre??
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Har felt en tåre i blant når jeg har sett Black Hawk Down og Saving Private Ryan. Utrolig triste filmer.
  • 0
har ikke sett noen av de filmene, men har hørt at Black H D skal være veldig trist
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
'Lost And Delirious'.
  • 0
UNO
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer SlippY:
Har felt en tåre i blant når jeg har sett Black Hawk Down og Saving Private Ryan. Utrolig triste filmer.


Skjønner ikke helt hvorfor du ble trist av Black Hawk Down men....

Den tristeste filmen jeg har sett er vel kansje..... Central Do Brasil
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
"Dan in Real Life"

serr den karen har d fælt utover i filmen... Kom bare på den siden jeg så den i dag på kino... Btw: Sondre Lerche sang sangene i filmen, en film som gjør d bra i USA!Liker ikke Sondre Lerche så mye da
  • 0
Jeg hulket masse på slutten av E.T.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Los
  • Los
Den Grønne Mil........ uff, den var trist...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Fili:
Citerer SlippY:Har felt en tåre i blant når jeg har sett Black Hawk Down og Saving Private Ryan. Utrolig triste filmer.



Skjønner ikke helt hvorfor du ble trist av Black Hawk Down men....



Den tristeste filmen jeg har sett er vel kansje..... Central Do Brasil


Masse sivile blir slakta under trist musikk. Osv osv. Det holder for meg..
  • 0
Jeg har felt en tåre eller tre av Titanic og hadde lyst til det da jeg så Den Grønne Mil. Den var trist

Har grått av mange flere, men husker ikke hvem
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer SlippY:
Citerer Fili:
Citerer SlippY:Har felt en tåre i blant når jeg har sett Black Hawk Down og Saving Private Ryan. Utrolig triste filmer.



Skjønner ikke helt hvorfor du ble trist av Black Hawk Down men....



Den tristeste filmen jeg har sett er vel kansje..... Central Do Brasil


Masse sivile blir slakta under trist musikk. Osv osv. Det holder for meg..



Ja, men jeg syns det er så upersonlig laget, jeg har for eks ingen sympati for soldatene.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Shawshank Redemtion. Den scenen med han gammle mannen som kommer ut av fengsel. Litt trist
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Baz Luhrman's 'Romeo + Juliet'
  • 0
Den Grønne Mil.
Heihei
  • 0
  • Fili
  • Fili
The Straight Story
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
A.I. Da rant tårene i strie strømmer på slutten av filmen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det finnes en del filmer jeg har snufset og hulket til, men det er få jeg kan sette fingeren på nå.

Men jeg kan si, som kEv_91 sa i Løvenes Konge da Mufasha døde.


Jeg husker også at jeg hulket veldig første gang jeg så E.T. og E.T. holdt på å dø.

Husker også at jeg anstrengte meg som bare fy for ikke å snufse da jeg så "Click"... Men jeg greide ikke å la være. Det synes jeg var en trist film.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Los:
Den Grønne Mil........ uff, den var trist...


den er trist...

jeg synes også forrest gump er veldig trist, ynes veldig synd på forrest
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
jeg synes også forrest gump er veldig trist, ynes veldig synd på forrest


Ja! Begynte nesten å grine når Jenny døde
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Gleder meg til å komme på skolen i morgen. Da skal jeg mobbe Kev_91 pga løvens konge. Thihihi.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Jeg sippa også av den... da jeg var 5 år.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Det finnes en del filmer jeg har snufset og hulket til, men det er få jeg kan sette fingeren på nå.



Men jeg kan si, som kEv_91 sa i Løvenes Konge da Mufasha døde.



Jeg husker også at jeg hulket veldig første gang jeg så E.T. og E.T. holdt på å dø.



Husker også at jeg anstrengte meg som bare fy for ikke å snufse da jeg så "Click"... Men jeg greide ikke å la være. Det synes jeg var en trist film.



Ja "Click" var litt trist på slutten
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
True Romance(med Tarantino sin slutt), aldri blitt så trist over en film noensinne.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Synnes faktisk "The Notebook" var litt trist.
Følte meg litt homo når jeg sa det
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!