Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Star Wars ~ Offisiell tråd ~


Siterer Marlboro Red:
Jeg gleder meg til jeg får den på Blue.ray


Måtte hatt den uansett. Eier de sju andre, så da skal jeg ha den her også.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Måtte hatt den uansett. Eier de sju andre, så da skal jeg ha den her også.


Of course.. Mente heller at jeg gleder meg til å se den hjemme i egen hule..
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Of course.. Mente heller at jeg gleder meg til å se den hjemme i egen hule..


Må gjøre det en gang ja. Så TFA her for noen uker siden, første gang jeg så den siden jeg så den på kino da den kom ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Jeg er helt enig i at Rogue One er tredjebest. Den er amazing
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Tittelen på Episode VIII er offisiell :

Star Wars : The Last Jedi

Mitt umiddelbare inntrykk er OK ? Litt fantasiløst kanskje ? Men man venner seg til det meste.. Andre tanker om tittelen ?
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Tittelen på Episode VIII er offisiell :

Star Wars : The Last Jedi

Synes det høres litt vel mye "fanfic" ut. Eller er det bare meg?

Nuvel, tittelen er vel ikke den viktigste delen.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Synes det høres litt vel mye "fanfic" ut. Eller er det bare meg?


Helt enig. Vel vel, det trenger ikke bety så mye for filmen.

Hvilken tittel hadde dere ønsket dere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Hvilken tittel hadde dere ønsket dere?



Har allerede vokst litt på meg da.. Det henger nok sammen med historien som skal fortelles og en kjent og kjær karakter sa vel noe sånt som, "When gone am i the last of the jedi will you be"

Morro blir det uansett
The gavel corrupts
Ikke så opptatt av tittelen selv. Får se hva de gjør, rett og slett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ikke så opptatt av tittelen selv. Får se hva de gjør, rett og slett.


Egentlig enig med deg.

Men jeg liker å spekulere litt, etter som det,tradisjon tro. nok ligger en kjerne av hva vi har i vente i tittelen.
Og så er et så barnslig fett å ha noe å glede seg til i et helt år
The gavel corrupts
Jedi kan jo være flertall også, men jeg bruker ikke tid på teorier. Venter heller på den faktiske filmen

Jeg har forøvrig ikke sett Rogue One enda. Føler ingen trang til å gjøre det heller av en eller annen grunn.
Til og med moren min så den åpningshelgen og likte den, så har ikke noe godt svar på hvorfor jeg tar avstand.
Tror min indre SW fan er døende, på tross av at jeg likte TFA.
Siterer Marlboro Red:
Og så er det så barnslig fett å ha noe å glede seg til i et helt år


Hadde det sånn med AC fra 2009-2015, mens resten av verden klagde på årlig release.
Siterer TK Art:
Jeg har forøvrig ikke sett Rogue One enda. Føler ingen trang til å gjøre det heller av en eller annen grunn.


Muligheten for at din indre Star Wars fan våkner igjen etter du ser Rogue One er absolutt til stede da.. Vi var nok mange som ikke en gang hadde turt å håpe at den skulle være så god, som jeg og mange med meg synes den var.
The gavel corrupts
https://www.instagram.com/p/BQk6qKOD4d1/?taken-by=starwars

Spoiler:Finn lever (noe som var ganske opplagt, siden godeste John Boyega er castet til filmen, og de ville vel neppe ha brukt en hel film på å bygge opp tre karakterer, bare for å drepe en av de med en gang.

Dumper disse tre flotte videoene her mens jeg først hoppet innom denne tråden:

https://www.instagram.com/p/BPrs3UFlHXv/?taken-by=joshgad
https://www.instagram.com/p/BP-2FpElsBY/?taken-by=joshgad
https://www.instagram.com/p/BQQNgvsloaZ/?taken-by=joshgad
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Første bildet fra Han Solo settet. Hoved castet og regissører i Millennium Falcon


Tanker ang en Han Solo-film? Jeg er skikkelig skeptisk, merker jeg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Los
  • Los
Skeptisk ja... Potensialet for å kødde til noe og dermed skape ringvirkninger for en av de beste karrakterene i Star Wars er litt skumle å tenke på.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Skeptisk ja... Potensialet for å kødde til noe og dermed skape ringvirkninger for en av de beste karrakterene i Star Wars er litt skumle å tenke på.


Absolutt. Er dog trygg på at filmen blir underholdende.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Usikker på hva jeg synes om at de lager film om Han Solo, litt fordi de kan fucke opp ting ganske bra, og fordi det rett og slett blir rart å se noen andre spille han og Lando.

Ellers kjenner jeg at Star Wars-hypen har kommet krypende i det siste. Med det tempoet her så blir det lenge å vente til desember.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Jeg har vært skeptisk til Han Solo filmen jeg også.
Veldig skeptisk.
Jeg mener at det er en historie som ikke trenger å fortelles. Han Solos introduksjon i A New Hope er henimot perfekt og karakteren er ikonisk, langt utover SW-film sammenheng.

Når det er sagt, så var jeg skeptisk til Rogue One også.. Men den viste seg å være over all forventning.
Så jeg blir ikke overasket om Solo blir en overraskende bra affære.

Den har uansett fått 18 Mai 2018 som bekreftet åpningsdato.
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Den har uansett fått 18 Mai 2018 som bekreftet åpningsdato.


Mai og Desember er månedene til Star Wars. TFA skulle opprinnelig også komme ut i Mai, men den måtte utsettes. Siden den ble sett av såpass mange i Desember så ble det besluttet av de to andre også skulle komme Desember.

Siterer Marlboro Red:
Når det er sagt, så var jeg skeptisk til Rogue One også.. Men den viste seg å være over all forventning.
Så jeg blir ikke overasket om Solo blir en overraskende bra affære.


Vi får se. Den kommer ut enten vi vil eller ei, og den må jo sees.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • Los
  • Los
Rogue One var ok. Den var bra, men ikke fantastisk. Jeg satser på at de klarer å fange Han Solo og fortelle en kul historie.. For å være ærlig gjorde det første bilde meg mer skeptisk.. Og jeg ble skeptisk av Woody Harrelson.. Donald Glover passer godt til Lando og jeg har tro på han. De andre vet jeg ikke nok om til å vite ha jeg syntes om..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Selv jeg som ikke har noe voldsomt forhold til Star Wars filmene synes det er rart med "what's-his-face" som Solo.

Er dog enda mer skeptisk til Clarke, har alltid syntes hun er ekstremt middelmådig som skuespiller og jeg tror aldri jeg har rullet så mye med øynene som jeg har under Dani-delene i GoT.
https://tinyurl.com/zehymjs
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Er dog enda mer skeptisk til Clarke


Heeelt enig. Hun var god i sesong 1 og 2, men nå er rollen for krevende for henne. Hun er rett og slett ikke god nok som skuespiller. Det suger, for hun ser bra ut i rollen og det virker som hun gjør så godt hun kan. Det er ikke som at de kan bytte skuespiller heller.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Los:
Rogue One var ok. Den var bra, men ikke fantastisk.


Det er i hvert fall den beste Star Wars Filmen som noen gang er vist som ikke er laget på 70tallet.
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!